Galskapen har nok ikke noe med lyspærene å gjøre. Er til tider redd jeg "overtolker" ting som skjer, men nå skjer det så mye sykt rundt meg at en kan begynne å lure..
Kjennes ut som en "badehette" av energi over hodet hele tiden nå. og prikkingen i hendene/føttene og forsåvidt resten av kroppen er der hele tiden. Har også fått en pipelyd i venstre øre som er litt variabel i styrken.
Ser ikke min egen aura, men ser ofte rare felter som beveger seg rundt folk, hvite/gråhvite felter, som oftest rundt hodet men også ellers rundt kroppen deres, i tilegg til silhuetter som beveger seg rundt overallt. Har holdt på med litt fjernhealing (eller forsøk på dette) den siste tiden, til tross for mitt noe ambivalente forhold til allt dette rare

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med dette. Skal jeg gå rundt til folk og dunke på døren og spørre om de vil ha healing? Si opp jobben og flytte inn i ei jordhytte ?. Trives veldig bra med livet mitt forøvrig, jobb venner osv, og forstår ikke helt hvorfor jeg plutselig skal få "trykket" dette på meg (hvis jeg da ikke er gal). Nesten litt ufint gjort synes jeg, menmen. Universets veier er uransakelige

Nok en liten oppdatering for i dag.. Kameraten min ringte meg i går og hadde en litt artig historie å fortelle.. Av healeren han snakket med tidligere fikk han beskjed om at det skulle komme en person å hjelpe ham snart, i tilegg til at han fikk beskjed om å bruke meg som healer.
Sykdommen/det som hendte min kamerat er en ganske sær sak (vil ikke gå så mye i detaljer her) men det er få leger som kan noe særlig om det. Han ble forespeilet å måtte dra til utlandet for å få hjelp.
Så, i går var min kamerats bror på jobb (han er snekker) og arbeidet hjemme hos en mann. En lege.. Med spesialfelt innen akkurat det min kamerat har vært ute for. Ventetiden på denne type lege er minst et år, men denne mannen ville gjerne hjelpe min kamerat og tilbød seg å hjelpe ham på kveldstid.... Nok en tilfeldighet, kanskje.. En heldig en iallefall