Healing og annen alternativ medisin ⇒ Healing
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 13:36
- 16
Hvis psi ball er energi fra universet, da kan man jo ikke miste krefter?
Healing VET jeg er energi fra universet, - men jeg er litt usikker på hva dere mener med psi ball...
Er ikke en psi ball en "energi-ball" man lager - eller tar jeg feil? Altså man danner en ball av energi....
Healing VET jeg er energi fra universet, - men jeg er litt usikker på hva dere mener med psi ball...
Er ikke en psi ball en "energi-ball" man lager - eller tar jeg feil? Altså man danner en ball av energi....
Antall ord: 54
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2007 19:50
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Et hus, hvor ellers?
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
Det er godt mulig, kan ikke uttale meg, siden jeg aldri har laget en psi-ball.Brenda skrev:Heal skrev:Du sa at Healing er krefter fra hele universet vel det er psi ball også.
Du nevnte at psi ballen er energi fra bare de nærmeste omgivelsene, en trekker vanligvis energi fra universet også når en lager en psi ball :mozilla_smile:
Men jeg har lest her i trådene at man lager en ball med egen energi. Derfor svarte jeg som jeg gjorde, og var det feil så beklager jeg det.[/quote]
WOW! du burde prøve psi ball....en utrolig god følelse...synd du har gått glipp av den
Antall ord: 115
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
Jeg tror Astral kroppen min er skadet. Hvordan kan jeg heale den? Hva metode anbefales for dette?
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
Brenda skrev:Da bruker du din egen energi, det er ikke det healing går ut på.Heal skrev:forresten kan en heale med en psi-ball
Det er det jeg gjør ?Men når jeg gjør det så tenker jeg en engel holder over honden min og ler så pleier smerten og gå bort .
Sist redigert av Loffedotten på 17 Mai 2008 17:55, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 57
MVH Dotten.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
Heal skrev:Det var ikke Kritikk, forresten har lest at det er fare for utbrenning når du bruker egen energi :mozilla_smile:
Kanskje derfor Auraen min er hvit.. ?
Antall ord: 29
MVH Dotten.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
FEUER skrev:Det er godt mulig, kan ikke uttale meg, siden jeg aldri har laget en psi-ball.Brenda skrev:Heal skrev:Du sa at Healing er krefter fra hele universet vel det er psi ball også.
Du nevnte at psi ballen er energi fra bare de nærmeste omgivelsene, en trekker vanligvis energi fra universet også når en lager en psi ball :mozilla_smile:
Men jeg har lest her i trådene at man lager en ball med egen energi. Derfor svarte jeg som jeg gjorde, og var det feil så beklager jeg det.
WOW! du burde prøve psi ball....en utrolig god følelse...synd du har gått glipp av den [/quote]
Har igrunn ikke følsen av at jeg har gått glipp av noe nei
Antall ord: 132
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2007 19:50
- 17
- Lokalisering: Et hus, hvor ellers?
Nå har jeg ikke så god oversikt på hvordan alle disse tingene henger sammen. Men tenkte på den kroppen du er i når du er ute på astral reise. Altså når du beveger deg i andre dimensjoner. Etter en ufo observasjon så ser det ut som om astral kroppen min er blitt skadet. Derfor har jeg lyst til å oppsøke healer.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Hvilke andre dimensjoner?KB skrev:Nå har jeg ikke så god oversikt på hvordan alle disse tingene henger sammen. Men tenkte på den kroppen du er i når du er ute på astral reise. Altså når du beveger deg i andre dimensjoner. Etter en ufo observasjon så ser det ut som om astral kroppen min er blitt skadet. Derfor har jeg lyst til å oppsøke healer.
Antall ord: 68
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Synes det var litt artig at leger sto i kø for å bli helberdet i Adresseavisen i går. Det sierjo littKimbara skrev:Hvilke andre dimensjoner?KB skrev:Nå har jeg ikke så god oversikt på hvordan alle disse tingene henger sammen. Men tenkte på den kroppen du er i når du er ute på astral reise. Altså når du beveger deg i andre dimensjoner. Etter en ufo observasjon så ser det ut som om astral kroppen min er blitt skadet. Derfor har jeg lyst til å oppsøke healer.
Antall ord: 91
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Og så?Eaglespirit skrev:Synes det var litt artig at leger sto i kø for å bli helberdet i Adresseavisen i går. Det sierjo littKimbara skrev:Hvilke andre dimensjoner?KB skrev:Nå har jeg ikke så god oversikt på hvordan alle disse tingene henger sammen. Men tenkte på den kroppen du er i når du er ute på astral reise. Altså når du beveger deg i andre dimensjoner. Etter en ufo observasjon så ser det ut som om astral kroppen min er blitt skadet. Derfor har jeg lyst til å oppsøke healer.
Disse legene, som er medlem i World Christian Doctors Network, er da også mennesker.
Å være lege trenger ikke bety at man ikke kan ha noen tro. Utdannelsen går ikke ut på annet enn medisin, og da mest inngående på de feltene en selv velger.
Overlegen de har intervjuet sier jo at han behandler folk medisinsk, for det er utdannelsen og jobben hans.
Edit: Her er link: http://www.adressa.no/forbruker/helse/a ... 083464.ece
Antall ord: 173
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Ja, riktig Jobben Hans, Men da har han innsett at at det er mer mellom himmel og jord, eller vil prøve en ny vinkel
Antall ord: 25
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Jepp og det er jo kjempeflottEaglespirit skrev:Ja, riktig Jobben Hans, Men da har han innsett at at det er mer mellom himmel og jord, eller vil prøve en ny vinkel
Antall ord: 33
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |