Jeg har bestandig vert en som har vert overbevist om at ufoer ER et interessant fenomen og at det ikke er mennesklig overhodet. Men akkurat nå i det siste har jeg kommet i en periode der jeg tror at hele denne utenomjordiske ufo opplegget er en internasjonal dekkhistorie fra militeret sin side for og skjule sine egne eksprimenter og testflygninger. At disse som er pensjonerte arbeidere og som påstår at de driver med noe sært utenomjordisk der inne bare er en del av det hele.
Hva mener dere?
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Uufo periode.
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 17
- Blitt takket: 1 gang
Mitt syn er at om UFOer faktisk er flygende objekter, kan de være militære farkoster. På grunn av at den lave sannsynligheten for at det er utenomjordiske, og null håndfast bevis tviler jeg sterkt på alien-ideen.
Antall ord: 40
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
Jeg er av den mening at UFO er uidentifisert, og vi vet ikke hva det er.
Men det er som regel ganske lett å finne ut hva det er, og som regel er det stjerner/planeter, sol, måne, ballonger, fly, satelitter eller andre kjente ting som vi ikke kjenner igjen i øyeblikket.
Men det er som regel ganske lett å finne ut hva det er, og som regel er det stjerner/planeter, sol, måne, ballonger, fly, satelitter eller andre kjente ting som vi ikke kjenner igjen i øyeblikket.
Antall ord: 52
Hide post links |
Hei Akasha. Jeg vil skrive hva jeg tror. Jeg understreker at det bare er hvordan jeg tror tingene henger sammen.
Jeg tror det finnes ET's. og videre at det finnes Flygende tallerkner(ufo). Jeg tror at subgrupper i militæret har skutt ned flygende tallerken ( eks.roswell). Og at de har leid inn folk for å "re engineere" /kopiere teknologien for å bruke det i militære sammenhenger. Hemmeligholdelsen tror jeg skyldes pga de teknogiske godene, og at de vil være alene om sitte på disse godene og denne makten. For å holde på denne makten ettersom mye også er ulovlig, Så har det vært mye "cover up". Altså en har bortforklart ufo observasjonene som værballonger og skyer osv. Jeg tror også at enkelte vitenskapsmenn osv er betalt/truet til å dekke over. I tillegg tror jeg det med vilje blir sendt opp ballonger og helikopter osv over områder hvor det har vært observasjoner før, slik at folk skal tenke "ahh det var jo bare tull og bedrag". millioner av dollar er blitt brukt på cover up og desinformasjon om dette tror jeg.
Jeg tror også at det har vært mange Ekte ufo observasjoner, og noen ufo observasjoner som da er menneskelagde (re engineert). Jeg tror også det er laget AI (artificial intelligence) for å skremme mot ET's. Flere hevder f.eks å ha jobbet på baser hvor de har laget vesener med intelligens som ligner på the greys og reptilians. som jeg tror skal fungere som skremselpropaganda for til syvende for å få penger til en krig mot ET's.
Jeg tror det finnes mange "raser" ET's. Og et par av dem er onde. men de fleste er sosialt og spirituellt utviklet. Regner med at rundt 95% er positive.
Så tror jeg at såkallte "abductions" er veldig sjeldent. men kanskje noen er blitt utført av noen av de onde rasene. Ellers så tror jeg at de menneskelagde tallerknene (disse ser mer primitive og har store lys) har elektromagnetiske bølger som kan påvirke en persons indre bilder. Slik at de blir forvirret/redde og TROR de har vært utsatt for abductions. Grunnen til at den militære subgruper driver med dette og faker skummle ufo episoder er fordi jeg tror de vil spre frykt i befolkningen mot romvesen, slik som andre sekter også gjør (som jeg tror samarbeider med militæret). Det finnes også mange filmer som f.eks Invasjon og war of the world som er filmer som er ment for å skremme folk.
Etter en stund så vil det bygges opp et slags hat mot ET's. (selv om det er mest mennsesker som står bak dette). og dersom en menneske laget tallerken dukker opp og skremmer mange nok folk så vil verden samle seg og støtte den militære industrien og våpen produsentene med penger og politisk støtte. Det er våpen industrien som vil tjene penger på en krig mot ET's. hvor det da blir snakk om penger på en global skala.
Jeg tror også at enkelte new age grupper midt i alt dette rotet har kontakt med "gode" ET's og klarer å kommunisere med disse igjennom OBE og remote viewing. Jeg tror de gode ET's vil hjelpe oss mot en bedre hverdag. Og grunnen til at de vil hjelpe oss
er fordi de er redde for at vi vil misbruke militær makt og teknologi og eventuellt sprenge oss selv i luften med en atomkrig eller lignende.
Jeg tror også mange andre land midt i alt dette har en viss peiling om hva som foregår. Og er skuffet over at usa (som fungerer som et verdenspoliti) enda ikke offentlig har fortalt hva som foregår. Land som snakker åpent om temaet er mexico, brazil , russland, england, australia og frankrige. Jeg tror de fleste av korn åkerene er skapt av ET's, men også noen av mennesker og militære (cover up).
Sorry det ble litt rotete. har dårlig tid og skal snart logge av, men ville fortelle om mine tanker. Jeg skriver dette fordi jeg har lest både ting av disclosure project, av Linda Houwe, prosject camelot, Irieh, ufoevidence, Whitley Striber, mufon og andre ting. som passer sammen slik. Enkelte av tingene skrives også i lys av egne erfaringer.
Hadde dette vært for et år siden så hadde jeg aldri trodd på en ting av denne teksten. Men folk må vurdere selv. og jeg gjentar at dette er kun personlig hva jeg tror.
Jeg tror det finnes ET's. og videre at det finnes Flygende tallerkner(ufo). Jeg tror at subgrupper i militæret har skutt ned flygende tallerken ( eks.roswell). Og at de har leid inn folk for å "re engineere" /kopiere teknologien for å bruke det i militære sammenhenger. Hemmeligholdelsen tror jeg skyldes pga de teknogiske godene, og at de vil være alene om sitte på disse godene og denne makten. For å holde på denne makten ettersom mye også er ulovlig, Så har det vært mye "cover up". Altså en har bortforklart ufo observasjonene som værballonger og skyer osv. Jeg tror også at enkelte vitenskapsmenn osv er betalt/truet til å dekke over. I tillegg tror jeg det med vilje blir sendt opp ballonger og helikopter osv over områder hvor det har vært observasjoner før, slik at folk skal tenke "ahh det var jo bare tull og bedrag". millioner av dollar er blitt brukt på cover up og desinformasjon om dette tror jeg.
Jeg tror også at det har vært mange Ekte ufo observasjoner, og noen ufo observasjoner som da er menneskelagde (re engineert). Jeg tror også det er laget AI (artificial intelligence) for å skremme mot ET's. Flere hevder f.eks å ha jobbet på baser hvor de har laget vesener med intelligens som ligner på the greys og reptilians. som jeg tror skal fungere som skremselpropaganda for til syvende for å få penger til en krig mot ET's.
Jeg tror det finnes mange "raser" ET's. Og et par av dem er onde. men de fleste er sosialt og spirituellt utviklet. Regner med at rundt 95% er positive.
Så tror jeg at såkallte "abductions" er veldig sjeldent. men kanskje noen er blitt utført av noen av de onde rasene. Ellers så tror jeg at de menneskelagde tallerknene (disse ser mer primitive og har store lys) har elektromagnetiske bølger som kan påvirke en persons indre bilder. Slik at de blir forvirret/redde og TROR de har vært utsatt for abductions. Grunnen til at den militære subgruper driver med dette og faker skummle ufo episoder er fordi jeg tror de vil spre frykt i befolkningen mot romvesen, slik som andre sekter også gjør (som jeg tror samarbeider med militæret). Det finnes også mange filmer som f.eks Invasjon og war of the world som er filmer som er ment for å skremme folk.
Etter en stund så vil det bygges opp et slags hat mot ET's. (selv om det er mest mennsesker som står bak dette). og dersom en menneske laget tallerken dukker opp og skremmer mange nok folk så vil verden samle seg og støtte den militære industrien og våpen produsentene med penger og politisk støtte. Det er våpen industrien som vil tjene penger på en krig mot ET's. hvor det da blir snakk om penger på en global skala.
Jeg tror også at enkelte new age grupper midt i alt dette rotet har kontakt med "gode" ET's og klarer å kommunisere med disse igjennom OBE og remote viewing. Jeg tror de gode ET's vil hjelpe oss mot en bedre hverdag. Og grunnen til at de vil hjelpe oss
er fordi de er redde for at vi vil misbruke militær makt og teknologi og eventuellt sprenge oss selv i luften med en atomkrig eller lignende.
Jeg tror også mange andre land midt i alt dette har en viss peiling om hva som foregår. Og er skuffet over at usa (som fungerer som et verdenspoliti) enda ikke offentlig har fortalt hva som foregår. Land som snakker åpent om temaet er mexico, brazil , russland, england, australia og frankrige. Jeg tror de fleste av korn åkerene er skapt av ET's, men også noen av mennesker og militære (cover up).
Sorry det ble litt rotete. har dårlig tid og skal snart logge av, men ville fortelle om mine tanker. Jeg skriver dette fordi jeg har lest både ting av disclosure project, av Linda Houwe, prosject camelot, Irieh, ufoevidence, Whitley Striber, mufon og andre ting. som passer sammen slik. Enkelte av tingene skrives også i lys av egne erfaringer.
Hadde dette vært for et år siden så hadde jeg aldri trodd på en ting av denne teksten. Men folk må vurdere selv. og jeg gjentar at dette er kun personlig hva jeg tror.
Antall ord: 756
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Da er det ikke lengre UFO'er du snakker om, BA.BA. skrev:Jeg er av den mening at UFO er uidentifisert, og vi vet ikke hva det er.
UFOene har vi enda ikke identifisert *smart-ass-smiley plasseres her*
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Uufo periode.
Jeg mener at en av de største feilene mennesker gjør er å generalisere.Akasha memoria skrev:Jeg har bestandig vert en som har vert overbevist om at ufoer ER et interessant fenomen og at det ikke er mennesklig overhodet. Men akkurat nå i det siste har jeg kommet i en periode der jeg tror at hele denne utenomjordiske ufo opplegget er en internasjonal dekkhistorie fra militeret sin side for og skjule sine egne eksprimenter og testflygninger. At disse som er pensjonerte arbeidere og som påstår at de driver med noe sært utenomjordisk der inne bare er en del av det hele.
Hva mener dere?
Det trenger ikke være slik (som du sier) at "hele denne utenomjordiske ufo opplegget" er en internasjonal dekkhistoriet. Faktisk stiller jeg meg slik til "hele denne greia":
-åpen for at det finnes utenomjordiske fartøy
-åpen for at det finnes ballonger og annet rusk som oppfattes som UFO inntil de er identifisert, selv om dette da ikke er det vi snakker om her... vi snakker om UFO, som i bestående definisjon (jeg vil nødig gjenta meg ytterligere, "skeptikere"...)
-åpen for at militæret driver med hemmeligholdte flygninger av utenomjordiske fartøy og/eller fartøy utviklet av oss jordboere som vi i offentligheten ikke kjenner til
Tror neppe at det ikke finnes annet liv i rommet...

Antall ord: 227
Hide post links |
En artikkel som snakker om å skille kilten fra veten:
http://www.uprootmedia.org/ufomysteriet33au.html
Jeg er av samme mening. Og synes denne artikkelen var interessant

Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
Den var lang, og jeg har ikke tid til å lese hele denne nå.KB skrev:En artikkel som snakker om å skille kilten fra veten:
Kan du ramse opp de virktigste punktene? I bare 1, EN, tråd.
Antall ord: 54
Hide post links |
Hei Ba. Jepp det respekterer jeg. Jeg skal ta å skrive en tråd hvor jeg samler alt i ett. Skal bare finne tiden så skal jeg gjøre det i en egen thread 

Antall ord: 33
Hide post links |