Healing og annen alternativ medisinMirakelet i Stavanger

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Svar meg på spørsmålet du: Hvordan vil du forklare evolusjonen opp mot din tro? Hvordan kan du godta evolusjonen, men samtidig mene at alle dyr (mennesker er også dyr) ble skapt av en gud?
Antall ord: 36
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

jaha skrev:Tro meg, jeg har lest. Og jeg har fortsatt til gode å se noen beviser for at det er noen "divine holiness" som står bak. Selv om legene gir opp, så vil ikke det si at kroppen gir opp. Kroppen har en utrolig evne til å helbrede seg selv.
Hvorfor gir leger opp i mange tilfeller da, tror du? Og de alle fleste dør som er oppgitt av legene. Hvorfor helbreder ikke kroppene seg selv, slik du hevder? Du er vel klar over allvorsgraden til sykdommene vi her snakker om, eller? Vi snakker ikke om en liten forkjølelse da.
Antall ord: 102
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av jaha »

misty-gutt skrev:
jaha skrev:Tro meg, jeg har lest. Og jeg har fortsatt til gode å se noen beviser for at det er noen "divine holiness" som står bak. Selv om legene gir opp, så vil ikke det si at kroppen gir opp. Kroppen har en utrolig evne til å helbrede seg selv.
Hvorfor gir leger opp i mange tilfeller da, tror du? Og de alle fleste dør som er oppgitt av legene. Hvorfor helbreder ikke kroppene seg selv, slik du hevder? Du er vel klar over allvorsgraden til sykdommene vi her snakker om, eller? Vi snakker ikke om en liten forkjølelse da.
Sa jeg at kroppen kan helbrede alt og alltid? Les det jeg skriver før du spyr ut sånne ting.
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

jaha skrev:
misty-gutt skrev:
Sa jeg at kroppen kan helbrede alt og alltid?
Nei, og den gjør nok ikke det. Men for Gud er ingen sykdom umulig å helbrede, ja selv døde vekker Han til livet.
Antall ord: 140
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
19

Innlegg av jaha »

misty-gutt skrev:
jaha skrev:
misty-gutt skrev:
Nei, og den gjør nok ikke det. Men for Gud er ingen sykdom umulig å helbrede, ja selv døde vekker Han til livet.
Nå diskuterer du med deg selv. Prøv igjen.
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

jaha skrev:
misty-gutt skrev:
jaha skrev:
misty-gutt skrev:
Var det alt? Nåvel.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
19

Innlegg av jaha »

misty-gutt skrev:
jaha skrev:
misty-gutt skrev:
jaha skrev:
misty-gutt skrev: Hvorfor gir leger opp i mange tilfeller da, tror du? Og de alle fleste dør som er oppgitt av legene. Hvorfor helbreder ikke kroppene seg selv, slik du hevder? Du er vel klar over allvorsgraden til sykdommene vi her snakker om, eller? Vi snakker ikke om en liten forkjølelse da.
Var det alt? Nåvel.
Ingen vits å si noe mer da du vrenger og vrir på alt som blir sagt.
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

jaha skrev:Ingen vits å si noe mer da du vrenger og vrir på alt som blir sagt.
Du ser det slik jaha, vel..

Du har jo ikke sagt så mye da i denne tråden, men så mye at jeg skjønner at du ikke tror på mirakler da. Og det har du jo lov til. Men jeg er av en helt annen oppfatning, da jeg har sett mirakler skje flere ganger.

Og du vet jo at vi er på forumet for healing nå.
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
19

Innlegg av jaha »

misty-gutt skrev:
jaha skrev:Ingen vits å si noe mer da du vrenger og vrir på alt som blir sagt.
Du ser det slik jaha, vel..

Du har jo ikke sagt så mye da i denne tråden, men så mye at jeg skjønner at du ikke tror på mirakler da. Og det har du jo lov til. Men jeg er av en helt annen oppfatning, da jeg har sett mirakler skje flere ganger.

Og du vet jo at vi er på forumet for healing nå.
Å... trodde det var ett bilforum. Takk for infoen.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Misty-Gutt:

Selv om man skriver i et forum for healing trenger ikke det å bety at man tror på healing.

Vil du se til å svare på dette: Hvordan vil du forklare evolusjonen opp mot din tro? Hvordan kan du godta evolusjonen, men samtidig mene at alle dyr (mennesker er også dyr) ble skapt av en gud?
Antall ord: 56
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev: Du har ikke bevist noenting, annet enn at du selv lyver
Har fått med meg din påstand forlengst.

Jeg venter fortsatt på navnet til en du sier ikke er- hvilken som helst ansatt ved UNN som skal, ifølge deg ha gitt opplysninger angående min mors sykehusjournal og ha fastslått at hun ikke ble uforklarlig helbredet.

Hvorfor vil du ikke komme med navnet? Er det fordi vedkommede har streng taushetsplikt overfor pasientjournaler ved sykehuset? Og derved ikke har lov å gi slike opplysninger? Eller at du bare har diktet opp historien, for å fortsette med løgnen din?

Har du navnet til den ikke ubetydelige ansatte ved Universitetssykehuset i Tromsø, så kom med det!
Les det røde feltet over der du skriver. "Du skal ikke oppgi navn, adresse, telefon eller annen info som identifiserer andre personer, uten vedkommendes samtykke" Jeg har ikke bedt om vedkommendes samtykke, men en mail til post@unn.no vil kunne gi deg samme informasjon som jeg har fått.

Jeg ser du er frustrert over at andre vrir og vrenger på det som sies. Hvorfor velger du bevisst å feilsitere og lyve selv da? Skal ikke du gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg? Da bør du jo forvente at du feilsiteres også.
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:Hvor tok BA veien mon tro?

Gud vet.
Jeg venter på saklige argumenter eller svar på spørsmålet; Har du undersøkt om denne historien er sann da, eller demonstrerer du bare din forakt for sannhet og redelighet?
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Send navnet på PM, så skal jeg selv kontakte personen, BA.
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:
misty-gutt skrev:
BA. skrev: Du har ikke bevist noenting, annet enn at du selv lyver
Har fått med meg din påstand forlengst.

Jeg venter fortsatt på navnet til en du sier ikke er- hvilken som helst ansatt ved UNN som skal, ifølge deg ha gitt opplysninger angående min mors sykehusjournal og ha fastslått at hun ikke ble uforklarlig helbredet.

Hvorfor vil du ikke komme med navnet? Er det fordi vedkommede har streng taushetsplikt overfor pasientjournaler ved sykehuset? Og derved ikke har lov å gi slike opplysninger? Eller at du bare har diktet opp historien, for å fortsette med løgnen din?

Har du navnet til den ikke ubetydelige ansatte ved Universitetssykehuset i Tromsø, så kom med det!

Jeg ser du er frustrert over at andre vrir og vrenger på det som sies. Hvorfor velger du bevisst å feilsitere og lyve selv da? Skal ikke du gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg? Da bør du jo forvente at du feilsiteres også.
Jeg er ikke frustrert. :) Og ja, at dere verenger og vrir, det er jeg kjent med. men sannheten står evig fast, og kan ikke rokkes ved.

Så nei du, istedet for å la meg frustrere over løgnens tidsbegrensede makt så priser jeg heller min Herre.

You (Jesus) Are My Rock: http://www.youtube.com/watch?v=-ndhVoNOg8M :D
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Og mirakelet fortsetter :D
Antall ord: 3
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links