Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Er det noen som vet åssen man Spiller spiritisme?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Til BA Hvordan vil du forklare at ting plutselig som mine flasker i rommet blir kastet mot meg og jeg hadde oxo en opplevelse med en god kølle som svevde fra en hjørne og traff meg mitt i bryskassen så det ene ribb benet mitt knakk så jeg måtte til legen? hvar dette min egen inbildning ? du som har din egen forklaring som jeg har respekt for oxo hadde vrt veldig intressant høre hva du mener du som er så jordnær.
Antall ord: 86
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Til Ba : Jeg har ikke sakt at ouija brettet er en telefon om du leser litt tydeligere det jeg skrev vil du skjønne at det var et eksempel
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Til BA : det er nesten utrolig at du kan tro på Radio bølger atlså radio signaler,man kan ikke se dette med det blotte øyet heller Man har visse instrumenter som man har oppdaget ånder med som for eks EVP og EMF metere.Men man vil ikke inrømme eller si at det er sant fordi om man har bevis,det er vel kansje fordi det skremmer og slik er det vel i det livet vi lever det som skremmer skal man sjule.Det er oxo ganske utrolig at vi mennesker ikke kan tro på enkelte ting da man ser hvor stort universet er. Jeg skal gi deg et ekspempel:
ten deg et mauer tue,Der bor mange maur.De lever og graver tuneller.Plutselig er det en som graver litt lengre en alle di andre,han sser et lys og har aldri vært utenfor sin mauertue.
Han går mott det lyset,han er litt redd for det er ukjent,men hans nyskjerrighet driver ham til det. han kommer utenfor mauertuen,han ser rundt seg oj hva er dette,der ser han trær,blomster og homler osv.Dette var en ukjent værden han ikke trodde var mulig.
han går in i mauer tuen sin forklarer alle sammen hva han har sett.De bare ler og håner ham.
Ta deg sammen da! tror du vi er dumme! Du har jaggu en livelig fantasi, HAHAHA! for et naut.Men så skjer det at noen er intressert i finne ut om det denne maueren sier er riktig og di vil vite fordi di har kansje følt på kroppen eller inni sitt hjerte at det må være noe mere en bare denne tua di har levd i hele sitt liv at det kan være noe mere at det må være, at man kan føle at det moe vre noe større og flottere.3 andre maur følger med denne mauren som påstår han har sett dette og blitt gjort til latter.wooow di ser det samme.Da di kommer tilbake til mauer tuen forklarer di at det der sant,men alle ler og håner dem.Slik er det med Det spirituelle oxo med tro på liv etter døden.Man må selv våge og prøve for og tro.Slik er det med oss alle.Ikke alle finner det di søker etter , men det er mange som gjør det og mange som ikke gjør det.Men om du prøver søke kansje du finner ut at de du tar for som løynere og tullebukker som faktisk har opplevd dette kansje ikke er så på jorden som du tror.Skal man finne må man søke og ikke bare konkludere hva man selv mener før man vet bedre.om du har prøvd og søke og ikke finner det svaret du er ute etter er det greit at du kommenterer meg som en tulling og en løyner om du tenker det om det jeg skriver og andre som er helt overbevist om det vi snakker om er et faktum.men om du ikke gjørt det og bare kommenterer så kan du heller la være kommentere.Det er som jeg kommenterer at sjokolade det kan ikke smake godt for det ser ikke godt ut og alle som sier sjokolade smaker godt di kan ikke være helt smarte og jeg legger min egen tro fra mitt eget ego i det før jeg har virkelig smakt hvordan sjokoladen egentlig er , om den er god eller vondt.
ten deg et mauer tue,Der bor mange maur.De lever og graver tuneller.Plutselig er det en som graver litt lengre en alle di andre,han sser et lys og har aldri vært utenfor sin mauertue.
Han går mott det lyset,han er litt redd for det er ukjent,men hans nyskjerrighet driver ham til det. han kommer utenfor mauertuen,han ser rundt seg oj hva er dette,der ser han trær,blomster og homler osv.Dette var en ukjent værden han ikke trodde var mulig.
han går in i mauer tuen sin forklarer alle sammen hva han har sett.De bare ler og håner ham.
Ta deg sammen da! tror du vi er dumme! Du har jaggu en livelig fantasi, HAHAHA! for et naut.Men så skjer det at noen er intressert i finne ut om det denne maueren sier er riktig og di vil vite fordi di har kansje følt på kroppen eller inni sitt hjerte at det må være noe mere en bare denne tua di har levd i hele sitt liv at det kan være noe mere at det må være, at man kan føle at det moe vre noe større og flottere.3 andre maur følger med denne mauren som påstår han har sett dette og blitt gjort til latter.wooow di ser det samme.Da di kommer tilbake til mauer tuen forklarer di at det der sant,men alle ler og håner dem.Slik er det med Det spirituelle oxo med tro på liv etter døden.Man må selv våge og prøve for og tro.Slik er det med oss alle.Ikke alle finner det di søker etter , men det er mange som gjør det og mange som ikke gjør det.Men om du prøver søke kansje du finner ut at de du tar for som løynere og tullebukker som faktisk har opplevd dette kansje ikke er så på jorden som du tror.Skal man finne må man søke og ikke bare konkludere hva man selv mener før man vet bedre.om du har prøvd og søke og ikke finner det svaret du er ute etter er det greit at du kommenterer meg som en tulling og en løyner om du tenker det om det jeg skriver og andre som er helt overbevist om det vi snakker om er et faktum.men om du ikke gjørt det og bare kommenterer så kan du heller la være kommentere.Det er som jeg kommenterer at sjokolade det kan ikke smake godt for det ser ikke godt ut og alle som sier sjokolade smaker godt di kan ikke være helt smarte og jeg legger min egen tro fra mitt eget ego i det før jeg har virkelig smakt hvordan sjokoladen egentlig er , om den er god eller vondt.
Antall ord: 607
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Jeg vil ikke forklare det.Mantropolix skrev:Til BA Hvordan vil du forklare at ting plutselig som mine flasker i rommet blir kastet mot meg og jeg hadde oxo en opplevelse med en god kølle som svevde fra en hjørne og traff meg mitt i bryskassen så det ene ribb benet mitt knakk så jeg måtte til legen? hvar dette min egen inbildning ? du som har din egen forklaring som jeg har respekt for oxo hadde vrt veldig intressant høre hva du mener du som er så jordnær.
Det er for mye rundt dette som jeg ikke vet noe om.
Det jeg imidlertid kan forklare er at mange har forsøkt å bevise ånder ved hjelp av ouijabrett, men de har alle endt med å bevise at det ikke var ånder som gjorde noe der og da. Antall slike beviser er omvendt proporsjonal med sannsynligheten for at ånder eksisterer. Dvs at hvert slikt bevis fører til at det er mindre sannsynlig enn før at det finnes ånder som styrer ouijaleken.
Antall ord: 175
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det finnes mye som vi ikke kan se direkte,men som vi kan se indirekte. F.eks. radiobølger.Mantropolix skrev:Til BA : det er nesten utrolig at du kan tro på Radio bølger atlså radio signaler,man kan ikke se dette med det blotte øyet heller
EVP er Electronic Voice Phenomenon. Det er det at man kan få inn svake lydsignaler på en radio som ikke er stilt inn på en stasjon.Man har visse instrumenter som man har oppdaget ånder med som for eks EVP og EMF metere.Men man vil ikke inrømme eller si at det er sant fordi om man har bevis,det er vel kansje fordi det skremmer og slik er det vel i det livet vi lever det som skremmer skal man sjule.
Det er mange radiosignaler som er ute i luften til enhver tid, og EVP er rett og slett at du fanger opp noen av disse sendingene som ikke er ment for din radio, f.eks. naboens babycall.
Det var en voldsom lignelse, men gjør som disse maurene som utforsker. Det er nemlig det vitenskapen gjør.Det er oxo ganske utrolig at vi mennesker ikke kan tro på enkelte ting da man ser hvor stort universet er. Jeg skal gi deg et ekspempel:
Mens de troende maurene sitter ved hvert sitt ouijabrett og sier at åndene forteller dem at det ikke er noe der, er det noen som faktisk går og undersøker dette.
Mens du sier det er ånder som styrer pekeren på ouijabrettet ditt sier jeg at du bør teste det.
Neste gang du tar fram brettet kan du fortelle åndene at de kan styre pekeren/glasset selv. Så kan du sitte med hendene i fanget å se pekeren flytte seg rundt.
Når du blir lei av å se at den overhodet ikke flytter seg, så kan du skrive et innlegg om det.
Antall ord: 814
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Man forstår at det er noe annet da ting flyr veggemellom i hjemmet etter noen dager med et ouija brett,men jeg er glad du aksepterer min tro for jeg aksepterer din
Velsigne deg.
Velsigne deg.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
At ting flyr veggimellom har nok ikke noen direkte sammenheng med ouijabrettet.Mantropolix skrev:Man forstår at det er noe annet da ting flyr veggemellom i hjemmet etter noen dager med et ouija brett,men jeg er glad du aksepterer min tro for jeg aksepterer din
Velsigne deg.
Det har sannsynligvis andre årsaker.
Det er bevist hinsides enhver rimelig tvil at det er ens egne ideomotoriske bevegelser som styrer ouijaleken. Dine ideomotoriske bevegelser kan ikke få ting til å fly veggimellom.
Antall ord: 81
Hide post links |