UFO, Kornsirkler & fenomenUFO observasjon

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

GJest

UFO observasjon

Innlegg av GJest »

Ettersom jeg har hatt såpass unormalt mange ufo observasjoner så kommer jeg til å skrive ned en logg fremover hvis jeg ser noe.

Den nest siste observasjonen: 12.04.08 rundt halv 3 tiden på natten.

Den siste observasjonen: 08.05.08 ca 5 over 12 på natten.

Det som dukket opp var et stort lysglimt som var formet som en stor sirkel.
Første gangen beveget det seg mot meg ble større (lyset altså) før det forsvant igjen, og lyset ble mindre og mindre. Som et objekt som beveget seg.

Nå for 20 min siden. Så dukket det opp et nytt lys, som kom ut av intet og var der i ca 2 sekund før det forsvant igjen. Som om lyset blåser seg opp for å ta bilde av meg eller lignende.

Den første gangen dette skjedde våknet jeg opp kvalm og dårlig. noen dager etterpå dukket det opp prikker som dannet et symbol på magen. 4 prikker som dannet en triangel.
Kan sikkert vise bilde av figuren i fremtiden.

Jeg hørte også stemmer i hodet i det tidsrommet, noe som seff var plagsomt.

Nå så jeg det samme lyset igjen. Jeg er våken nå kl er 0:30. Og jeg kommer til å skrive videre Hvis det skjer noe mer.

Jeg blåser i om folk ikke tror meg. jeg vil bare skrive det ned. og hvis noen har opplevd noe lignende så skriv deres historier dere også.
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjest

Innlegg av Gjest »

Hvordan var denne stemmen?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det var som en tanke. Telepati på en måte. "pass deg for de farlige hvite lysene" sa den.
Jeg har også sett en av "the grays" som viste seg til meg som jeg Trodde var i det astralske plane, men som jeg nå tror er ekstrem utviklet teknologi som kan skaper bilder hos folk i drømme. - Da fikk jeg en telepatisk forbindelse. figuren så forresten livløs ut. Stod bare å observerte meg. og jeg fikk min EGEN tanke "det er nå eller aldri". på å bli med han i en slags lysÅpning. men gikk selvfølgelig ikke med. men selv om det var min egen tanke jeg plutselig fikk,- så skjønnte jeg at den kom utenfra.

Og også i våken tilstand. Det kommer ann på "state of mind". Poenget etter det jeg har lest er at du må bli redd/traumatisert for at det skal funke. noe som kan forklare abductions osv. Men siden jeg har lest om dette. Så prøver jeg så godt jeg kan og ikke bli redd. Men bare le litt av det, og psyke meg opp mentalt. Og se på det som en slags lek.

Jeg har lest før at stårling systemer ikke funker så bra. Tydelig at det funker. men jeg har det fint nok. Er nok mer det psykologiske bak det som skremmer.

Nå fungerer vi mennesker med at så lenge vi forstår og klarer å lage en mening, eller ser en helhet så kan vi takle de mest absurde situasjonene.

Jeg har også merket bevegelse i kroppen min. F.eks at tærne er blitt varmet opp.
Antall ord: 271

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ps: jeg tror forresten på at det astralske planet finnes, og at folk har intiusijon. og jeg tror på paranormale ting. Men at det i TILLEGG finnes teknologi som kan skape bilder/følelser hos folk, For å skremme. Dette er relativt sjelden fenomener. og jeg grubler stadig "hvorfor meg".

Men når det er sagt så har jeg fått med meg såpass at "hemmligholdelse" er de koruptes våpen. Det kan jeg ikke få sagt sterk nok. så jeg gidder ikke å Holde tett om disse opplevelsene, av flere grunner.
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Jeg kan selvfølgelig ikke unngå og ha en rasjonell tanke som - Er han "rar" eller noe? Men jeg synes det du skriver, hvis det er virkelig, er ganske... skremmende, rart, utrolig, interessant (ikke minst). Hmmm... hva var disse prikkene da? og hvordan kan 4 prikker forme et triangel?
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tosideravsammesak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Apr 2008 00:23
17

Innlegg av Tosideravsammesak »

Har også en gang sett den type lys, som enstjerne som kom raskt imot meg eller ble større for så å forsvinne raskt...var ikke alene så det var ikke inbildning den gangen. Interresant sak du har gående...vær forsiktig :)
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ja skjønner. Og har tenkt det samme selv. Er det meg som har en psyksik lidelse. jeg har tenkt disse tankene flere ganger. Men har kommet frem til, nei er nok ikke det.

Fordi jeg har disse 4 prikkene. Jeg har sett ufo når jeg var 12 år tydelig. det samme har 3 andre venner av meg i samme området. Det jeg så i drømme. freaket meg ut. Først så tenkte jeg. haha kult. endelig har jeg fått en lucid dream. Men etter noen uker så plutselig fikk ejg tanken" HVA i huleste var det jeg så". Begynnte å søke på det. wikipedia osv. Og fikk opp et bilde, som var prikk lik det jeg så. Og det ble kallt for "the greys". som det så populært blir kallt for i statene. Dette bilde så jeg ETTER at jeg hadde fått denne drømmen da. og skjønnte plutselig at alle de "raringene" som før har snakket om disse tingene kanskje ikke er så rare lenger.

her er hele historien. Først sendte en mail til en på youtube og spørte om the greys (fordi denne hadde jeg sett i drømme. Utrolig nok så ser jeg nå i ettertid at jeg har vært maks uheldig siden etter at jeg så dette objektet ETTER at jeg snakket med han.

Jeg gikk legen for å spørre om røngten bilder. og forteller ham om opplevelsen. og viser han prikkene. Han synes det var pussig at de hadde kommet opp over natten og dannet dette mønsteret. Men sa at det ikke var det jeg trodde det var. og spurte om jeg hadde sett ting før? Ja svarer jeg. så spør han om jeg har hatt psykiske sykdommer!!

Herregud tenker jeg bare. Her gjelder det bare å oppføre seg profesjonell. og ba han vennlig å se kun på de fysiske tegnene først. Og nei jeg har ikke vært psykisk syk.
Etter dette så jeg med en gang problematikken knyttet til hele greia. Folk tror jo ikke på de som har sett noe. Og tro meg jeg har reflektert grundig over disse tingene selv. og ser jo at ufo observasjonen sammen med venner for 10 år siden, synet av "the grey" i drømme. samtalen med han på youtube. og dette objektet, stemmen, og de fire prikkene som er synlig for alle. Viste den til mine foreldre og noen venner. de synes også det var merkelig og de reagerte med at det var symetrisk. Men tror man ikke, så tror man ikke. Da hjelper jo ingen ting. Foreldrene mine tror meg ikke. Selv om de reagerte merkelig. et par av vennene mine tror meg, ettersom de også har sett ting selv.

Jeg skal begynne å ta med meg kamera mitt nå, i jakke lommen fremover. Og hvis jeg ser noe, skal jeg ta det opp og si "ja dette er KB fra paranomal, her ser dere da et objekt". for begynner å bli mektig irritert av alle som er skeptiske. Når det er så soleklart hva som foregår.
Antall ord: 519

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Tosideravsammesak skrev:Har også en gang sett den type lys, som enstjerne som kom raskt imot meg eller ble større for så å forsvinne raskt...var ikke alene så det var ikke inbildning den gangen. Interresant sak du har gående...vær forsiktig :)
Nettopp dette var det. helt lik beskrivelse som det jeg så. Ja skal være forsiktig. men jeg er merkelig nok ikke redd. Jeg er bekymret. men tror det er for Seriøst til at jeg kan skjønne det. Hadde vært morro å fanget det på kamera.

Edit: forresten, merket du noen fysike/psykiske forandringer etter dette?
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Jøss, godt du har tenkt nøye over dette da.. Dette syns jeg var interessant! Du har ikke noen linker ang denne "the grey"? Men fortsatt, hvordan kan tre prikker forme et triangel? og hvor var disse prikkene?
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Akasha memoria skrev:Jeg kan selvfølgelig ikke unngå og ha en rasjonell tanke som - Er han "rar" eller noe? Men jeg synes det du skriver, hvis det er virkelig, er ganske... skremmende, rart, utrolig, interessant (ikke minst). Hmmm... hva var disse prikkene da? og hvordan kan 4 prikker forme et triangel?
De fire firkantene kan beskrives slik:

Det er to prikker nede, en på venstre side og en høyre side. Det er en prikk i midten, Over disse. Og en fjerde prikk over/høyere oppe enn denne igjen.

Hvordan for jeg inn bilder?

jaja. de 4 prikkene. Er helt lik undersiden av denne Trinaglene på denne siden:
http://www.ufoevidence.org/topics/triangles.htm - det nærmeste jeg kommer. helt likt faktisk i mønsteret det står i forhold til hverandre.
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Ahaaa... Oki. Nå skjønner jeg ;) Bildet ditt kom ikke opp forresten.

Har du noen linker ang "the grey"?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Akasha memoria skrev:Jøss, godt du har tenkt nøye over dette da.. Dette syns jeg var interessant! Du har ikke noen linker ang denne "the grey"? Men fortsatt, hvordan kan tre prikker forme et triangel? og hvor var disse prikkene?
Hmm. the greys er de såkallte "onde". de som jeg tror er laget av mennesker. jeg har linker hvor folk sier at de er menneske skapte.

her er et bilde som likner LITT. men er ikke helt likt: http://en.wikipedia.org/wiki/Greys

Akasha. Bare på forhånd. ikke gidd å snakk med folk om the greys. Det er feil folk som er interessert i disse her. Det fikk jeg erfare på den harde måten. Grunnen til at lyset dukket opp for meg var fordi jeg spørte en fyr på youtube på En side om disse, om hva dette var, og sa jeg hadde truffet en i drømme... errrr.

Dette er ikke folk du vil rote deg borti. CIA har overtatt de fleste av sidene som snakker om kontakt med disse skapningene. Jeg tror de er menneskeskapt i tillegg til at de finnes.
http://www.youtube.com/watch?v=okacAlE2DQ8

På samme måter som ufo'er. At det finnes. men at det også er menneskeskapt. Kopiert etter det er blitt oppdaget.
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Så "den lille mannen med det store hodet og de store svarte øynene" er en grey?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Sender deg en pm jeg :)
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Her er en sending om en ET som brøt inn under en radio sending. Politiet vet fremdeles ikke hva eller hvem som klarte å gjøre dette. og det er første gang det er blitt gjort:

http://www.youtube.com/watch?v=-qrokvPR ... re=related

her er et klipp fra disclosure project når de fortalte i national press club om ET og ufo'er.
(organisasjonen som har over 500 folk fra militære, nasa forkser miljøer osv. som snakker ut om ET's ufoer og cover ups. )

http://www.youtube.com/watch?v=YJjhIzfy ... re=related
Her nevnes det at 57 Spiecies er registrert.
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links