Healing og annen alternativ medisin ⇒ Astrale legemer
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2007 19:50
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Et hus, hvor ellers?
Astrale legemer
Gor det an å være et sted og samtidig være et annet sted, mens du er våken
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Tor ikke din bevisthet kan være på to plasser samtidig.. Men kroppen din kan vel kanskje være en plass meden din bevisthet er en annen plass.. Eller???
Antall ord: 29
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Enig Skarabe, nei du er på samme plassen i våken tistand. Altså den fysiske plassen. Men tankene dine kan vandre uendelig i våken tilstand, så du kan besøke andre steder.....
Om det var det du tenkte på?
jeg tok ikke helt cluet i spm må jeg innrømme...
Om det var det du tenkte på?
jeg tok ikke helt cluet i spm må jeg innrømme...
Antall ord: 51
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det er klart at tankene dine kan vandre et annet sted.
Du kan jo være "kun fysisk tilstedeværende".
Når du sitter i et klasserom og begynner å dagdrømme, så er du jo ikke akkurat helt med. Du følger kanskje bare med på undervisning med et halvt øre.
Om det er bare fantasien din, eller om det er slik at du faktisk kan være et annet sted som eksisterer slik det faktisk i øyeblikket er, det vil jeg ikke svare på, men du kan jo trygt si at tankene dine er et annet sted. Så kan vi også strekke det til å si at bevisstheten din er et annet sted. Hvis tankene dine er en del av bevisstheten. Hva med sjelen?
Vel...
Det viktige er at vi alle kan rømme dette helveteshullet vi lever i
Drømmene våre er vår andre virkelighet, liker jeg å si.
Det er ikke alltid denne dimensjonen er den beste å leve i... så hvorfor ikke ta en liten utflukt en gang - dra på tanketur, reis til Drømmeland!
Du kan jo være "kun fysisk tilstedeværende".
Når du sitter i et klasserom og begynner å dagdrømme, så er du jo ikke akkurat helt med. Du følger kanskje bare med på undervisning med et halvt øre.
Om det er bare fantasien din, eller om det er slik at du faktisk kan være et annet sted som eksisterer slik det faktisk i øyeblikket er, det vil jeg ikke svare på, men du kan jo trygt si at tankene dine er et annet sted. Så kan vi også strekke det til å si at bevisstheten din er et annet sted. Hvis tankene dine er en del av bevisstheten. Hva med sjelen?
Vel...
Det viktige er at vi alle kan rømme dette helveteshullet vi lever i
Drømmene våre er vår andre virkelighet, liker jeg å si.
Det er ikke alltid denne dimensjonen er den beste å leve i... så hvorfor ikke ta en liten utflukt en gang - dra på tanketur, reis til Drømmeland!
Antall ord: 178
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
You Only Live Twice or so it seems,
One life for yourself and one for your dreams.
Som Nancy Sinatra sang så fint.
One life for yourself and one for your dreams.
Som Nancy Sinatra sang så fint.
Antall ord: 23
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
man kan besøke andre steder....sende ''sjela'' si til bestemmte plasser....har jeg hørt
Antall ord: 16
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
Om du virkelig kan være tilstede dypt i ditt eget senter, så kan du ekspandere din bevissthet utover. Ellers kan du jo bare være fysisk tilstede og forlate kroppen, mens du er våken. Men det er nok ikke det beste verken for deg, eller kroppen.
Du kan tenke deg, når du får sjokk. Sklir og detter. Da oppleves det ofte som du er utenfor kroppen. Det er også en tilstand som leger og ambulanse folk, kaller for sjokk, hvor noen i en ulykke kan dø, kun av sjokket. De rømmer ut fra kroppen, og ambulansefolkene prøver å holde dem varme, og med hevede ben, så at blodet kommer til hodet.
Andre sjokk tilstander, som å få en kreftdiagnose, dødmelding osv, forlater ofte sjelen kroppen noe. Transe er det samme, derfor er det letter å påvirke, suggurere noen uten at de selv velger det bevisst, når de er i transe.
Du kan tenke deg, når du får sjokk. Sklir og detter. Da oppleves det ofte som du er utenfor kroppen. Det er også en tilstand som leger og ambulanse folk, kaller for sjokk, hvor noen i en ulykke kan dø, kun av sjokket. De rømmer ut fra kroppen, og ambulansefolkene prøver å holde dem varme, og med hevede ben, så at blodet kommer til hodet.
Andre sjokk tilstander, som å få en kreftdiagnose, dødmelding osv, forlater ofte sjelen kroppen noe. Transe er det samme, derfor er det letter å påvirke, suggurere noen uten at de selv velger det bevisst, når de er i transe.
Antall ord: 156
I choose the easy button.
Hide post links |