Healing og annen alternativ medisinPSI-ball , en evne ?`

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Nov 2007 20:27
17
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

PSI-ball , en evne ?`

Innlegg av Loffedotten »

Endelig lært meg og lage en PSI ball ( Føler vertfall noe mellom hendene ) . Men betyr det att jeg har en '' Gave '' da ?

Foresten ; Nå som jeg har lært og lage PSI-ball ( Lært på en dag ) , hva skall jeg gjøre med den ? Går det ann og vidre utvikle PSI -ballen sin ? Får den ikke strek nokk.. :mozilla_frown: .

Oi! Her var det mange spørsmål. :mozilla_tongue: . Håper jeg får svar på de :mozilla_tongue: :)
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
MathiasF
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Des 2007 21:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Re: PSI-ball , en evne ?`

Innlegg av MathiasF »

Loffedotten skrev:Endelig lært meg og lage en PSI ball ( Føler vertfall noe mellom hendene ) . Men betyr det att jeg har en '' Gave '' da ?

Foresten ; Nå som jeg har lært og lage PSI-ball ( Lært på en dag ) , hva skall jeg gjøre med den ? Går det ann og vidre utvikle PSI -ballen sin ? Får den ikke strek nokk.. :mozilla_frown: .

Oi! Her var det mange spørsmål. :mozilla_tongue: . Håper jeg får svar på de :mozilla_tongue: :)
Hei.

De fleste som prøver på å lage en PSI-ball får det nok til, så alle har disse "evnene". Man kan bruke PSI-ballen sin forskjellig, man kan bla. bruke den til healing og putte den inn i chakraene.

Fortsetter du å øve, så vil du få mer kontroll på den, og vil derfor kunne få den sterkere, og større.

- MathiasF (:
Antall ord: 146
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
17

Re: PSI-ball , en evne ?`

Innlegg av Loffedotten »

MathiasF skrev:
Loffedotten skrev:Endelig lært meg og lage en PSI ball ( Føler vertfall noe mellom hendene ) . Men betyr det att jeg har en '' Gave '' da ?

Hei.

De fleste som prøver på å lage en PSI-ball får det nok til, så alle har disse "evnene". Man kan bruke PSI-ballen sin forskjellig, man kan bla. bruke den til healing og putte den inn i chakraene.

Fortsetter du å øve, så vil du få mer kontroll på den, og vil derfor kunne få den sterkere, og større.

- MathiasF (:

Chakalakka hva for noe ? :mozilla_undecided: . Hvordan skulle jeg få brukt den til healing da ? Bare lage den og presse den inn i folk ? Er helt grønn her.. :(
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MathiasF
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av MathiasF »

Chakra:

[SKJUL] Chakra er et sanskrit ord som betyr livshjul. Denne læren er 5000 år gammel, og kommer fra India. I følge denne læren har vi hundretalls med energipunkter i kroppen, men det er 7 hovedpunkter som ligger langs midten av ryggsøylen. Disse hoved-energi punktene blir kalt chakra. Chakraene blir fremstilt som energivirvler som roterer.

Hvert av de syv hovedchakraene eller energisentraler har sin egen karakter og er forbundet med et unikt aspekt ved vår tilværelse.

Chakrasystemet er sentraler for fordeling av energi for hvert aspekt i våre liv. Energifeil og blokkeringer vil ofte forekomme pga forstyrrelser i kropp, sjel eller tanke. Dersom et chakra er blokkert vil det gi en forstyrrelse til den del av kroppen som mottar denne energien. Dette vil igjen påvirke hele kroppen fordi hele kroppen henger sammen i energibaner.[/SKJUL]

Bilde

Jeg kan ikke si at jeg har noen annen farge enn grønn jeg heller, så hvordan dette utføres får noen andre svare på. (:
Antall ord: 170
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Loffedotten »

Tusen takk ! :D ( Jeg skjønte det ikke men... :mozilla_tongue: ) . Tror du er mye flinkere enn meg i dette :mozilla_tongue: . Jeg er ikke Grønn .. jeg er blank.. gjennomsiktig.. :mozilla_undecided: . Skjønner ikke hva som fåregår i hodet mitt for tia.. :mozilla_tongue:
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MathiasF
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av MathiasF »

Hvis du vil lære noe om dette foreslår jeg at du søker på internet, eller kjøper deg en bok om dette. En engelsk bok jeg har hørt om er "Satprem: The Adventure of Consciousness" som er en inspirerende bok om chakraene og de uendelige dimensjonene i vårt vesen.

Lykke til (:
Antall ord: 56
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker