Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan finner dere ut alt dette ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg er glad på mistys vegne, jeg. Namaste. [-o<
Antall ord: 8
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Shania skrev:De blir ofte litt oppgitte når det gjelder navn.
For det første er navn energi for dem. Vi kan kalle dem navn vi opplever eller ønsker. Men deres egentlige navn kan ikke overføres til vår energi. Akkurat som vår eget sjelenavn ikke kan det.
Det handler også om hvor vi er selv. I hvilken bevissthet vi er.
Kan vi sleppe litt taket, og ikke være så seriøse, så kan vi leke med navn. Det setter de pris på.
Vi kan kjenne dem, åpne oss for å føle deres vesen, og kalle dem det vi kjenner. Deres navn kan også forandres, ettersom vi kanskje kan få dem nærmere.
Navn er bombastisk for oss. Og nesten energi fangende for dem. Ord og lyder, sang og vibrasjoner som vi ikke er istand til å oppleve, og som ikke kan uttrykkes her.
Ditt energi navn er i forandring, og det er også deres, sammen med deg.
Ikke ta det så seriøst, og føl deg liten fordi noen har funnet på et navn, og briljerer litt.
Det er mye som Hekate sier, på samme tid som de også kan være egne sjeler, entiteter.
Aspekter av deg selv og hjelepere er ikke helt samme ting, selv om de kan ligne.
det er ikke rart jeg syns navn har alltid vært en vanskelig greie...
men det hele blir til hva du selv ønsker..............
Antall ord: 239
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Hvordan finner dere ut alt dette ?

Innlegg av BA. »

Vampen skrev:
Kimbara skrev:
misty-gutt skrev:
Nikita J skrev:Mange mener de vet navnene på guiderne og hjelperne sine osv. Hvordan finner man slikt ut da?
Navnet på min hjelper er Jesus kristus. Han har gjort og gjør fortastt masse for meg og alle som setter sin lit til ham. Ja, han hjelper alle, men ikke alle tror det. Uten ham hadde vi ikke engang vært istand til å puste.

Mangt et under har jeg sett ham utføre, og så beskrives han da også slik i Den Hellige Skrift:
Jes 9:6 For et barn er oss født, en sønn er oss gitt, og herredømmet er på hans skulder, og han kalles under, rådgiver, veldig Gud, evig far, fredsfyrste.
Istedet for å predikere troen din i nok en tråd, så kan du kanskje svare på det trådstarter spør om?
Det ble jo svart oO Hun/han har troen på at Jesus er han/hennes hjelper. Da må man vell få lov å si det også.

Ellers, så vet jeg meget lite om min hjelper aka null :p Tror man har en hjelper, vanskelig å utdype hvorfor jeg tror dette når jeg ikke vet noe om min egentli. Man får vell bare følge hjertet å stole på seg selv :)
Spørsmålet var hvordan man finner ut navnet. misty-gutt fortalte hvem, ikke hvordan han fant det ut. Svaret på hvordan han fant det ut, må vel bli at han forteller en mirakelhistorie om hvordan han ble frelst.

Jeg har ingen hjelpere. Det vet jeg ikke, men det er absolutt mest sannsynlig.
Antall ord: 269

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links