Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEnglekort..mulig?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Goldberry
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 20 Apr 2008 20:03
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: akershus

Englekort..mulig?

Innlegg av Goldberry »

Hallo! :mozilla_smile:

Hvorvidt er det mulig at det kan stemme det som ligger i englekortene? jeg mener.. du snur kortet.: og du får fks engelen Rochelle..da er det en bok du skal slå opp i under``rochelle``,og lese hva som står under den engelen. hvorvidt er det mulig egentlig?

jeg har blitt spådd mange ganger og det treffer faktisk...

men?
Antall ord: 66
You areThe light

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Re: Englekort..mulig?

Innlegg av Brenda »

Goldberry skrev:Hallo! :mozilla_smile:

Hvorvidt er det mulig at det kan stemme det som ligger i englekortene? jeg mener.. du snur kortet.: og du får fks engelen Rochelle..da er det en bok du skal slå opp i under``rochelle``,og lese hva som står under den engelen. hvorvidt er det mulig egentlig?

jeg har blitt spådd mange ganger og det treffer faktisk...

men?
Hva mener du? Å lese fra boka er vanskelig?
Antall ord: 76
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Goldberry
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 20 Apr 2008 20:03
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: akershus

Innlegg av Goldberry »

nei,ikke det jeg mente. men at man liksom kan lese utifra ei handbok som følger med? :mozilla_smile:
Antall ord: 20
You areThe light

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

De fungerer akkurat på samme måte som tarotkort, pendler, og en masse andre kort som finnes rundt omkring. Det er bare en mulighet for din innerste stemme, intuisjon og sjel til å kommunisere noe med deg. Det er speil av deg selv. Akkurat som det som henger på badet. Men de kan ikke fortelle noe mer, enn det det du selv er klar for å se i den situasjonen du befinner deg i.
Antall ord: 72
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Goldberry skrev:nei,ikke det jeg mente. men at man liksom kan lese utifra ei handbok som følger med? :mozilla_smile:
Hvert kort har hver sin betydning. Du må tolke dem utfra hvilken situasjon du befinner deg i. Kortene sier ikke hva du skal gjøre, men veileder deg utfra ditt ståsted.
Antall ord: 54
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Her er en side om hvordan du kan bruke englekort. Den er på engelsk men jeg håper du forstår. Det er forskjellige slags englekort, men selv om du ikke har akkurat disse, kan de gi deg en ide om hvordan du kan bruke dem. Det er en masse om ritualer rundt selve leggingen også, men det gjør du som du vil med.

http://www.holisticshop.co.uk/library/angel_cards.html
Antall ord: 74
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eneri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 24
Startet: 16 Feb 2008 23:57
16

Re: Englekort..mulig?

Innlegg av eneri »

Goldberry skrev:Hallo! :mozilla_smile:

Hvorvidt er det mulig at det kan stemme det som ligger i englekortene? jeg mener.. du snur kortet.: og du får fks engelen Rochelle..da er det en bok du skal slå opp i under``rochelle``,og lese hva som står under den engelen. hvorvidt er det mulig egentlig?

jeg har blitt spådd mange ganger og det treffer faktisk...

men?
Litt misforstått dette med disse orakelkort som eglekortene... man spår ikke i englekort, det er veiledningskort... budskap fra englene til deg

tarotlesning kan gi deg svar på hvordan, når og hvor, mens englekort gir sjelden presise svar på det, men gir alikvel nok info. til at du skjønner hva handling som skal til for å bedre livskvaliteten eller forstå hva vei som er riktig for deg å gå videre :)
De kan blir forundret over hover nøyaktige de er med sine budskap og treffende som du sier.
Man kan oppleve å trekke/legge/få de samme kort flere ganger selv om man har stokket mellom hver gang *S*

orakelkortene har bare positive budskap og de beskjeder/budskap du får kommer til deg av en bestemt grunn,uansett hva budskap du får er de er motiverende og gode og kan hjelpe deg å bytte ut negative mentale vaner med mere kraftfulle positive tanker.
Man ønsker at man skal fokusere på det positive for så kan du motta mere positivitet tilbake... universets lov ;)
Englene og andre kort i denne sjangeren gir budskap om at man skal se seg selv og andre som lykkelige, suksessfulle og fredfulle og ved å ha disse spiretuelle intensjoner i sinnet vil du hjelpe deg selv og andre :)

Burde finnes i etthvert hjem etter min mening hehe
de er bare så positive og gode alle disse orakelkort som englekort og den sjangeren og vil få mennesker til å fokurere på positive tanker og energier istedetfor på de negative tanker og energier

Om englekort er mulig!!?
ja det er ikke tvil i min sjel... Jeg har bruk englekort og andre orakelkort i mange år *S*
de er som du sier treffende og siden de kun er positive budskap i hvert ett kort finnes det ikke noe skummelt med dem.

Og det flotte med disse orakelkort er at alle kan bruke dem :)

Boka som følger med de forskjellige orakelstokkene er jo for å kunne fortelle budskapene/rådene/veiledningen kortene du trekker/legger har...
akuratt som du kjøper deg ett nytt spill du ikke fra før kjenner til osv og kan lese veiledningen som følger med ... det veileder deg så du skal få det til om du følger rådet ;)

Her ble litt "reprise" på hva jeg skrev i en annen tråd her om englekort..men pyttsann ;)

God pinse der ute :)
Antall ord: 464
universet er nok ikke så stort...det er bare vi som er så bittebitte små ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links