Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOppdatering på min datter på 2 1/2 år. :-)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Yvain el FuchsiaS
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2006 13:54
18

Innlegg av Yvain el FuchsiaS »

Jeg synest det er så flott at dere er så voksne at dere respekterer hverandres meninger og ikke poster bare for å provosere. ;)
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Solskinnjenta
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Apr 2008 21:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vest agder

Innlegg av Solskinnjenta »

ja jeg respekterer andres meninger i hvert fall. alle er ulike og det må vi ta hensyn til.

det jeg trorpå, der og hører betyr ikke at alle skal tro på.
jeg fortelle bare det jeg hører ser og opplever så når folk stiller spøresmål svarer jeg så godt jeg kan. selv om jeg ike vet alt da...for det gjør jo ingen da.

;)
Antall ord: 70
ei jente med mange rare historier og opplevelser

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

luume skrev:Jeg synest det er så flott at dere er så voksne at dere respekterer hverandres meninger og ikke poster bare for å provosere. ;)
Jeg syns ikke noen har postet for å provosere her, men jeg syns det er en myte at man skal og bør respektere alt mulig. Her var det ikke bare snakk om meninger - det var snakk om vranglære og bastante konklusjoner.
Antall ord: 66
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Solskinnjenta skrev:ok.

men deter ikke fantasien min det er jeg 100 % sikker på. demoner er virksomme den dag i dag.

hva med folk som driver ut demoner fra folk.... mange skalv og snakket demonspråk fikk røde øyne og gikk helt på trynet (kroppen gikk der ikke person ville på en måte)
hva med disse da som ble mant ut av kroppene til folka som ble seg selv etter seansen igjen?

jeg er 28 år og har opplevd endel.
100% sikkerhet er veldig mye. Du innser mao. overhodet ikke noen muligheter for at du kan ta feil.

Folk som driver demoner ut fra folk, f.eks. ved å drepe dem er eksempler på hva slik tro kan utrette. Det er ikke like ille i Grimstad, men der vet de heller ikke hva de driver med, men de handler bare ut fra sin personlige tro.
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Hadde vore moro å truffe ein demon, kanskje slått av ein prat og fått litt innsikt i korleis det arter seg å være demon.

Solskinnjenta;
Om du får ein demon til overs eller kanskje ein som er særs ond og tverr av seg, så kan du gjerne sende den min vei. Har eit ledig kott under trappa som sikkert faller i smak. :)
Antall ord: 65
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ingen demon slår ei tverr svigermor, og der har nok en del av oss erfaring :D