Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBarn og anfall for ting som henger.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Rize
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2006 13:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Barn og anfall for ting som henger.

Innlegg av Rize »

Hei,
Var usikker på hvor jeg skulle skrive dette, men jeg må bare få det ut. Jeg vet om et barn som jeg er usikker på omhun kan føle energi eller bare er en hyper treåring, som har behov for oppmerksomhet.

Men jeg har mine tvil. Her er saken. I stua der vi var henger det en uro, en sånn som lager lyd når den blir utsatt for berøring eller vind. Vi kom borti den og den begynte å dingle fram og tilbake, jentungen fikk panikk, ble blek. Begynte å skjelve og var umulig å få kontakt med henne. Hun ble bare stående å se på denne, mens hun skrek at vi ikke måtte røre den. Da vi skulle til å stoppe den løp hun bare. Vi ble sittende å se på hverandre med et spørrende blikk. Hva var det der ?!

Jentungen kom tilbake å sa at hun var varm, vi kjente på henne, å hun var kokvarm. Usikker på hva som nettopp hadd skjedd, måtte vi finne mer utav dette. Hun sa bare at vi ikke skulle røre den, å konkluderte at hun ikke likte lyden. Senere lekte vi med en ballong, å den kom borti to krystaller som hang i vinduet. Samme reaksjon. Helt bleik og sto på gulvet å ristet. Fikk ingen kontakt med henne. Nok en gang ble vi stående å se på hverandre.

Nå måtte vi finne ut hva som egentli skjedde, så vi fant en stjerne (Med fem tagger) som hang i vinduet å rørte den med vilje, samme reaksjon. Vi prøvde nå å få fram en reaksjon på alt som hang rundt om kring i leiligheten. Ingen reaksjon på noe annet enn taklampa som hang over kjøkkenbordet.

For å bekrefte at hun ikke bare var redd for ting som hadde vært der i lang tid, hang vi opp en ting i taket og samme reaksjon. Vi fikk ikke kontakt, hun skalv og klep meg som holdt henne, mens hun tryglet meg om å IKKE stoppe den!

Nå vet vi ikke ka vi skal gjøre, kan det være noe overnaturlig inne i bildet. Vi er rådløse!! Vær så snill å svar på hva vi kan gjøre, hva det kan være eller andre tips.

Dette er serriøst!!!
Antall ord: 381
;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Dette høres ikke bra ut, og det beste å gjøre er å få en utredning hos lege/psykolog. Prøv det før du begynner å spekulere i det overnaturlige.
Antall ord: 29
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Hvor gammel er hun, har det pågått lenge, eller noe som plutselig har dukket opp??
Antall ord: 17
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
siva123
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2008 15:59
16
Lokalisering: opp ei trapp å inn på loftet

Innlegg av siva123 »

huff da :-({|=
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Hm....dette hørtes ikke særlig bra ut vil jeg påstå. Hun har kanskje opplevd noe skremmende engang som hun får en slags reaksjon på? Hun bør sjekkes av en psykolog i første omgang.
Antall ord: 39
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Merkelig at hun hele tiden ikke vil at dere skal stoppe den fra å bevege seg.

Det fantes en fobi mot bevegelse, men ikke det motsatte. Det som slår meg litt, er om det er mulig å få henne trygg. Ta henne på fanget, eller gå ned på henne nivå og være tilstede når det skjer.

Om det er noe para, eller ikke, så blir vel poenget allikevel jentungen. Å ta en treåring til psykolog, er et stort skritt. En ting er om dere får tak på en barnepsykolog. Finner de ut at det er en fobi, som de sannsynligvis vil kalle det. Hva kan da de gjøre?

Det er nok et behov som ligger bak. Og da er det ikke bare snakk om oppmerksomhets behov. Det går nok dypere enn det.
Till å være så ung, kan det jo ligge tilbake i tidligere liv. Men det viktigste er å øke hennes trygghetsfølelse igjen. Dere kan i hvertfall ikke bare bli stående å se på hverandre, ettersom reaksjon er såpass kraftig. Ikke stopp bevegelsen, men kom henne i møte.
Antall ord: 185
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links