Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderuvanlig aktivitet på soverommet...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
mortimer
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mai 2008 20:02
16

uvanlig aktivitet på soverommet...

Innlegg av mortimer »

Hei! jeg er for tiden bosatt på moholt studentby i trondheim, jeg har bodd her i litt over ett år samboeren min har bodd her ca 3 år. Hun har ofte opplevd at gjenstander har forsvunnet og dukket opp igjen på ulogiske steder. Min samboer er ganske sensitiv på ånder og energier å sånn og har alltid hatt en fornemmelse av at det har vært noe her i leiligheten...

For 4 måneder siden fikk vi vårt første felles barn og da økte aktiviteten dramatisk...min samboer ba om svar, og vi fikk vite at det var en asiatisk jente, som hadde bodd i leiligheten her før oss...hun sa hun var veldig opptatt av den nye bebien som var kommet i hus...bebien ser henne også! han kan nemlig plutselig se ut i luften og smile til et eller annet, et slikt hjertelig smil med hele ansiktet som barn bare smiler til spesielle personer...

Nå nylig ble det bestemt at vi skal flytte fra trondheim...vi har tømt leiligheten for det meste av møbler og gjenstander...dette har visst opprørt vår venn kraftig...hun virker irritert og forstyrrer barnet når det skal sove...vi har opplevd å være i stuen og plutselig hører vi et veldig rabalder inne på soverommet, da flyr gjenstander vegg i mellom og tunge flyttekasser flytter seg over gulvet...Min samboer er plaget med mareritt om natten der den lille jenta viser seg, i natt hadd hun også en såkalt søvnparalyse der hun opplevde å se ommrisset av jenta ved sengen...

jeg har noen spørsmål...vil denne jenta kunne følge oss når vi flytter? er det noe vi kan gjøre for å beskytte barna våre? kan vi hjelpe den lille jenta videre?
Antall ord: 303

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Det er nok onde krefter i sving, om det er slik du sier. De kan komme i mange forkledninger. Jeg vil råde dere til å få det fjernet ved autoriteten og kraften i Jesus Kristus, for intet åndevesen kan stå seg imot ham.

Kjenner dere noen kristne med kraft og autoritet?
Antall ord: 51
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Dette hørtes ikke bra ut...

I bladet Medium er det en oversikt over mennesker som kanskje kan hjelpe dere. Der står de oppført under område.

Dette bladet selges hvertfall på Narvesen.

Lykke til!
Antall ord: 37
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kinlas
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mai 2008 18:15
16

Innlegg av kinlas »

Det er ofte slik at fenomener er knyttet til spesielle objekt eller et sted. I deres tilfelle kan det jo være begge deler.. Hvis det er barnet det reagerer på eller er knyttet til, vil det kansje følge dere...
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre

Innlegg av Skarabè »

Jeg mener også at ett medium er svaret her...Tror ikke dette er noe onde krefter, men en fortvilt ånd... Hun har vel blitt glad i barnet og er redd for ensomheten når dere flytter derfra... Ett medium burde kanskje hjelpe henne over på den andre siden, slik at hun får det bra...

Må gi oss tilbakemelding om hva du gjør og hvordan det gikk! :mozilla_smile:
Antall ord: 70
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Det dere beskriver er ganske vanlig og høre.
Når dere sier en asiatisk jente...da mener dere en som er gått bort og over på andre siden antar jeg.
Det med ting som forsvinner og dukker opp er ikke uvanlig å høre om i det hele tatt. "Ryddeånder", er jo ett begrep.
Når jeg sier disse tingene så er det med forbehold om att vi stiller oss på de "troendes" side og tar i betraktning allt det vi har hørt om slikt som dette.
Ryddeånder forbindes med att det er en avdød da som er igjen på ett sted og vil ha det slik de var vant til. Så flyttes og ryddes det.

At en ånd reagerer på unger og nyfødte har vi også hørt mange ganger. Personlig (om det dere sier er slik jeg tolker det), så tror jeg ikke det er farlig på noen som helst måte.
Ville kansje bruke medium om ikke annet for å gøre historien som da kommer. Det beste er jo og bruke to helt uavhengige for å samenligne det de sier.

Tviler strerkt på om fenomenet følger dere, men det vet en jo ikke sikkert. Har hørt begge deler.
Antall ord: 208

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17