Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderL. Bendriss

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Oppgitt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Apr 2008 20:12
16

L. Bendriss

Innlegg av Oppgitt »

Hun fra Åndenes Makt serien.
Jeg så henne utfor ene bensinstasjonen jeg var på for noen uker siden. (Oslo)
Var så nær henne at jeg kunne tatt på henne. *Ler* Ikke at jeg er hekta på kjendiser, mer et uttrykk for hvor nær vi stod.
Jeg hadde sååå lyst til å spørre henne om noe, men hun hadde det tydligvis kjempetravelt. Og jeg ønsker ikke å virke uhøflig heller.

Jeg elsker smaken hennes hva støvletter angår. Den er lekker! Og hun kler seg tøft i sort.
Har sansen for henne fordi hun virker ut som et flink medium, og det er noe mystisk over henne. Det la jeg merke til første gang jeg så henne på TV.
Sist redigert av Oppgitt på 26 Apr 2008 13:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Hehe. Har sansen for henne selv :)
Makan til sminke, men hun er bare herlig. Elsker mennesker som skiller seg ut slik!
Nå er det ikke evnene hennes som gjør at jeg liker henne egentlig, men jeg har alltid hatt det for meg at hun er en god og snill person.

Godt du ikke huket tak i henne, hun setter nok pris på litt privatliv ja.
Er det meningen så får du nok timen din hos henne likevel ;)
Antall ord: 79
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Jeg syns hun er dramaqueen de lux. Hun er så voldsom - men sånn er det jo mange som er. Men dama i seg selv er kul og evner han hun , men syns det tar litt av innimellom....
Antall ord: 38
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 23:09
18
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

...

Innlegg av green eyes »

Syns hun tar for mye betalt for å hjelpe privatpersoner jeg.
Husker ikke helt, men jeg tror det var snakk om 1200 kr for en kanalisering og det syns jeg er laaangt over hva som er akseptabelt.
Antall ord: 36
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Tøff dame jeg har sansen for..Men liker ikke at hun "pynter" slik på dialekten.. Har samme dialekt som meg, men hun blander inn oslodialekt, slik at det blir ei grautete blanding.. Akkurat som Jan Åge Fjørtoft.. ](*,) Han me prater sunnmøring med noen penere oslo-ord.. Grusomt.. Men det kan hende jeg yns det fordi jeg snakker sunnmørsk selv, og hrer det derfor spessielt godt...?
Antall ord: 69
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Brenda skrev:Jeg syns hun er dramaqueen de lux. Hun er så voldsom - men sånn er det jo mange som er. Men dama i seg selv er kul og evner han hun , men syns det tar litt av innimellom....
Uenig. Altså, de lager jo tross alt TV og litt dramatikk må det jo være, men har sett medier i reality-serier, både norske og utenlandske, som er nitti ganger mer dramaqueen enn det Lilli Bendriss er. Har for øvrig skikkelig sansen for henne, hun er flink og treffsikker i sitt og virker som en god personlighet.
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

zind skrev:Hehe. Har sansen for henne selv :)
Makan til sminke, men hun er bare herlig. Elsker mennesker som skiller seg ut slik!
Nå er det ikke evnene hennes som gjør at jeg liker henne egentlig, men jeg har alltid hatt det for meg at hun er en god og snill person.
Agreed. Hun er kjempeherlig. Måten det rasler i alle smykkene når hun beveger seg =) Nei, hun er favoritten i Åndenes Makt, no doubt.
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Diablesse skrev:
Brenda skrev:Jeg syns hun er dramaqueen de lux. Hun er så voldsom - men sånn er det jo mange som er. Men dama i seg selv er kul og evner han hun , men syns det tar litt av innimellom....
Uenig. Altså, de lager jo tross alt TV og litt dramatikk må det jo være, men har sett medier i reality-serier, både norske og utenlandske, som er nitti ganger mer dramaqueen enn det Lilli Bendriss er. Har for øvrig skikkelig sansen for henne, hun er flink og treffsikker i sitt og virker som en god personlighet.
Joda, TV lager hu, det er jo meningen det. Men det er like intressant - syns jeg - å se de andre som ikke dramatiserer, hyler, kaster vann, ruller øynene, får anfall etc. Hun dramatiserer virkeligheten såpass, og det er så mange som ser på, at folk begynner å tro på at det er sånn det er....
Antall ord: 157
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Brenda skrev:
Diablesse skrev:
Joda, TV lager hu, det er jo meningen det. Men det er like intressant - syns jeg - å se de andre som ikke dramatiserer, hyler, kaster vann, ruller øynene, får anfall etc. Hun dramatiserer virkeligheten såpass, og det er så mange som ser på, at folk begynner å tro på at det er sånn det er....
Jeg bare mente at hun er ikke den som dramatiserer mest. Og ja, det er spennende å se på de som ikke gjør så mye ut av det også, kanskje til og med mer troverdig da, men vår "lille binders" er ikke aller verst på det. Det var ei annen ei på Åndenes Makt, hun har vært der et par ganger. Husker ikke etternavnet, men tror hvertfall hun het Gro. Det er dramatisering så til de grader at det er på grensen til pinlig for oss som ser på. Så har vi hun svenske, hun er også kjempeflink, og hun igjen lar for det meste dramaet ligge. Bendriss blir på en måte en mellomting, dog jeg syns ikke det virker som om hun prøver å gjøre situasjonen mer dramatisk.

Forresten noen som så på "Studio 5" på FEM torsdag kveld? Lilli Bendriss og vinneren av Den 6. sansen var på besøk. Spennende :)
Antall ord: 316

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Diablesse skrev: Jeg bare mente at hun er ikke den som dramatiserer mest. Og ja, det er spennende å se på de som ikke gjør så mye ut av det også, kanskje til og med mer troverdig da, men vår "lille binders" er ikke aller verst på det.
Nei, kommer jo an på øye som ser :) Jeg syns Fru Bendriss reagerer voldsomt da men...
Det var ei annen ei på Åndenes Makt, hun har vært der et par ganger. Husker ikke etternavnet, men tror hvertfall hun het Gro. Det er dramatisering så til de grader at det er på grensen til pinlig for oss som ser på.:)
Ja vi er vel ikke helt enig der :) Hun var også med i programmet "Hvem er Hvem" på TvNorge i fjor. Syns hun er hakket under Lilli
Så har vi hun svenske, hun er også kjempeflink, og hun igjen lar for det meste dramaet ligge. Bendriss blir på en måte en mellomting, dog jeg syns ikke det virker som om hun prøver å gjøre situasjonen mer dramatisk.:)
Lena Ranehag ja, hun er veldig flink og veldig "naturlig" og rolig. Veldig spennende å se henne jobbe på TV. Lena og Deborah syns jeg er veldig like på det punktet.
Forresten noen som så på "Studio 5" på FEM torsdag kveld? Lilli Bendriss og vinneren av Den 6. sansen var på besøk. Spennende :)
Søren, det fikk jeg ikke sett....
Antall ord: 239
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Lilli Bendriss er en elegant dame - trass sin alder på 61 og masse sminke :mozilla_cool:

Så henne på alternativmessa i november og gikk bort og slo av en liten prat med henne
og hun var varm og hyggelig og veldig imøtekommen.

Joda....hun kan få disse rykningene på TV når hun tar inn energier - og det virker vel litt
ioverkant - kan være enig det. Men dama er DYKTIG og vet hva hun driver med!
Hun og Lena Ranehag er i særklasse! Av de norske!
Antall ord: 89
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Skarabè skrev:Tøff dame jeg har sansen for..Men liker ikke at hun "pynter" slik på dialekten.. Har samme dialekt som meg, men hun blander inn oslodialekt, slik at det blir ei grautete blanding.. Akkurat som Jan Åge Fjørtoft.. ](*,) Han me prater sunnmøring med noen penere oslo-ord.. Grusomt.. Men det kan hende jeg yns det fordi jeg snakker sunnmørsk selv, og hrer det derfor spessielt godt...?
YES! Har gått og murra på åssen dialekt hun egentlig har - for den er så utvaska liksom..
Har liksom tenkt Nordfjord.-...så har jo ikke vært SÅÅÅ langt unna liskom
Antall ord: 103
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links