Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBestemmer over guider,engler,hjelpere?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Maina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 22 Feb 2008 21:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Great Britain

Bestemmer over guider,engler,hjelpere?

Innlegg av Maina »

JO,jeg har tenkt litt på det med at engler,hjelpere og guider kan finnes.Men hvis vi har mange liv og noen blir engler,noen går igjen ,noen blir guider osv...er det ikke noen som fant på eller skapte og bestemmer over dette systemet?
Som en sterk energi,Gud eller hva en vil kalle det?Eller tror dere som tror på engler,hjelpere og kanskje reinkarnasjon at det bare plutselig oppsto av seg selv?

Jeg mener ikke at noe er rett eller galt...Jeg bare satt og funderte litt og synes det hadde vært gøy å høre hva dere andre synes :mozilla_smile:
Antall ord: 108
A rich person is not the one who has the most, but the one who needs the least

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Vomit

Innlegg av Vomit »

Vedder på at det er et byråkrati-helvete uten like.
Når du dør må du i skranken for å fylle ut et skjema, fra der inn i det store venterommet. Du blir kalt opp og må vente litt til i det lille venterommet.

Så skal du snakke med saksbehandler der du får vite at du ikke har de riktige dokumentene og må inn i det store venterommet igjen for å fylle ut en CV.

Husk CV, ellers vet dem ikke hvor du passer. Engel, guide, djevel, ikke lett å sette riktig mann på rett plass.

Å dø blir sikkert en stooor skuffelse.
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Vomit skrev:Vedder på at det er et byråkrati-helvete uten like.
Når du dør må du i skranken for å fylle ut et skjema, fra der inn i det store venterommet. Du blir kalt opp og må vente litt til i det lille venterommet.

Så skal du snakke med saksbehandler der du får vite at du ikke har de riktige dokumentene og må inn i det store venterommet igjen for å fylle ut en CV.

Husk CV, ellers vet dem ikke hvor du passer. Engel, guide, djevel, ikke lett å sette riktig mann på rett plass.

Å dø blir sikkert en stooor skuffelse.
LOL
hey det forklarer hvordan jeg fikk min :mozilla_tongue:

puma/f
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

De fleste som studerer emnet mener det er EN overordnet
plan for hele universet. Med underordnete hierarkier
hvor ulike Mestere styrer over akkurat jorden.
De har ansvaret for ulike ting fordelt over 7 ashramer,
som påvirker jorden med sine strålekvaliteter.

En liten og forenklet forlaring :)
Antall ord: 47
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Innlegg av Chimera »

Å dø blir sikkert en stooor skuffelse.[/quote]

Det kan jeg bekrefte personlig. Det var riktignok ikke jeg som døde, men min far som var svært personlig kristen. Jeg befant meg ca. tre kilometer unna sykehuset da han uventet døde, men jeg hørte han ropte "MIN GUD, HVORFOR HAR DU FORLATT MEG". Det bare bekrefter at det finnes ingen gud , ingen frelser, ingen nåde for de som ha lidd og forsaket sitt liv for en undertrykkende kristusillusjon.

Mr.Chimera
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Innlegg av Chimera »

Strålekvalteter my ass.. Vi styrer alt selv, bortsett fra naturen som styrer seg selv som den alltid har gjort. Nei, det er ingen plan (offisielt) utenom politkernes plan for å trakkassere oss og å sørge for at vi lider sånn passe. De har pengene til å rette på det det er behov for, men makt til å unlate å gjøre det av ren ondskap. På tide at folket lar sverdet tale...
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

Innlegg av Chimera »

Ok, det ble lite engler her, men de har vel flykte forlengst :mozilla_undecided:
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

"For fools rush in where angels fear to tread" :)
Antall ord: 9
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links