Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som kan hjelpe meg?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Kimbara skrev:
Brenda skrev:
jente 27 skrev:takk BA og Kimbara :D
Jeg kan nesten garantere at det ikke var for å "støtte" deg, det var for å kverrulere med meg. :) Men det spiller jo ingen rolle egentlig.
Ikke har for høye tanker om deg selv nå. Den måten folk tiltaler deg på ber du om selv.
Jeg har akkurat passe høye tanker om meg selv serru :) Med god samvittighet :)
Og ikke tok jeg feil heller :) Folk? Det er kun en av over 12000, syns ikke det er så ille jeg.....

Har svært stor takhøyde mot folk, unormale og normale (om det går an å kategorisere slik), men noen ganger så skjærer det seg. Ikke annet å forvente. Absolutt ingen sure miner av den grunn, tvert i mot, meget fornøyd jeg Kimbara.
Antall ord: 136
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Brenda skrev:
jente 27 skrev:takk BA og Kimbara :D
Jeg kan nesten garantere at det ikke var for å "støtte" deg, det var for å kverrulere med meg. :) Men det spiller jo ingen rolle egentlig.
Du har rett. Det var ikke for å støtte jente 27, jeg ser ikke at hun trenger det, men det var heller ikke for å kverulere med deg. Det var for å påpeke avsporingene og tankefeilene i postingen.

Du får besvare denne kommentaren hvis du vil, en slik holdning du legger for dagen plager kun deg selv. :)
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Du er ikke gal :) Dyr kan se ting fra åndeværden bedre en vanelige mennesker for dem har ikke lukket seg for den såkalte 6 sans som egentlig er den første som vi alle er medfødt med og kan lære oss og bruke.Oga da du oxo har hørt pustelyder og ting har skjedd med datamaskinen din så vil jeg si at du har besøk,alt tyder på det .
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Mantropolix skrev:Du er ikke gal :) Dyr kan se ting fra åndeværden bedre en vanelige mennesker for dem har ikke lukket seg for den såkalte 6 sans som egentlig er den første som vi alle er medfødt med og kan lære oss og bruke.Oga da du oxo har hørt pustelyder og ting har skjedd med datamaskinen din så vil jeg si at du har besøk,alt tyder på det .
Istedet for å påstå alt dette, kan du forklare det? Hvem som helst kan påstå hva som helst, men hva legger du til grunn for å snakke om dette som en sannhet?
Antall ord: 109
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Sol@ngelica skrev:jente27 og solskinnsjenta er da samme person.
:-#
Antall ord: 10
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Apr 2008 19:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Heidi-Cute »

Heidi-Cute skrev:Hei igjen ..

Detta her må jeg bare fortelle siden jeg syntes det var ganske rart.

Jeg skulle sove hos naboen min som bor oppe i andre etasje.
Klokken var ca 9 om kvelden. Det var vinter og naboen sin trampoline stod ute om vinter'n. Vi stod på kjøkkenet for å finne oss litt mat. Også så hun ut av vinduet og spørte om jeg så en liten jente med langt lyst hår som lekte på trampolina. Jeg så ut og så ingenting. Plutselig kom jeg på at når jeg hadde gått til skolen på morran en dag. Så når jeg gikk ved sina naboen så plunka jeg med øya, jeg så 2 mørke skygger med en mann og en lita jente som dem gikk i hånd i hånd. Jeg blei redd og fortet meg bort til bussen.
Mannen hadde en sånn hatt, den jenta hadde en sånn kåpe til knea på en måte. Også hadde hu sånn halv langt hår.

Så er det noen som vet hva det kan værra ?
Ingen ?
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Kimbara : dette er min sannhet det jeg snakket om etter det jeg har utforsket selv og lest og hørt fra ånde verden.Så det er derfor jeg sier det jeg gjør.om du tror eller ikke får vøre din sak.
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Mantropolix skrev:Kimbara : dette er min sannhet det jeg snakket om etter det jeg har utforsket selv og lest og hørt fra ånde verden.Så det er derfor jeg sier det jeg gjør.om du tror eller ikke får vøre din sak.
Har du en helt egen privat versjon av sannheten, som er annerledes enn alle andres?

Hvis ikke, hvorfor snakker du om din sannhet? Kan du klare å forestille deg at du ikke er ufeilbarlig, og at det er mulig at du kan ha tatt feil og at det ikke er slik du tror?
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Mantropolix skrev:Kimbara : dette er min sannhet det jeg snakket om etter det jeg har utforsket selv og lest og hørt fra ånde verden.Så det er derfor jeg sier det jeg gjør.om du tror eller ikke får vøre din sak.
Jeg spurte deg ikke om hva som var din sannhet, jeg spurte deg om du kunne forklare påstandene dine. Hvis du har utforsket, lest og hørt så mye, så kan du vel også gi en forklaring?
Antall ord: 84
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links