Hvordan ser de ut?Solskinnjenta skrev: aner ikke har aldri prøvd å tilkalle på dem for så å vise dem....
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Oppdatering på min datter på 2 1/2 år. :-)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Antall ord: 19
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2008 21:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: vest agder
noen demoner kommer i en kappe som har et slags munkehette der man ikke ser ansiktet på dem, og har skjeletthender som er brun-svarte som har råttent kjøtt på.....
noen demoner kan opptre som dyr. jeg har ikke sett dem men en gang så hoppet det noe på meg i søvne med 4 store poter på som så forsvant da jeg ikke ble redd.
(ingen katter hadde jeg i huset elelr andre dyr den natta)
noen demoner kan opptre som dyr. jeg har ikke sett dem men en gang så hoppet det noe på meg i søvne med 4 store poter på som så forsvant da jeg ikke ble redd.
Antall ord: 79
ei jente med mange rare historier og opplevelser
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
nei det har jeg ikke. demoner er ikke på barnetv.... håper nesten du engang får sett det slik at du ikke kan uttale deg slik som at det ikke finnes.
de er ikke farlige mne bare skremmende for mange.
jeg er ikke redd dem jeg har kraft...
de er ikke farlige mne bare skremmende for mange.
jeg er ikke redd dem jeg har kraft...
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det du beskriver her er den klassiske fremstillingen av Døden. Du har vel mest sannsynlig sett tegninger av det i en bok eller liknende.Solskinnjenta skrev:noen demoner kommer i en kappe som har et slags munkehette der man ikke ser ansiktet på dem, og har skjeletthender som er brun-svarte som har råttent kjøtt på.....
Hvis du virkelig har sett en demon, så burde du kunne klare å ta et bilde av den. Hvis du ikke kan det, så er det antakeligvis kun en tanke grunnet i ønsketenking.
Det at du opplever slike ting i søvne kalles for "drømming".
Antall ord: 151
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
har aldri sett i en bok eller noe om dette.
drømmer kan det ikke være jeg er i våken tilstand i drøssevis av opplevelser....
hehe bare gjør narr du... den som gjør narr om andre opplever det selv engang...
drømmer kan det ikke være jeg er i våken tilstand i drøssevis av opplevelser....
hehe bare gjør narr du... den som gjør narr om andre opplever det selv engang...
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg gjør ikke narr, men jeg påpeker at disse demonene mest sannsynlig kommer fra fantasien din.Solskinnjenta skrev:har aldri sett i en bok eller noe om dette.
Hvor gammel er du?
Antall ord: 69
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
ok.
men deter ikke fantasien min det er jeg 100 % sikker på. demoner er virksomme den dag i dag.
hva med folk som driver ut demoner fra folk.... mange skalv og snakket demonspråk fikk røde øyne og gikk helt på trynet (kroppen gikk der ikke person ville på en måte)
hva med disse da som ble mant ut av kroppene til folka som ble seg selv etter seansen igjen?
jeg er 28 år og har opplevd endel.
men deter ikke fantasien min det er jeg 100 % sikker på. demoner er virksomme den dag i dag.
hva med folk som driver ut demoner fra folk.... mange skalv og snakket demonspråk fikk røde øyne og gikk helt på trynet (kroppen gikk der ikke person ville på en måte)
hva med disse da som ble mant ut av kroppene til folka som ble seg selv etter seansen igjen?
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Ja, det er mange slike spennende historier som verserer.Solskinnjenta skrev:ok.
I enkelte tilfeller kan det fint være snakk om anfall som følge av epilepsi eller liknende. I andre tilfeller kan det være en slags psykisk transe på grunn av omstendighetene eller personlig tro. I atter andre tilfeller er det regelrett skuespill. Slikt du ser på TV er mest sannsynlig skuespill og show. Det blir litt på samme måte som predikant-møtene i USA, hvor det er rene galskapen og folk blir "frelst" i hopetall (merkelig da, at vi ikke har fått bevist dette vitenskapelig).
Antall ord: 181
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
skjønner deg at du ikke tror på slikt d det ikke er vitenskapelig bevist.
det er mye som ikke er vitenskapelig bevist men som vi likevel vet.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Du "vet" kanskje subjektivt, men du ser helt bort ifra det vi vet om psykologi og fysikk.Solskinnjenta skrev:skjønner deg at du ikke tror på slikt d det ikke er vitenskapelig bevist.
Antall ord: 47
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
tro det du vil. tro gjør alle så bare tro du . ingen kan ta fra deg troa på psykologi eller fysikk....
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Psykolgi og fysikk baserer seg ikke på tro, der tar du evig feil. Det at du velger å overse den lærdommen som ligger på disse områdene er ditt valg, men det gjør ikke disse noe mindre gjeldende.Solskinnjenta skrev:tro det du vil. tro gjør alle så bare tro du . ingen kan ta fra deg troa på psykologi eller fysikk....
Antall ord: 63
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16