Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerDe nye sjelene..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Gjest

Innlegg av Gjest »

Brenda skrev:
Akasha memoria skrev:
Brenda skrev:Er det noen som har lest såpass i linkene at de kan svare på følgende:

Er Indigobarn mer sinte og agressive enn "vanlige" barn?
Om de lettere er disponibel for ADHD/ADD etc?
Konsentrasjonsproblemer?
Det som er den store feilem er at de blir gitt diagnosen adhd men det er bare naturlig og ingen sykdom at de har et meget høyt energinivå. De er rastløse, trassige, og de trenger nøye forklaringer og skikkelige grenser.

Dette er såvidt jeg har forstått. De er ikke lettere disponibel for adhd, de har bare meget stort energinivå.

Personlig har jeg alltid ment at add og adhd er bullshit i de fleste tilfeller og at det er forferdelig og dope ned barn med RITALIN!
Ja jeg er veldig enig. Sender deg en PM jeg....litt privat detta se :O)
Oki doki ;)
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Jeg stusser litt på hele denne tanken.
Hva med alle de tusenvis av godt voksne mennesker
over hele verden som har tatt oppgaven med å være
bevisste lysarbeidere og har gjort denne jobben disse
barna angivelig skal gjøre i årevis alt?
Blir det feil forde de har feil farge?
Og hvordan kan en leve med bare EN farge i auraen?
For å være hel må en da vitterlig bestå av alt?

Jeg opplever at jo fler fasetter av farger, toner og vibrasjoner
en har innlemmet i sine legemer jo mer avansert kan en være med
å forvandle det kollektive mørke.
Jeg henger rett og slett ikke med på denne tankerekken.
Antall ord: 112
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Å Kaja.
Det er ikke enten eller. Vi har veldig mange forskjellige grupper, farger eller energier vi jobber med. Grunnen til at det har vært mye snakk om indigo barn, er at nå var tiden inne, for å bringe inn den energien. Og mye fordi disse barna ofte har vært misforstått og diagnosiert som problem barn.
De er ikke noe mer verdt, eller mer viktig eller mer unike enn alle oss andre. Problemet er vel heller at vi, folk flest ikke opplever og aksepterer seg selv som noe verdt, viktig eller unik. Personlig setter jeg lite pris på utvelgelse tanken. At noen er utvalgt. Og som det skulle holde andre unna. Men på den andre siden. Vi må velge oss selv og tillate vår egen unikhet å tre fram, Indigo eller ikke.
Auraen eller det vi kaller auraen har mange lag. Noen oppfatter indigofargen som klar, fordi den trer fram. også fordi den kanskje ikke flyter fritt og er akseptert hos vedkommende og dens miljø.
Antall ord: 166
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mathema
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 186
Startet: 27 Mar 2008 20:34
16
Kjønn (valgfri): Night Princess
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Mathema »

Det lyder usannsynlig at alle ungene plutselig er bevisste og opptatt av spirituelle ting..?
De blir som andre unger påvirket av samfunnet, som sier vi må tjene penger og bli mest mulig perfekte?
Det er sikkert en del som er anderledes, men jeg tror ikke alle blir.
Antall ord: 48
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Klart nokon er utvalgt...kjem ann på kven som velge di ut sjølvsagt...men for meg synast heile utvalgsprosessen og tanken om at nokon er meir spesielle enn andre tøvete og grunnlaus.

Kanskje problemstilliga vekker noko i folk, fordi dei fleste kjenner seg att i følelsen av å ikkje rekke rundt med alt, og da gir det håp at nokon utvalgte ska ta ansvar osv...
Antall ord: 68
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Mathema skrev:Det lyder usannsynlig at alle ungene plutselig er bevisste og opptatt av spirituelle ting..?
De blir som andre unger påvirket av samfunnet, som sier vi må tjene penger og bli mest mulig perfekte?
Det er sikkert en del som er anderledes, men jeg tror ikke alle blir.
Hva om vi nå snakker om utvikling, rett og slett sjelens utvikling. Hva om det er naturlig for disse barna og vere åndelig oppvakte akkurat like naturlig som vi opplever at det ikke er siden vi selv må jobbe for og komme dit de er.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Shania skrev:Å Kaja.
Det er ikke enten eller. Vi har veldig mange forskjellige grupper, farger eller energier vi jobber med. Grunnen til at det har vært mye snakk om indigo barn, er at nå var tiden inne, for å bringe inn den energien. Og mye fordi disse barna ofte har vært misforstått og diagnosiert som problem barn.
De er ikke noe mer verdt, eller mer viktig eller mer unike enn alle oss andre. Problemet er vel heller at vi, folk flest ikke opplever og aksepterer seg selv som noe verdt, viktig eller unik. Personlig setter jeg lite pris på utvelgelse tanken. At noen er utvalgt. Og som det skulle holde andre unna. Men på den andre siden. Vi må velge oss selv og tillate vår egen unikhet å tre fram, Indigo eller ikke.
Auraen eller det vi kaller auraen har mange lag. Noen oppfatter indigofargen som klar, fordi den trer fram. også fordi den kanskje ikke flyter fritt og er akseptert hos vedkommende og dens miljø.
Jeg sier meg bare enig i dette jeg. Kaja, mitt svar til deg ville blitt noe av det samme.
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Innlegg av Loffedotten »

Mathema skrev:Det lyder usannsynlig at alle ungene plutselig er bevisste og opptatt av spirituelle ting..?
De blir som andre unger påvirket av samfunnet, som sier vi må tjene penger og bli mest mulig perfekte?
Det er sikkert en del som er anderledes, men jeg tror ikke alle blir.


Umm.. ? Jo , jeg er 13 og har ALTID vært svært så intresert i det paranormale .
Antall ord: 67
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Hmm.. Er vel flere måter å tolke indigo og krystall barnene på.

Jeg kan tenke høyt det første jeg fikk opp:

Ting må tydeligvis forandres på. Og da tenker jeg på forholdet til f.eks det paranomrale og alle underkategorier av det. Vitenskapen har kjørt seg fast i et paradigme. Det paranomrale "Eksisterer jo ikke" pga dagens perspektiv.

Slik jeg ser det så har indigo barnene en sjette sans. De er intuitive i forhold til sitt oppdrag her i livet. Intuitive i forhold til å Finne løsninger, til å gi svar. Til å finne kilder. De har vel også en energi og aura som påvirker andre til å bli mer åpne. På en større skala tenker jeg at dette fører til en høyere bevissthet. Tanke fører til materie prinsippet.

Krystalbarnene blir vel de som tar ansvar ja. Tar beslutninger. gjør tiltak og tøffe beslutninger. Er med i politikk, forskning. For ting til å skje.

Det er iallfall det første jeg tenkte :)
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1239
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Husker min bestemor sa at i dag blir alle barna født voksne. Begynner å lure om det kan være et snev av sannhet i det.
Antall ord: 26
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Det jeg vet om krystallbarna er at de er sjeler som ikke har noe karmisk baggasje med seg og vil være på en måte en av hovedledersjelene(de vil så nye frø) i fremtidens Jorden ang den Gyldne Tidsalder vi skal inn i. De er ikke mer verdt enn andre lysarbeidere som andre har påpekt. Alle lysarbeidere(som velger det bevisst til sitt Høyere Selv) har et like viktig arbeid å gjøre på hver sin måte utifra sine egenskaper og "gaver" de har med seg fra tidligere liv.

Husk at alle barn som fødes inn i denne verden er "sjeler" og har med seg informasjonsbank fra andre liv her på Jorden og andre steder i vår galakse. Og når det i fremtiden vil bli mer og mer vanlig for foreldre(blir gjort allerede i dag for foreldre som begge er lysarbeidere) at de får vite via barnets høyere selv eller sjel om man vil om hvem de egentlig er og hva de har erfart og oppnådd i andre liv.

En skal ta på alvor eller si det på en annen måte - som om de er på samme nivå - men med ulik integreringsbakgrunn og barn har ikke akkurat fått integrert så mye av sitt nåværende liv akkurat.

Flere og flere foreldre som er lysarbeidere(begge to) får beskjed om de vil ta imot såkalte sjeler som ikke har med karmisk baggasje med seg og vil være store ledere på flere områder i fremtidens Jorden - som vil gå inn i 5 dimensjonen(noen mennesker er allerede der og erfarer dette nå) når det er nok sjeler som er med og skaper en slags dominoeffekt over hele verden.

Å ta imot "krystallbarn" krever foreldre som begge er lysarbeidere på en måte og som vil "forstå" dette barnet til det fulle og dens åndelige misjon og egenskaper til det fulle. Det er også fordi dette barnet/sjelen har bestemt i før-livstadiet og inkarnere og ha foreldre som forstår dem rimelig bra.
Antall ord: 350
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Det er ingen som velger noen til å bli lysarbeidere. Det er noe man velger selv og i samarbeid med Høyere Selvet vårt,som vet dette til det fulle at vi har gitt klarsignal til dette om at vi akter å være lysarbeider. Og dedikere sitt liv til det fulle ang Guds plan her på Jorden. Og være med å heve bevissthetsnivået her på Jorden - ta imot "gaver",koder,informasjon og det ene og det andre fra det spirituelle hierarkiet tilknyttet Jorden. Det kan være fra Ashtar Kommandoen(som er en flåte med utenomjordiske fra Sirius,Pleiadene,Arcturus,Venus m/flere),erkeengler,engler,naturånder,elementgruppesjeler,Elohim`er mm). Great White Brotherhood - Lysets brorskap tilknyttet Jorden. Og stå til disposisjon utifra ens egenskaper og det man har oppnådd her og nå. Og være med å hjelpe andre til å heve deres bevissthetsnivå,som gjør at de kan ta imot de koder,informasjon,"gaver" og det ene og det andre fra det spirituelle hierarket i det gudommelige planet - ang at Jorden skal stige opp i 5dimensjonen.
Antall ord: 180
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Eaglespirit skrev:Husker min bestemor sa at i dag blir alle barna født voksne. Begynner å lure om det kan være et snev av sannhet i det.
Det er det nok. Enten vi liker det eller ei, har de voksene og eldre problemer med og holde tritt med barna.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Takk for bra innlegg skywalker ;)
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links