Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva betyr dette ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kaisa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mai 2008 23:39
16

Hva betyr dette ?

Innlegg av kaisa »

Jeg er nesten femti år...og først for litt over tre år siden ble jeg klar over at noe eller noen hadde fulgt meg i årevis..

Årsaken til at jeg ble klar over dette var at jeg møtte en person m " evner " ...som jeg har oppdaget i ettertid.. Det var denne personen som gjorde meg klar over dette..for for meg har det alltid vært en naturlig del av meg...

Saken er den at jeg alltid har følt at det var " noen " der... Alltid når jeg var sammen med venner i lystig lag eller v andre anledninger har jeg alltid følt den følelsen av at "noen mangler "..om du skjønner...akkurat som om du venter på at noen skal komme ut fra toalettet, eller at det kommer en gjest som ingen venter.....men ingen kommer..det er bare følelsen som er der... Kan ikke forklare det på en annen måte...

Nå føler jeg ikke sånn lenger..og på en måte er det nesten som et savn... ( men også en lettelse )
for hun jeg møtte tok det eller et eller annet bort..( jeg vet ikke hva det kunne ha vært..men etter å ha sett div prog på tv..kan jeg anta en såkalt klebeånd..!? ?
uansett...borte nå...

Bare lurer ...finnes det noen andre der ute m samme opplevelser.

ps. er født skeptisk og ingen ..hverken tekst eller personer unngår min lupe !

Har lest meget useriøse innlegg her inne... :mozilla_frown:
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2007 21:06
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

s

Innlegg av miss »

det kan være mye som kan ha hengt seg på deg
faktisk er det muligt at levende personer kan henge seg på, døde kjente personer eller en klebeånden du nevnte.
det er ikke godt for meg å si det, men hun som fjernet det kunne ha kjekket det opp og fortalt deg om det som hang på deg. om det var posetivt eller negativt ladet.
men uansett er det ikke bra å ha noe som har hengt seg på og det beste er å fjerne det.
det kunne og ha vert en nisse de kan følge en , men da hadde du merket den mer en noen følelser feks : ting som forsvinner og dukker opp igjen.

det at du føler tomrom og et savn men alikevel lettet er helt normalt.
til og med de som lever i et nyrenset hus føler det selv om de har hatt det tøft da det var uroligt.

håper du synes dette var seriøst nok men det er bare min konklusjon og erfaring jeg skriver om.
Antall ord: 177
ta det med et smil

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links