Healing og annen alternativ medisin ⇒ Seriøs healer
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
Seriøs healer
Er det noen som kan anbefale meg en seriøs healer? Gjerne en med legende hender om det finnes
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Des 2007 21:19
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Du har allerede laget en tråd ang. dette, så hvorfor lager du en til?
(:
(:
Antall ord: 15
Hide post links |
Hehe, fordi jeg tenkte noen andre mennesker ville sjekke ut denne tråden hvis de ikke sjekket ut den andre med "hjelp meg" tittelen. Vi begynner å bli litt desperate, så vi prøver så hardt vi kan.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Des 2007 21:19
- 16
- Lokalisering: Vestfold
Det skjønner jeg, men du kan endre tittelen ^^suss24 skrev:Hehe, fordi jeg tenkte noen andre mennesker ville sjekke ut denne tråden hvis de ikke sjekket ut den andre med "hjelp meg" tittelen. Vi begynner å bli litt desperate, så vi prøver så hardt vi kan.
Uansett så ønsker jeg deg lykke til (:
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Om du har flere tråder på samme tema så kan du fort miste oversikten. Det er best for deg - i en desperate situasjon - å ha all info i en tråd tror jegsuss24 skrev:Hehe, fordi jeg tenkte noen andre mennesker ville sjekke ut denne tråden hvis de ikke sjekket ut den andre med "hjelp meg" tittelen. Vi begynner å bli litt desperate, så vi prøver så hardt vi kan.
Antall ord: 72
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
Re: Seriøs healer
Jeg anbefaler legenes Lege, om legene intet mer kan gjøre, Jesus Kristus. For ham er ingen sykdom umulig å helbrede.suss24 skrev:Er det noen som kan anbefale meg en seriøs healer? Gjerne en med legende hender om det finnes
Jeg har sett hva han formår.
Antall ord: 48
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Kan ikke du be for stakkaren da?misty-gutt skrev:Jeg anbefaler legenes Lege, om legene intet mer kan gjøre, Jesus Kristus. For ham er ingen sykdom umulig å helbrede.suss24 skrev:Er det noen som kan anbefale meg en seriøs healer? Gjerne en med legende hender om det finnes
Det hadde de sikkert satt pris på:)
Antall ord: 65
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jo, det kan jeg. Men jeg vet ikke om det de søker bare er en ikke kristen healer eller healere. Eller om de har tro på Jesus og hans helbredende kraft. Isåfall anbefaler jeg de å kontakte en Åndsfylt menighet som også ber for syke.Brenda skrev:Kan ikke du be for stakkaren da?misty-gutt skrev:Jeg anbefaler legenes Lege, om legene intet mer kan gjøre, Jesus Kristus. For ham er ingen sykdom umulig å helbrede.suss24 skrev:Er det noen som kan anbefale meg en seriøs healer? Gjerne en med legende hender om det finnes
Folk setter stort sett pris på å få forbønn i Jesu navn, men det finnes også de som ikke ønsker det.
Antall ord: 134
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
Jeg har like liten tro på både healing og jesus egentlig. Jeg leter etter en healer fordi alle alternativer er prøvd og familien hans spurte meg om jeg kunne finne en healer for dem.
Men en forbønn for han uansett hva slags tro du har ville uansett blitt satt stor pris på og kan minst av alt skade.
Men en forbønn for han uansett hva slags tro du har ville uansett blitt satt stor pris på og kan minst av alt skade.
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Nå finner en nok ikke en seriøs healer som ikke tror på
Gud i en eller annen form, så det er nok i boks Misty-Gutt
Håper du finner den rette for dere og får den hjelpen dere ønsker.
Gud i en eller annen form, så det er nok i boks Misty-Gutt
Håper du finner den rette for dere og får den hjelpen dere ønsker.
Antall ord: 42
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jeg tror faktisk ikke det er et spørsmål de vurderer i en slik situasjon. Om de skal finne en ikke-kristen-healer eller en healer. Det mener jeg er helt uvesentlig. All hjelp mottas nok med stor takknemlighet og ydmykhet i en slik fortvilet situasjon.misty-gutt skrev:Jo, det kan jeg. Men jeg vet ikke om det de søker bare er en ikke kristen healer eller healere. Eller om de har tro på Jesus og hans helbredende kraft. Isåfall anbefaler jeg de å kontakte en Åndsfylt menighet som også ber for syke.Brenda skrev:Kan ikke du be for stakkaren da?misty-gutt skrev:Jeg anbefaler legenes Lege, om legene intet mer kan gjøre, Jesus Kristus. For ham er ingen sykdom umulig å helbrede.suss24 skrev:Er det noen som kan anbefale meg en seriøs healer? Gjerne en med legende hender om det finnes
Folk setter stort sett pris på å få forbønn i Jesu navn, men det finnes også de som ikke ønsker det.
Jeg mener også at de som føler de kan hjelpe i situasjoner bør gjøre det, om de heter Brenda, Misty-Gutt, Sol@angelica eller Kimbara. Tipper noen ble veldig glade nå
Antall ord: 218
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Har alt bedt, men jeg vil ennå fortsette å be. Om dere velger Jesus, så søk etter en Åndsfylt kristen menighet, og legg saken frem der, og dersom en tror, så skal helbredelse finne sted.suss24 skrev:Jeg har like liten tro på både healing og jesus egentlig. Jeg leter etter en healer fordi alle alternativer er prøvd og familien hans spurte meg om jeg kunne finne en healer for dem.
Det skje dere efter deres tro!
Antall ord: 104
Hide post links |