Healing og annen alternativ medisinVær så snill å hjelp meg....

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Svein
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jan 2005 15:47
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Svein »

Hei Suss 24!

Kan forklare deg litt om dette i PM, hvis du ønsker det? Jeg ønsker IKKE å fremstå som en "besserwisser", men det skjer så mye her på jorden vår akkurat nå.
Jeg lever oppe i omtrent den samme situasjonen og skolemedisinen strekker ikke alltid til, og "vi" kan ikke utføre mirakeler..
Antall ord: 55
Hvorfor lar du ditt lys kaste mørke skygger, istedenfor å heve det?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Multatuli
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mai 2008 21:59
16
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Multatuli »

Svein skrev:Hei Suss 24!

Kan forklare deg litt om dette i PM, hvis du ønsker det? Jeg ønsker IKKE å fremstå som en "besserwisser", men det skjer så mye her på jorden vår akkurat nå.
Jeg lever oppe i omtrent den samme situasjonen og skolemedisinen strekker ikke alltid til, og "vi" kan ikke utføre mirakeler..
Er vel akkurat det jeg lurer på Svein - "dere" lover faktisk å utføre mirakler der skolemedisinen feiler. Etterpå - når pasienten er død - blir det en annen låt. Pasienten var ikke "mottakelig" er vel det vanligste.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Uansett han døde til manges store sorg, så kanskje bare la det ligge?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links