UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Hvordan ville verden reagere?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 23:54
- 18
Panikk og kaos.
Jeg hadde også spurt meg selv: Hvorfor greide ikke Bush å holde det hemmelig lenger?
Jeg hadde også spurt meg selv: Hvorfor greide ikke Bush å holde det hemmelig lenger?
Antall ord: 17
h4xx0r
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Mar 2007 01:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tja... Buskerud
Litt morsomt spørsmål det der:P Jeg hadde syns det hadde vært kult men nå er det sånn at mange mennesker frykter det de ikke forstår så med han lille krigselskeren som sitter neri usa hadde det vel ikke tatt lange stunden før han hadde fått fyrt av noen raketter 

Antall ord: 57
Det er ikke alltid ting har en logisk forklaring;)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Han lille? Du mener størsteparten av den våpengale nasjonen?shiznit skrev:Litt morsomt spørsmål det der:P Jeg hadde syns det hadde vært kult men nå er det sånn at mange mennesker frykter det de ikke forstår så med han lille krigselskeren som sitter neri usa hadde det vel ikke tatt lange stunden før han hadde fått fyrt av noen raketter
Takket vært blant annet de neokonservative som serverer fantasifull frykt og implementerer det i politikken for å skape en ny verdensorden.
Antall ord: 91
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Apr 2007 18:39
- 18
- Lokalisering: fredrikstad
muslim
på den muslimske relionen tror man at romvesner fins!
menj eg tror at det fins men man kriger i jora å dem er rede for ås.
hvis vi leger i fra ås våpner og sånt så komer de.
har noen set på korn sirklene mysterie?
menj eg tror at det fins men man kriger i jora å dem er rede for ås.
hvis vi leger i fra ås våpner og sånt så komer de.
har noen set på korn sirklene mysterie?
Antall ord: 46
mina
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 18
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
Jag, tror icke det är utenomjordisk utan istället "allomfattande".ludoburgero skrev:Jeg er helt inne og åpen for tanken om at det er utenomjordisk eksistens som har satt livet til her på denne planeten. Det er en seriøs tanke, for min del.
Lest Eric van Dänicken noen gang, Krull?
Vidare bör det finnas parallella U sida vid sida.
Utöver detta kan det även finnas s.k moder-U osv.
Vi människor har en konstig benägenhet, när vi ser något vi inte förstår
säger vi ofta att det är spöken eller alien.
När det i själva verket lika gärna kan ha funnits redan på Dino-tid.
mao eventuellt ursprunget på Tellus.
Betänk att det kanske är så, att vårt eget DNA egentligen har sitt ursprung
långt bort från vår planet.
Vidare så är ju alla människor besläktade med varandra.
"From the beginning there was only two of us".
Varför skulle vi i så fall inte lika gärna kunna vara närbesläktade
med "allomfattande liv".
Ja, det finns många möjligheter och vi har lång väg att vandra. :mozilla_smile:
Antall ord: 207
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Hide post links |
Nå har disclosure project sagt at de sammen med et av g8 landene kommer til å ha en offisiell landing med ufo. Det kommer til å være mye sikerhet også inne i bildet.
Fordi enkelte grupper i militæret hadde nok tjent på å skape en krig mellom "oss og dem". våpen produsenter og støtte for krigføring hadde håvet inn med penger, dersom ET's hadde vært en trussel.
trussel? filmer som independence day, invasion og dataspill som area 51 bidra til denne trusselen.
Jeg tror de er vennlige. Og at verden kunne ha taklet det. Dersom verden VET om Cover up og splitt hersk teknikkene til de militære gruppene.
Fordi enkelte grupper i militæret hadde nok tjent på å skape en krig mellom "oss og dem". våpen produsenter og støtte for krigføring hadde håvet inn med penger, dersom ET's hadde vært en trussel.
trussel? filmer som independence day, invasion og dataspill som area 51 bidra til denne trusselen.
Jeg tror de er vennlige. Og at verden kunne ha taklet det. Dersom verden VET om Cover up og splitt hersk teknikkene til de militære gruppene.
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
Disclosure Project er jo ingen kilde å henge seg opp i. Vi vet ikke hva som er sant derfra, men vi vet iallefall at ikke alt er sant. Vi vet at de lyver og at de bruker løgnere som sannnhetsvitner for sine konspirasjonsteorier.KB skrev:Nå har disclosure project sagt at de sammen med et av g8 landene kommer til å ha en offisiell landing med ufo. Det kommer til å være mye sikerhet også inne i bildet.
Antall ord: 159
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 17
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
først tror jeg mange fortsatt ikke ville tro på dette. de ville sikkert sett på det som propoganda.
etter hvert, hvis vi ble "kjent" med de utenomjordiske, ville vi enten vært forsiktige og vennlige mot dem, eller "vi" (da mener jeg noen ganske få som har stor makt og er vant med å tro at alle problemer løses med vold) hadde gått til krig mot dem. så utrydder vi dem eller de utrydder oss.
forresten er det bra med hypotetiske spørsmål, de får oss til å filosofere og tenke mer over dagens samfunn.
etter hvert, hvis vi ble "kjent" med de utenomjordiske, ville vi enten vært forsiktige og vennlige mot dem, eller "vi" (da mener jeg noen ganske få som har stor makt og er vant med å tro at alle problemer løses med vold) hadde gått til krig mot dem. så utrydder vi dem eller de utrydder oss.
forresten er det bra med hypotetiske spørsmål, de får oss til å filosofere og tenke mer over dagens samfunn.
Antall ord: 98
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 00:23
- 17
Tror det ville blitt masse opptøyer, selvmord og galskap hvis de ga seg til kjenne over natten...måten de gjør det på nå, gradvis og i alle mulige former, er nok smart.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Tenker du på ALT liv, eller kun det intelligente menneske ?ludoburgero skrev:Jeg er helt inne og åpen for tanken om at det er utenomjordisk eksistens som har satt livet til her på denne planeten. Det er en seriøs tanke, for min del.
Lest Eric van Dänicken noen gang, Krull?
Om du tenker på menneske så deler jeg din mening om dette. Kan hende vi fikk litt hjelp til å utvikle oss slik vi har gjort, skjønt så intelligente har vi enda ikke klart å bli. Vi dreper hverandre / kriger fortsatt i 2008. Sukk.
Kan de utenomjordiske også ha "ordnet" med en skikkelig smell slik at vi ble kvitt dinoseurene også ? - ikke sikkert det VAR en meteoritt allikevel ?
Antall ord: 119
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! 

Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Sant nok, vi vet nok som du sier at "ikke alt er sant", men mye/noe kan jo faktisk være sant også.BA. skrev:Disclosure Project er jo ingen kilde å henge seg opp i. Vi vet ikke hva som er sant derfra, men vi vet iallefall at ikke alt er sant. Vi vet at de lyver og at de bruker løgnere som sannnhetsvitner for sine konspirasjonsteorier.KB skrev:Nå har disclosure project sagt at de sammen med et av g8 landene kommer til å ha en offisiell landing med ufo. Det kommer til å være mye sikerhet også inne i bildet.
Antall ord: 184

Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det er nok derfor de gjør slik de gjør. Forbereder oss sakte men sikkert på hva vi har i vente. Kan bli morsomt dette. Har av en eller annen grunn ingen frykt for at vi har noe vondt i vente, snarere tvert imot.Tosideravsammesak skrev:Tror det ville blitt masse opptøyer, selvmord og galskap hvis de ga seg til kjenne over natten...måten de gjør det på nå, gradvis og i alle mulige former, er nok smart.
Antall ord: 82

Hide post links |
Japp.
Det eneste vi må være klar over at sub grupper i militære har AI, menneskeskapte aliens, kallt the greys og reptillians. Som er ment for å samle verden mot en felles fiende, for så å tjene penger på våpen industrien. Er vi heldige blir disse gruppene i militæret avslørt før de lykkes i de ville tingene de har planer om. Det var de samme folkene som stod bak irak krigen. De hadde sin "begrunnelser" og "bevis" , men verden fant det desverre ut litt for sent.
Det jeg synes er fasinerende med disclosure project er at de har kontakt med Et's og har tørt å stått frem. Så mange troverdige vitner som står samlet er imponerede.
Og.. At www.disclosureproject.org sier at i nær fremtid så vil de vise frem energien "free energy" , og at de har snakket med et av g8 landene om å samarbeide med en offisiell UFO landing. Dr greer, leder av disclosure project har jo blant annet kontakt med nick pope som er med i det britiske forsvarms departemantet.
Vi for bare vente og se
Jeg tror også at de Ekte ET's er vennlige instillt og har mye å tilby, og er mest sansynnlig mer utviklet enn oss, sosialt, kulturellt, spirituellt og teknologisk.
Det eneste vi må være klar over at sub grupper i militære har AI, menneskeskapte aliens, kallt the greys og reptillians. Som er ment for å samle verden mot en felles fiende, for så å tjene penger på våpen industrien. Er vi heldige blir disse gruppene i militæret avslørt før de lykkes i de ville tingene de har planer om. Det var de samme folkene som stod bak irak krigen. De hadde sin "begrunnelser" og "bevis" , men verden fant det desverre ut litt for sent.
Det jeg synes er fasinerende med disclosure project er at de har kontakt med Et's og har tørt å stått frem. Så mange troverdige vitner som står samlet er imponerede.
Og.. At www.disclosureproject.org sier at i nær fremtid så vil de vise frem energien "free energy" , og at de har snakket med et av g8 landene om å samarbeide med en offisiell UFO landing. Dr greer, leder av disclosure project har jo blant annet kontakt med nick pope som er med i det britiske forsvarms departemantet.
Vi for bare vente og se

Jeg tror også at de Ekte ET's er vennlige instillt og har mye å tilby, og er mest sansynnlig mer utviklet enn oss, sosialt, kulturellt, spirituellt og teknologisk.
Sist redigert av GJest på 25 Apr 2008 03:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 215
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 18
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Jobber du for DP? Du fremstår som om du markedsfører produktene deres.
Antall ord: 14
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
hehe. Nei gjør nok ikke det. Er bare interessert å nysgjerrig på arbeidet deres.
Du synes vel kimbara at dette virker seriøst? har du aldri tenkt tanken at det KAN være sant?
Tenk på følgende da, HVIS du ser på dette som sant, så ville det jo vært Revolusjonerende? Historisk? jeg tror jo at det finnes, og har sett ufo'er med egne øyne. Selvfølgelig er jeg engasjert når jeg ser at de tingene JEG har oppled, stemmer overens også med de jeg har lest fra før og opplevd.
Du synes vel kimbara at dette virker seriøst? har du aldri tenkt tanken at det KAN være sant?
Tenk på følgende da, HVIS du ser på dette som sant, så ville det jo vært Revolusjonerende? Historisk? jeg tror jo at det finnes, og har sett ufo'er med egne øyne. Selvfølgelig er jeg engasjert når jeg ser at de tingene JEG har oppled, stemmer overens også med de jeg har lest fra før og opplevd.
Antall ord: 96
Hide post links |