I natt... så kom de ei jente te mæ...
Ho satt sæ oppå mæ mens å sov....
Æ trur det va en poltergeist....
Æ e litt redd. kan det ha noe med å gjøre at æ e 17 år å like demona å vampyra.?..
plis svar æ føle noe bak mæ
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Demon jente på romme......
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2008 20:21
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Narvik
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2008 15:59
- 16
- Lokalisering: opp ei trapp å inn på loftet
ja vell det høres mer ut som et hus spøkelse!Har selv et hjemme.
jeg kaller han mercy(nåde) han roter litt av og til og da blir jeg egentlig litt skremt men det går over dette er seriøst
jeg kaller han mercy(nåde) han roter litt av og til og da blir jeg egentlig litt skremt men det går over dette er seriøst
Antall ord: 44
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2008 18:15
- 16
Jeg har vaskeligheter med å tro på spøkelser og alt dette der.. Det nærmeste jeg kommer er det vi kaller husspøkelset hjemme. Det er på grunn av alltid når det er noe rot så er plutselig alle barna uskyldig.. Også erter jeg litt lillesøteren min, siden hun ofter lyver, og at det ofte er etter henne det er rotete. "Men hun har jo ikke rotet"siva123 skrev:ja vell det høres mer ut som et hus spøkelse!Har selv et hjemme.
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
kinlas skrev:Jeg har vaskeligheter med å tro på spøkelser og alt dette der.. Det nærmeste jeg kommer er det vi kaller husspøkelset hjemme. Det er på grunn av alltid når det er noe rot så er plutselig alle barna uskyldig.. Også erter jeg litt lillesøteren min, siden hun ofter lyver, og at det ofte er etter henne det er rotete. "Men hun har jo ikke rotet"siva123 skrev:ja vell det høres mer ut som et hus spøkelse!Har selv et hjemme.
Lyver mann så detter tunga av !
Antall ord: 123
MVH Dotten.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Feb 2008 19:22
- 16
- Lokalisering: Den mørke siden
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Ja sikkertsiva123 skrev:ja vell det høres mer ut som et hus spøkelse!Har selv et hjemme.
Var det ikke du som hadde ei venninnne som ville ha et spøkelse boende hos seg?
Kan du ikke bare sende over det du har hjemme da?
Antall ord: 76
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
17 år og kanskje litt høy på testosteron.
Ved siden av at du har matet din fantasi med vampyrer og demoner.
I alle tilfeller. Din egen skapelse er det nok, og det du skaper kan like godt kjennes som noe utenfor deg selv. Men vær ikke redd. Det er du som bestemmer. og det var nok noe du forsøkte å løse ut, selv om det skremte deg. Ingen kan gjøre deg noe, om du ikke tillater det.
Ved siden av at du har matet din fantasi med vampyrer og demoner.
I alle tilfeller. Din egen skapelse er det nok, og det du skaper kan like godt kjennes som noe utenfor deg selv. Men vær ikke redd. Det er du som bestemmer. og det var nok noe du forsøkte å løse ut, selv om det skremte deg. Ingen kan gjøre deg noe, om du ikke tillater det.
Antall ord: 81
I choose the easy button.
Hide post links |