Som jeg har skrevet i andre innlegg, så har jeg de siste månene merket at noen/noe puster kald "vind" mot hendene mine, av og til også i ansiktet.. Men det kommer alltid mot hendene mine.. Flere rundt meg har nå tatt hendene sine over mine når dette har kommet og de kjenner tydelig denne kalde brisen...
Sambueren min kalte det en "kald energi" det var slik det føltes ut når jeg tok hendene mot ansiktet hans så han skulle kjenne vinden...
Jeg har hatt tanken mot at det kan være en hjelper.. Men jeg las noe her om PSI baller, og der var det noen som skrev noe om at det var kaldt.. Kan dette være noe healing-relatert?? Jeg har ikke prøvd å lage slike energikuler, denne "kalde brisen" kommer bare av seg selv innimellom...
Noen som har ett tips om hvordan jeg kan finne ut hva det er?? Jeg vart litt småskremt til å begynde med, men aldri redd.. Nå synes jeg det er berre godt når det kommer, for det kjennes ut som kald, oksygenfull fjelluft når jeg puster inn... Deiligt...
Healing og annen alternativ medisin ⇒ kalde hender....
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
kalde hender....
Antall ord: 193
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 13:36
- 16
som regel er kalde energier fra den andre siden.
Du får spørre hva de vil deg, neste gang..
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Apr 2008 00:09
- 16
Har en venninne som opplevde kald luft på hendene. Hun sa selv, at når hun ble slik kald på hendene gav det henne en sterk følelse av energi.
Det viste seg i ettertid at det var et barn som prøvde og få kontakt med henne. Små kilende hender føltes visstnok som svak kald vind, og energien var så sterk, nettopp fordi det var et barn...
Men, er jo ikke sikkert dette gjelder deg. Prøv og ta kontakt, hvis du ikke får det, kanskje det har noe med healing og gjøre?
Spennende uansett :mozilla_smile:
Det viste seg i ettertid at det var et barn som prøvde og få kontakt med henne. Små kilende hender føltes visstnok som svak kald vind, og energien var så sterk, nettopp fordi det var et barn...
Men, er jo ikke sikkert dette gjelder deg. Prøv og ta kontakt, hvis du ikke får det, kanskje det har noe med healing og gjøre?
Spennende uansett :mozilla_smile:
Antall ord: 101
Even the darkest day, is only twenty-four hours...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Har spurt, men ikke fått svar... har tatt bilder når jeg kjenner det ved siden av meg, i tilfelle, men eneste på bilde var at det skinet av lampen på veggen blei unaturlig sterkt... Som om alle lysstråler vart konsentrert til en mindre kraftigere lys rett over hodet mitt, men tror ikke det er noe paranormalt med det...Angel2003 skrev:som regel er kalde energier fra den andre siden.
Har stirret i luften, prøvd og konsentrere meg, men får ikke inn noe.. Men av og til føler jeg noe i sidesynet og da blir det ofte etterfulgt av ett lite vinddrag.. Men så blir det slik som det ofte blir at en bortforklarer det, selv om når det oppstår så er en sikker på at det var noe...
Antall ord: 147
Klem Torill =o)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Apr 2008 00:09
- 16
Siden dette ikke bare skjer når du er alene, hvorfor ikke prøve og heale en av de som er i rommet sammen med deg når det skjer...?
Vil kanskje gi deg svar...
Hvis ikke, prøv og legg en barneleke i et annet rom, og be den som er rundt deg flytte den, når du føler du blir kald på hendene... Og gi det litt tid. Ikke løp og se med en gang.
Bare et lite tips.... :mozilla_wink:
Vil kanskje gi deg svar...
Hvis ikke, prøv og legg en barneleke i et annet rom, og be den som er rundt deg flytte den, når du føler du blir kald på hendene... Og gi det litt tid. Ikke løp og se med en gang.
Bare et lite tips.... :mozilla_wink:
Antall ord: 85
Even the darkest day, is only twenty-four hours...
Hide post links |