Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNy og uvitende...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Sol Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 24 Apr 2008 00:40
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Ny og uvitende...

Innlegg av Sol Angelica »

Jeg er igrunn helt ny her, og håper noen kan fortelle meg noe om for ekesmpel "hjelpere" En svært nær slektning av meg døde for en god stund siden,og jeg har gått ut i fra at da vil jeg aldri høre noe fra henne heller, ettersom hun er død. Fikk nylig, dagen etter burdagen min, vite at den døde personen hadde vist seg som en slags energi for ei vennine av meg. Fikk sms om dette, og ble helt satt ut. Kan det virkelig stemme at man ikke er alene altså? Mye spørsmål og tanker som dukker opp rundt dette da.

Men lurer veldig på det med hjelpere, hva de gjø for oss, hvordan man finner ut noe om de, og hvordan man kan få hjelp av de...
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 380
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

ja vi er ikke alene det er vi ikke.

noen mener hjelper er skytsengler ovenfra. noe jeg også tror. leter du etter noe i huset som du ikke finner og de ser du leter, kan dem gjerne finne det for deg uten at du merker det selv. noen ganger kan de gjøre det litt mer "synlig", ved å legge det på en plass du har allerede lett.

hvordan man kan få hjelp fra dem er jeg ikke så god på. kanksje man kan "tilkalle" etter dem på en måte. det er ulike måter å gjøre det på samt hva en tror på i tillegg.

for meg personlig så har jeg fått nytte av det med å spørre min far Gud og jesus om dem kan hjelpe meg til å finne hjelperen min. men det er jo noe JEG TROR på da.

noen mediterer seg frem også. det har ikke jeg prøvd.
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Dine engler, skytsengler eller hjelpere kontaker deg via dine tanker.

Så for å få kontakt med dem, lær deg å meditere, men før du helt kan det, kan du bare sette deg i en stille krok. Trekke pusten og slappe helt av, spørre i ditt indre og vente på svar.
Du vil forstå og høre den stemmen, den er stille og rolig.

De er der hver dag for å hjelpe deg til å ha et så godt liv som mulig.
Er litt usikker på hvor tidlig våre guider kommer til oss, men den dagen du ble født hadde du i hvertfall en hovedguide, og flere vil du få etterhvert som du trenger det, og noen vil også forsvinne ut av ditt liv, den dagen du ikke trenger dem lenger.
Med andre ord, du er ikke alene og du har - EN hovedguide og stort sett TO andre "biguider" og mange andre.....

Med andre ord: DU er IKKE alene.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links