Hjemsøkt, Gjenferd & Åndertil dere som har opplevd eksteme ting ..hva kan dette være ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

til dere som har opplevd eksteme ting ..hva kan dette være ?

Innlegg av jente 27 »

jeg har nå kjøpt et hus da, men før jeg kjøpte huset var jeg på utkikk på flere hus.
jeg så et hus på en slette med en låve og god parkeingsplass. huset var helt forlatt. ingen var der.

jeg gikk mot huset og det var en ekkel stemning på en måte. følte noen så på meg og fulgte meg hele tiden. je ggikk bort til låven og da fikk jeg en elektrisk ladning på armen min som var ubehagelig. jeg gikk bort derfra og bak huset. jeg kikket opp i et av vinduene og der stod det en svart skikkelse og så på meg. jeg ble ikke redd men gikk videre mot inngangsdøra. der stod det noen pyntesteiner på inngangstrappen og jeg tok opp en av dem. i det samme så dundret det ned trappa inne, og grumlet en forferdelig stemme. og der stod det en skikkelse igangen. (var vindu i hoveddøra). jeg ble helt paff liksom å la jammen meg steinen på plass igjen. da forsvant den. jeg gikk så til hagen mot bilen min og der skalv det under meg i jorda på en måte. plutselig tok noe tak i hånda mi å prøvde å dra meg ned! men jeg gikk med en gang bort derfra. kjørte bilen min. og da jeg så på huset blinket lysene i ett sett. og noen stod oppe i det ene vinduet og kikket på meg.

jeg snakket med en nabo ved det huset jeg hadde vært i å dem sa det ikke var noen der og hadde ikke vært noen der på mange måneder.

hva i huleste kan det være ?
Antall ord: 283

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Lokalisering: Tønsberg

Innlegg av Shania »

Det er nok mange som tror, eller ikke tror dette og hint angående din opplevelse. Men hva tror du, og tørr du stole på det. Jeg tror nok du egentlig vet hva det var. Mesteparten handlet også om hva du følte der.
Det kan nok riste litt i topplokket om du ikke i utgangspunktet tror at det finnes flere dimensjoner, og at når vi dør, så kan vi henge igjen, eller fortsette videre. De fleste som henger igjen, tror heller ikke på at de eksisterer etter at de er døde, og derfor kan de ikke være døde, fordi de eksisterer jo.
Mange går igjen i hus, fordi de nekter å gi slipp på den fysiske tilværelsen og alt det de kjempet for å skaffe seg her. Andre fordi de opplever at de har noe uoppgjort. Men felles for de fleste er at de er forvirret, frustrerte, sinte og føler seg oversett, innvaderte eller forstyrret.
Mye av det mange føler, skremmer, fordi det snur opp og ned på den overbevisningen de har om virkeligheten og døden. Det skremmer fordi det minner en om ens egen død, og at det meste ligger utenfor vår egen mentale kontroll i livet.
Ellers var det jo klare signaler på at du ikke skulle kjøpe det huset, i det minste. Greit å si i fra, sånn på forhånd, synes jeg. Men ettersom du ikke ble skremt av det første, så måtte de ta til sterkere midler, for å få deg til å dra.
Antall ord: 262
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Lokalisering: norge

Innlegg av jente 27 »

ja det er sant det du skriver da. er nok gjenferd eller noe. det må det jo være. naboen nevte det kunne være demoner ?? men jeg er jo ikke redd da. har endel opplevelser. men visste liksom ikke om det var det i det huset liksom. var så annerledes enn jeg har opplevd før på en måte.

men var nok ikke rette hus nei, det er sikkert.
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16

Innlegg av Mantropolix »

Det er et hjemmesøkt hus og det er et spøkelse,et menneske som ikke har kommet seg over og enten prøvde få kontakt med deg for og be om hjelp eller og få deg vekk derfra fordi han tror han lever enda og vil være i fred,samtidig ikke liker uvedkommende inpå eindommen.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links