Healing og annen alternativ medisin ⇒ Noen spørsmål rundt psi-ball
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Okt 2007 15:48
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Hei tror jeg klarte d.. eller er ikke sikker da.. har er d som sjedde:
skulle legge meg.. så jeg tenkte å prøve d mens jeg lå i sengen.. så jeg tok hendene å holdt dem litt fra hverandre.
Ingenting sjedde.. før rundt 5 minutter. plutselig følte jeg meg liksom.. "ikke tilstede" og at jeg ikke hadde kontroll på min egen kropp.. jeg ble liksom helt vekke:s
så jeg stoppet.
Rett etterpå ble jeg iskald over hele kroppen.. fikk gåsehud.. å ble JÆÆÆVLIG kvalm.. aner ikke hva dette er for noe og det hørest jo veldig sprøtt ut.. noen som vet noe?
skulle legge meg.. så jeg tenkte å prøve d mens jeg lå i sengen.. så jeg tok hendene å holdt dem litt fra hverandre.
Ingenting sjedde.. før rundt 5 minutter. plutselig følte jeg meg liksom.. "ikke tilstede" og at jeg ikke hadde kontroll på min egen kropp.. jeg ble liksom helt vekke:s
så jeg stoppet.
Rett etterpå ble jeg iskald over hele kroppen.. fikk gåsehud.. å ble JÆÆÆVLIG kvalm.. aner ikke hva dette er for noe og det hørest jo veldig sprøtt ut.. noen som vet noe?
Antall ord: 107
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Blodtrykksfall? Manglende oksygen til hjernen som følge av at du konsentrerte deg så hardt at du glemte å puste eller pustet feil?DclxvI skrev:Hei tror jeg klarte d.. eller er ikke sikker da.. har er d som sjedde:
så jeg stoppet.
Antall ord: 131
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
holdt på å sovne engang når jeg prøvde.
er ikke sikker på hvor lenge jeg gjorde det.
er ikke sikker på hvor lenge jeg gjorde det.
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2007 17:27
- 17
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 12 ganger
Et tips til de som strever litt:)
Prøv å kjenne etter et magnetfelt mens dere lager Psi Ballen..
Prøv å kjenne etter et magnetfelt mens dere lager Psi Ballen..
Antall ord: 18
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
And they that are wise among the people shall instruct the many
UNDERSTANDING IS WISDOM
And they that are wise among the people shall instruct the many
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hei igjen Pedersen.
Svartepus sa at det kunne komme av at jeg "konsentrerte meg for mye" men det tror jeg ikke er tilfellet siden jeg prøvde å ikke konsentrere meg for mye.. sånn som det er sagt at man ikke skal..
Når jeg lager psi ballen, kjenner jeg veldig godt at hendene blir som "magneter".
så altså.. lurer fortsatt på hva det kan har vært.. men har ikke opplevd det de siste gangene jeg har prøvd.
Svartepus sa at det kunne komme av at jeg "konsentrerte meg for mye" men det tror jeg ikke er tilfellet siden jeg prøvde å ikke konsentrere meg for mye.. sånn som det er sagt at man ikke skal..
Når jeg lager psi ballen, kjenner jeg veldig godt at hendene blir som "magneter".
så altså.. lurer fortsatt på hva det kan har vært.. men har ikke opplevd det de siste gangene jeg har prøvd.
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2008 17:55
- 16
Hmmmmm.
Hvem vet, når man gjør det pleier folk å stramme musklene i hendene og da kan det kjenne som om henden er litt ustyrlige, og hvis du da slipper konsentrasjonen og alt vil du få full kontroll igjen.
Ps. beklager er i det litt skeptiske hjørnet akkurat nå. Blir så frustrert over ikke å klare det.
Ps. beklager er i det litt skeptiske hjørnet akkurat nå. Blir så frustrert over ikke å klare det.
Antall ord: 57
Jeg kan den evne at jeg kan få hvem som helst til å endre humør.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mar 2008 18:50
- 16
samme her!prøver og prøver men får det ikke til!DclxvI skrev:Nei nå har jeg prøvd å prøvd.. men får det aldri til.. hadde først troen på dette men nå er jeg sterkt tvilende.. begynner og tro dette bare er noe folk finner på oppi hodet sitt..
jo mer jeg ikke klarer desjomer mister jeg troen!
noe må da virke!!!!!!!!11
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hehe, samme med meg før, men du må ikke tenke for mye, bare føl.. jeg pleier å visualisere meg at ennergien fra solen (eller hvor du vil ta den fra) kommer opp fra føttene og fyller hele kroppen, deretter flytter jeg den ned til hendene og ut av håndflatene.
Vist du ikke nå får det til anbefaler jeg deg å lese boken "Drømmehealeren" det er en interesant historie om en fyr som har uvanlige krefter (real story, ikke noe kødd, han har skrevet det selv) i denne boken er det også beskrevet mange øvelser, blant annet psi ball.
Lykke til:)
Dc
Vist du ikke nå får det til anbefaler jeg deg å lese boken "Drømmehealeren" det er en interesant historie om en fyr som har uvanlige krefter (real story, ikke noe kødd, han har skrevet det selv) i denne boken er det også beskrevet mange øvelser, blant annet psi ball.
Lykke til:)
Dc
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2007 13:03
- 17
DclxvI skrev:nettopp.. psi-ball og sånt er nok bare noe folk fårestiller seg selv.. ved å tenke at du gjør det og at du klarer d, vil du også tro at du får det til.. men egentlig er d bare noe folk fårestiller seg.
Hehe, det er egentlig en sånn sak som man föler er helt udiskutabelt når man selv har klart det. Da er det bare sant.
Men det er jo absålutt vanskelig for en som ikke klarer det å tro på det, men det er det man må...Tror man på det klarer man det til slutt.
Og det er en ganske spennende fölelse...Det er virkelig som om man holder noe fysisk i hendene, og så kan man la det slippe igjennom fingrene, og ut i rommet, og så hente den igjen, utrolig göy å leke seg med. Virkelig fasinerende underholdning.
Jeg klarte det på förste forsök å få en veldig sterk en, og trenger bare noen sekunder til å få en stor og kraftig ball, men er ikke engang i närheten til å få den synelig da..Men har bare gjort det i noen dager.
Håper du klarer det, man kjenner seg nesten litt spesiell når man gjör det, hehe:)
Antall ord: 216
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
Jeg begynte og øve i går . Skjnner ikke hvorfor alle sier de ikke får det til ! Jeg klarer og lage en , da kan dere det også ! Hold hendene sammen og fyll deg med glede og lignede ( det gjør jeg ) så kommer ballen bare i hendene dine ! .. Lekende lett;). Kom igjenn dette klarer du !Dj_Devil skrev:dere forsto ikke poenge..
for å fly flyet må du ha veiledning og øvelse.
masse øvelse..
det er ikke noe man kan gjøre etter berre litt prøving...
så har det seg ikke slikt at alle automatisk har evner....
å di som er orntlig drevne når det gjelder den pci ballen får den faktisk synlig.
selv eg som har drevet av og på med det i 3 år er ikke i nærheten av det en gang..
men det betyr ikke at det er umulig...
å berre fordi 1 kan noe. betyr ikke at alle kan det.......
Antall ord: 156
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
hvis du mister troen på det.....legger du en blokkering i kroppen...den gjør at du låser inne de evnene....... og du klarer ikke og bruke dem mer
du må tro på det for og låse opp den blokkeringen :mozilla_wink:
et tips ikke anstreng deg på noe som helst vis...og kjenn nøye etter i hendene
du må tro på det for og låse opp den blokkeringen :mozilla_wink:
et tips ikke anstreng deg på noe som helst vis...og kjenn nøye etter i hendene
Antall ord: 61
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
noen her som har klart å lage to psi baller samtidig? (en i hver hand)
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Enkelste måten : Sett et stearinlys foran deg ( Eller du kan forestille deg , funker også )
Tenk deg att alt lyset og energien kommer inn i hendene dine ( Med lukkede øyene ) .
Da vil du få det til : ) . Har lært mange med denne teknikken .
Tenk deg att alt lyset og energien kommer inn i hendene dine ( Med lukkede øyene ) .
Da vil du få det til : ) . Har lært mange med denne teknikken .
Antall ord: 43
MVH Dotten.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Liza skrev:noen her som har klart å lage to psi baller samtidig? (en i hver hand)
Jepp .
Antall ord: 17
MVH Dotten.
Hide post links |