Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Siden du vet at det ikke er humbug, kan du kanskje vise meg en bekreftelse på at alle såkalte husrensere og eksorsister er ærlige mennesker som bare prøver å hjelpe mennesker med problemer.
Det blir vel litt feil å si alle? Kan du vise meg at alle selgere er ærlige, nei det kan du ikke. For i de fleste "grupper" finner vi altids noen som ødelegger. Du kan ikke forvente at alle utdrivere er "ekte vare" :mozilla_wink:
Siden du også er så sikker på at demoner og gjenferd finnes, så kanskje du kan vise fram en demon? Du kan få en million amerikanske dollar for å vise fram en slik en vet du.
Tror det blir umulig for henne å vise dette, de skal jo liksom ikke syntes for det blotte øye (vanligvis).
BA. har du noen gang opplevd noe helt uforklarig? Så lenge du ikke har opplevd noe så burde du ikke se deg så skråsikker på at alt det med gjenferd osv bare er humbug!
Siden du vet at det ikke er humbug, kan du kanskje vise meg en bekreftelse på at alle såkalte husrensere og eksorsister er ærlige mennesker som bare prøver å hjelpe mennesker med problemer.
Det blir vel litt feil å si alle? Kan du vise meg at alle selgere er ærlige, nei det kan du ikke. For i de fleste "grupper" finner vi altids noen som ødelegger. Du kan ikke forvente at alle utdrivere er "ekte vare" :mozilla_wink:
Nei, når Solskinnsjenta kunne fastslå at hun vet at husrensing ikke er humbug, så må hun ta høyde for alle tilfellene, for ellers så kan det jo være humbug i et tilfelle eller fler.
Siden du også er så sikker på at demoner og gjenferd finnes, så kanskje du kan vise fram en demon? Du kan få en million amerikanske dollar for å vise fram en slik en vet du.
Tror det blir umulig for henne å vise dette, de skal jo liksom ikke syntes for det blotte øye (vanligvis).
Hun kan da ta med en usynlig demon. Hvis den hverken er synlig, hørbar eller mulig å observere på andre fysiske måter kan hun heller ikke vite at de finnes.
BA. har du noen gang opplevd noe helt uforklarig? Så lenge du ikke har opplevd noe så burde du ikke se deg så skråsikker på at alt det med gjenferd osv bare er humbug!
Nei, jeg har aldri opplevd noe uforklarlig. Jeg har derimot mange ganger opplevd det de fleste her vil oppleve som paranormalt. F.eks. UFO, UKO, tilsynelatende telepati, merkelige lyder, m.m.
Det meste har jeg klart å finne naturlige forklaringer på, men ikke alt. Likevel ser jeg ikke på det som uforklarlig, for jeg innser min egen begrensning når det gjelder kunnskap om å finne slike naturlige forklaringer.
BA - siden du ikke har opplevd noe uforklaring, hvorfor må du hele tiden diskutere det da.
Hvorfor tar du deg ikke et kurs eller flere - får kontakt med de på den andre siden - og kommer tilbake og har noe fornuftig å si, istedet for å erte på deg folk.
_ og inntil da, kan jo vi andre la vær å svare deg, late som om du ikke finnes, uansett hva du måtte komme med dumheter.....
Angel2003 skrev:BA - siden du ikke har opplevd noe uforklaring, hvorfor må du hele tiden diskutere det da.
Hvorfor tar du deg ikke et kurs eller flere - får kontakt med de på den andre siden - og kommer tilbake og har noe fornuftig å si, istedet for å erte på deg folk.
_ og inntil da, kan jo vi andre la vær å svare deg, late som om du ikke finnes, uansett hva du måtte komme med dumheter.....
Vil du ha den versjonen???
Ingenting er uforklarlig. Alt er mulig å forklare, men vi kan kanskje ikke forklare alt akkurat nå.
Dermed har heller ikke jeg opplevd noe uforklarlig, men hvis du leste innlegget, så så du at jeg også har opplevd ting jeg ikke kan forklare selv.
Jeg tar ikke slike kurs, fordi jeg ikke vil kaste bort penger på svindlere. Hva mener du med den andre siden? Hvis jeg står på den kritiske siden og dere er på den troende siden, så er jeg jo her for å ha kontakt med den andre siden. (dere) Hvis du mener å ta kontakt med lik, så kan du skrive det, slik at man forstår hva du mener. Det tror jeg imidlertid ikke er mulig.
Hvis du ikke synes det jeg har å si er noe fornuftig, så kan du jo lett vise ufornuften i det jeg sier ved argumenter istedetfor slike usakligheter.
Solskinnjenta skrev:jeg vet at å drive gjenferd og onde ånder i husog sånn IKKE er noe humbugg...
jeg jobber ikke med dette i en jobb der jeg tjener penger, men har gjort de tselv hjemme og hos venninna mi.
det er ikke noe å spøke med ang demoner og gjenferd for dem FINNES.
har flere historier på dette som jeg har opplevd...og nei...je ghar ikke problemer med psyken eller går på medisiner som jeg kan evt ha hallusinert med nei....
mange ganger går jeg på en vei og uten at jeg tenker på det ser jeg og føler jeg nærvr av disse vesnene....
venninna mi har en datter på 10 år. hun sa til moren "mamma deter minst 100 folk her inne"... og det var det jo ikke da...vi så ingen men vi hadde følt noe rart hele kvelden...
datteren gikk å la seg og dagen etter da hun var på skolen ante hun ingenting om utrivelsen vi gjorde. datteren kom hjem og vi spurte hvor ange folk det var nå hun sa " ingen mamma" ..
Det kan være humbug, og det kan være en lek, og det kan være et desperat forsøk på å bli kvitt noe man tror er der.
alle husrensere og exorsister er ikke ærlige...noen gjør det bare for å tjene penger og det er bare slik i denne verden.
er ikke interressert i å vise frem en demon, de er en plage og pest for meg...jeg driter i dem. jeg er "hvit" og bryr meg ikke om å hente de "svarte" toskene... for å si det slik...
jeg vil heller ikke tjene penger til å "tjene" djevelen på en måte med å hente dem... ere ikke innterersert i å hjelpe djevelen med å få frem demoner...
Solskinnjenta skrev:alle husrensere og exorsister er ikke ærlige...noen gjør det bare for å tjene penger og det er bare slik i denne verden.
er ikke interressert i å vise frem en demon, de er en plage og pest for meg...jeg driter i dem. jeg er "hvit" og bryr meg ikke om å hente de "svarte" toskene... for å si det slik...
jeg vil heller ikke tjene penger til å "tjene" djevelen på en måte med å hente dem... ere ikke innterersert i å hjelpe djevelen med å få frem demoner...
Neivel, da vet du altså ikke at å drive ut gjenferd og demoner o.l. ikke er humbug.
Hvis du kunne vist fram en demon, den behøver ikke være så stor, så kunne det ført til enorme sprang innen forskningen. Du hadde gjort hele menneskeheten en kjempetjeneste hvis du bare kunne tatt med en liten djevel. Det at du i tillegg får en million dollar skader vel heller ikke?
ja det er klart ang forskningn men hvorfor skal en stresse med det. folk i hele verden har opplevd dette med demoner ,engler ++. hvorfor stresse. bare for noen penger ?!
nei takk. jeg driver dem ut her hjemem jeg så det er nok for meg. mane frem noe å holde dem der til du får vist dem til andre kan du bare glemme.
demonene er ikke dumme, dem viser seg bare for den det gjelder. og er det fler i ett rom som ser demonen så er det ikke lett å ta bild ller bringe dem da!!
er ikke interresert i det heller. demonen er bare for å plage så de er idioter i mine øyne...
Solskinnjenta skrev:ja det er klart ang forskningn men hvorfor skal en stresse med det. folk i hele verden har opplevd dette med demoner ,engler ++. hvorfor stresse. bare for noen penger ?!
nei takk. jeg driver dem ut her hjemem jeg så det er nok for meg. mane frem noe å holde dem der til du får vist dem til andre kan du bare glemme.
demonene er ikke dumme, dem viser seg bare for den det gjelder. og er det fler i ett rom som ser demonen så er det ikke lett å ta bild ller bringe dem da!!
er ikke interresert i det heller. demonen er bare for å plage så de er idioter i mine øyne...
Disse demonene er nok bare noe du innbiller deg. Kanskje du bør søke legehjelp for å bli kvitt dem.
er ingen innbildning. har ikke noe galt med psyken heller.
demonen kommer når man minst vener det.
jeg går ikke å tenker på dem hele dagen,de kommer bare for å teste meg. de tror jeg skal bli redd... uhhh redd liksom hah... jeg skjeller dem ut jeg hehe..
jeg ønske å ikke vise frem demonene fordi jeg har ingenting til overs ovenfor dem...
(vise frem kan ikke jeg gjøre uansett, har aldri gjort det)
hadde du lest innleggene mine så sier jeg jo at jeg ikke ønsker å ha noe med dem å gjøre. betyr ikke at jeg ikke vil mane dem frem... men hvorfor mane dem frem når man ikke vil ha noe med dem å gjøre ?? det resulterer i at jeg ikke er i stand til å mane dem frem fordi jeg ikke vil det. har aldri gjort det heller som sagt.
jeg ønske å ikke vise frem demonene fordi jeg har ingenting til overs ovenfor dem...
hadde du lest innleggene mine så sier jeg jo at jeg ikke ønsker å ha noe med dem å gjøre. betyr ikke at jeg ikke vil mane dem frem... men hvorfor mane dem frem når man ikke vil ha noe med dem å gjøre ?? det resulterer i at jeg ikke er i stand til å mane dem frem fordi jeg ikke vil det. har aldri gjort det heller som sagt.
Men kan du mane dem fram slik at du kan vise dem?
Antall ord: 110
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
Men kan du mane dem fram slik at du kan vise dem?
aner ikke har aldri prøvd å tilkalle på dem for så å vise dem....
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her