Ikke tro du har spesielle evner nåSkarabè skrev:
Jeg tor ikke det... Men det er sikkert vanskeligt og forstå og tru for personer som ikke ser dette...
Jeg skrev jo at jeg selv ser dette.
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Ikke tro du har spesielle evner nåSkarabè skrev:
Jeg tor ikke det... Men det er sikkert vanskeligt og forstå og tru for personer som ikke ser dette...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Jeg har også sett dette en million ganger....og jeg må si at jeg tviler på at det er noe overnaturlig...sorry.Kimbara skrev:Ikke tro du har spesielle evner nåSkarabè skrev:
Hide post links |
Hehehe... Vet jeg har spessielle evner, må bare utvikle de litt... :mozilla_wink: Tror ikke det du sier du ser er det samme som det jeg ser.. Høres ikke slik ut... Jeg kan ikke stye dette på noen måte...Kimbara skrev:Ikke tro du har spesielle evner nåSkarabè skrev:
Hide post links |
Da ser vi nok det samme. Tipper alle kan se det, men at alle kanskje ikke har "aktivert" det? Nesten som når man ser på en tegning der det er to bilder i ett, og man bare ser det ene. Når man først har sett det andre, klarer man aldri å gå tilbake å se kun det ene igjen.. Om du skjønnerSkarabè skrev:Ja nettopp, beveger seg raskt bortover i alle retninger... Men det er forskjell i hastighet og bevegelse fra sted til sted... På gjesterommet hos svigermor (ett gammalt hus) der var det masse energi.. Jeg såg det strømde over dynen min, og veeeeelgig intenst over sønnen min som lå i reisesengen... Jeg tror dette er energier, men energier av hva??Men så til det siste, dette med å se luften; dette opplever jeg og! Jeg tenker ikke så mye over det i det daglige, men jeg ser det hele tiden. Virker som en slags energi, som beveger seg raskt i alle retninger. Det stopper aldri, og skygger ikke for noe annet. Har spurt samboeren min, og han ser det ikke. Så vidt jeg husker har det alltid vært sånn, og jeg ble veldig glad nå, Skarabé, for det virker som de fleste tror dette er tøys. Tror du det faktisk er å se energien i lufta?
Etter at jeg oppdaget at jeg "ser" luften så kan det bli litt slitsomt innimellom, spessielt på enkelte kjøpesenter og slikt... Om jeg så kikker på en helt ren hvit overflate, så er det litt "skurrete" av denne "energien" i mellom når jeg fokuserer på den... Synet mitt er helt fint, netopp vert hos øyenlegen..
Hide post links |
Ja nettopp slik, godt forklart det med det du sier om to bilder i ett.... Når jeg først oppdaget det, ser jeg det hele tiden... Av og til kan jeg glemme det, men så kommer desse "bevegelsanne" og jeg blir obs på det igjen...Da ser vi nok det samme. Tipper alle kan se det, men at alle kanskje ikke har "aktivert" det? Nesten som når man ser på en tegning der det er to bilder i ett, og man bare ser det ene. Når man først har sett det andre, klarer man aldri å gå tilbake å se kun det ene igjen.. Om du skjønner?
Hide post links |
Skarabè skrev:Hihi, vet hva du mener med "myggdans", og jeg har flere slike, men de beveger seg etter øyebevegelsene, at du ser de "daler" når du fokuserer, når du tar opp igjen synet, så fyker de opp igjen... Dette er noe annet... Kanskje noe du ikke ser??? :mozilla_wink:Kimbara skrev:Dette er absolutt ikke "energi", det er helt naturlig, og noe de fleste ser.
"Myggdans", som det ofte ble kalt før i tiden, er små "rusk" inne i selve øyet, nærmere bestemt rester etter blodkar fra det ble dannet. Disse vises spesielt hvis du ser mot lyse overflater som f.eks. himmelen.
Det du skal være litt obs på er hvis de opplever at de lysende prikkene tiltar i styrke og mengde, og hvis de også kommer når du ser på mørkere områder. Da er det ikke "myggdans", og det lønner seg å kontakte lege.
Hide post links |
Det er nokk ingen evne nei.. , Hviss du insisterer på om det er en evne , gjærne for meg . Men kanskje du burde funnet ut før du sa du hadde en evne med og spørre deg litt fram ? Finne litt mer ut om det og finni ut att det ikke var det eller om det var det. Jeg selv er VELDIG skeptisk att det er en evne .Vermilion Oriol skrev:Jeg har også sett dette en million ganger....og jeg må si at jeg tviler på at det er noe overnaturlig...sorry.Kimbara skrev:Ikke tro du har spesielle evner nåSkarabè skrev:
Hide post links |
Vermilion Oriol skrev:Du myntet vel ikke innlegget på meg...sant?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nå forandrer du mening slik at det passer din egen tro.Skarabè skrev: Hehehe... Vet jeg har spessielle evner, må bare utvikle de litt... :mozilla_wink: Tror ikke det du sier du ser er det samme som det jeg ser.. Høres ikke slik ut... Jeg kan ikke stye dette på noen måte...
Jeg tor ikke dette er noe paranormalt, for det er nå ikke noe paranormalt med energier i luften...
, noe som tilsier at det jeg beskrev var det samme som du snakket om.Ja nettopp, beveger seg raskt bortover i alle retninger...
Hide post links |
Du har ikke veldig god peiling på det du prater om her, har du vel?Jerry skrev:Det ligger bakterier i øyets hinner som kan se ut som "molekyler" når man ser ut i luften. Gjenstander kan skape fargeskygger som ligger utenfor gjenstanden når man ser på dem. Dette er kun fysiske fenomener. :mozilla_laughing:
Det er fysisk mulig ja.Noen ser energier rundt levende vesener/planter.
Man kan se en klar gjennomsiktig varmeenergi rundt personer. Bølger i luften på samme måte som på en varm sommerdag varmebølger over asfalt.
Utdyp dette.Man kan også se farger rundt personer og energier som flytter seg i lufta.
Hva er det indre øyet? Hva er "energier"?Man ser med det indre øyet. Man føle(ser) energier.
Hvordan? Hvordan vet du at det finnes andre dimensjoner?Man kan se individer fra andre dimensjoner som viser seg for en. :mozilla_laughing:
Hide post links |