Healing og annen alternativ medisinAura

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Asbjørn K Bøe
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Apr 2008 15:52
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: Aura

Innlegg av Asbjørn K Bøe »

ripstah skrev:Er det noen som veit hvordan man finner ut hva slags farge man har på Auraen? Link?
Det er ikke alle som kan se auraen, men som med de fleste ting er det trening som skal til. Jeg vil anbefale at du finner en bok som omhandler temaet, og tar for deg de mange måtene dette kan trenes opp. Bruk tid - så vil du nok få resultater.

Selv ser jeg bare kraftfeltet som stort sett er hvitt.
Antall ord: 80
Det er DU som kan gjøre noe med det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
GJest

Innlegg av GJest »

Hmm. Kan en person selv påvirke hvilke farger på auraen han skal ha?

Hvis noen f.eks skulle lese auraen min og byttet på å fokuserer på positive/negative bilder. Ville da Auraen min forandret seg når en person skulle lese denne?
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

KB skrev:Hmm. Kan en person selv påvirke hvilke farger på auraen han skal ha?

Hvis noen f.eks skulle lese auraen min og byttet på å fokuserer på positive/negative bilder. Ville da Auraen min forandret seg når en person skulle lese denne?
Det konstante fargespillet i auraen gjenspeiler skiftende tanker, impulser og emosjoner. Så det vil være veldig naturlig at fargene i en aura forrandrer seg alt ettersom hvilket humør du er i, eller om du har oppevd en krise f.eks.

Ditt komplekse elektriske felt inneholder ditt tankemønster, følelser og det du har vært gjennom som menneske til nå, og det er derfor en dreven klarsynt eller en bra healer lett kan se om du ikke har en "hel" og god aura, men trenger påfyll av energi f.eks.
Antall ord: 139
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Nov 2007 20:27
17
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

Haha , kan noen forklare meg åssen Indigo ser ut :mozilla_tongue: . Vet ikke åssen den fargen ser ut , tror det ern en slags blå farge ?

:mozilla_undecided:
Antall ord: 23
MVH Dotten.

Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Loffedotten skrev:Haha , kan noen forklare meg åssen Indigo ser ut :mozilla_tongue: . Vet ikke åssen den fargen ser ut , tror det ern en slags blå farge ?

Indigo er fiolett, altså en slags lillafarge
Antall ord: 32
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Interessant. Så hva mer kan en se i auraer?

Kan en se fremtid? Kan en se bilder av ting personen har gjort av positive og negative handlinger?

Kan en lese i en aura om hvilke evner en person har? Om personen har møtt på ånder eller andre vesener?

kan en se personens tidligere liv?
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Rundt hendene mine har jeg sett en klar blå farge, noen som vet hva det betyr?
Antall ord: 16
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

KB skrev:Interessant. Så hva mer kan en se i auraer?

Kan en se fremtid? Kan en se bilder av ting personen har gjort av positive og negative handlinger?
Fremtiden? Nei, jeg tror generelt det er vanskelig å se inn i fremtiden, den forrandrer seg mens vi går.

Om du er flink å å lese auraer, så har du en priviligert innsikt. Jeg tror at de som kan det , kan få kunnskap om personens karakter, følser, tanker og paranormale evner. De kan se om energifeltet ditt er skadet, klart eller grumsete, det kan leses mye utfra en aura.
Antall ord: 97
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Amunet skrev:Rundt hendene mine har jeg sett en klar blå farge, noen som vet hva det betyr?
Blå chakrafaqrge betyr en helbredende farge, kan også være en beskyttende farge, er litt usikker på hva det kan bety på deg :)
Antall ord: 41
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn K Bøe
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Apr 2008 15:52
16
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Asbjørn K Bøe »

Amunet skrev:Rundt hendene mine har jeg sett en klar blå farge, noen som vet hva det betyr?
Blått er stort sett en positiv farge, selv om en blek blåfarge kan tyde på overfladiskhet. En klar himmelblå farge kan tyde på selvtillit.
Antall ord: 44
Det er DU som kan gjøre noe med det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

MathiasF skrev:Jeg gikk ned for å se meg i speilet. Jeg tar øyna ut av fokus, som jeg er meget flink til, og ser min aura, tror jeg.

Jeg så ikke at det lyste opp en meter fra meg, men 5-10cm rundt hele meg. Jeg så en rød/lilla aktig aura. Kan dette ha vært aura, og i såfall, hva symboliserer rød/lilla aura?

Mvh en glad MathiasF som akkuratt kan ha sett sin aura :D
Den eteriske auraen går fra innsiden av kroppen og ut 10-15 cm utenforkroppen. (Finnes unntak) Denne auraen er alltid hvit og kan ses som to lag der den ytterste er mye mer markert en den innerste. Om du så det med farger kan det vere at du så auraen som svever forran deg og dermed får den eteriske auraen en farge fordi den skinner igjennom :)
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Akasha memoria skrev:
MathiasF skrev:Jeg gikk ned for å se meg i speilet. Jeg tar øyna ut av fokus, som jeg er meget flink til, og ser min aura, tror jeg.

Jeg så ikke at det lyste opp en meter fra meg, men 5-10cm rundt hele meg. Jeg så en rød/lilla aktig aura. Kan dette ha vært aura, og i såfall, hva symboliserer rød/lilla aura?

Mvh en glad MathiasF som akkuratt kan ha sett sin aura :D
Den eteriske auraen går fra innsiden av kroppen og ut 10-15 cm utenforkroppen. (Finnes unntak) Denne auraen er alltid hvit og kan ses som to lag der den ytterste er mye mer markert en den innerste. Om du så det med farger kan det vere at du så auraen som svever forran deg og dermed får den eteriske auraen en farge fordi den skinner igjennom :)
Siden du vet så mye om auraen, kan du si meg hva den består av?
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

Loffedotten skrev:Haha , kan noen forklare meg åssen Indigo ser ut :mozilla_tongue: . Vet ikke åssen den fargen ser ut , tror det ern en slags blå farge ?

indigo er en litt mørkere lilla farge.....hvis ikke jeg tar feil da :D
Antall ord: 39
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ja, som klærne til Indigo i Gullars.
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Noen her som har hørt om C7 tools??

http://www.creating7.com/

Det er visst Energier som skal gi beskyttelse. Det er glass rør med ulike krystaller inni som skal gi energi. de har ulike navn som, engel, drage, Balance osv.

Noen som har erfaring med det?
Sist redigert av GJest på 21 Mai 2008 00:59, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links