Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVær så snill hjelp!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Susanneangel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 06 Mar 2008 21:45
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Vær så snill hjelp!

Innlegg av Susanneangel »

Hei alle sammen! :mozilla_smile: Altså! Hvordan kontakter man hjelperen sin? å hvordan vet man 110% sikkert at de er der? Og hvordan snakker man med dem? hører vi dem inni hodet, eller ved hørsel? Og hvordan kan jeg få hjelperen min til å vise seg??? Jeg har så gjerne lyst å se henne! Og har nponen en slags garanti på at det fins guider? Pliis hjelp meg med disse spørsmålene! Og har noen klart å fått bevist at det finns hjelpere ved at du ber dem for eksempel flytte på ting åsså gjør die det? Trenger serriøst hjelp!!!! :mozilla_laughing:
Antall ord: 104
Noen folk sier at de ikke tror på det de ikke kan se, men vi kan ikke se vinden, men vi vet likevel at den finns...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Re: Vær så snill hjelp!

Innlegg av Brenda »

Nå er du litt for aktiv her :)
Jeg kan fortelle deg såpass at de på ingen måte vil vise seg om du maner dem frem - de er ikke slaven din. De kommer heller om du ikke er klar. Det er mange som VIL se, for å få en bekreftelse, men jeg mener du bør roe det ned litt.

Susanneangel skrev:Hei alle sammen! :mozilla_smile: Altså! Hvordan kontakter man hjelperen sin?
Beste måte er å meditere, da er det lettest å få kontakt
å hvordan vet man 110% sikkert at de er der?
Det vil du evnt merke under meditasjon, men du må ikke stresse og tro at alt som skjer er en hjelper.
Og hvordan snakker man med dem? hører vi dem inni hodet, eller ved hørsel?
Det er flere måter. Du kan kjenne dem, høre dem, eller få stemmer i hode. Får du ingen av delene er det helt normalt. Altså: tolmodighet....og ikke stress.
Og hvordan kan jeg få hjelperen min til å vise seg??? Jeg har så gjerne lyst å se henne!
Henne? Det er ikke sikkert du får. Du er kanskje ikke klar, jeg henviser til de øverste jeg skrev.
Og har nponen en slags garanti på at det fins guider?
Nei, vi har ingen garanti så lenge vi ikke kan bevise. Vi må selv bedømme det vi får av info. Men du vet når de er der og du får kontakt. Noen er mer følsomme for slikt enn andre, det er flere her inne som snakker med dem daglig, de kan sikkert svare deg bedre:)
Pliis hjelp meg med disse spørsmålene! Og har noen klart å fått bevist at det finns hjelpere ved at du ber dem for eksempel flytte på ting åsså gjør die det? Trenger serriøst hjelp!!!! :mozilla_laughing:
Hva trenger du seriøst hjep til? Kan du ikke bare slå deg til ro med at de er der for deg, og stole på det? Om du føler deg bedre ved å snakke høyt med dem så gjør det. Du er din egen herre og selvstendig menneske. Bruk din egen styrke og dømmekraft til å gå den veien du føler er best for deg.
Antall ord: 378
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kråka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 56
Startet: 29 Sep 2007 17:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet

Innlegg av Kråka »

Jeg tror også at de først viser seg da du er klar for det, eller trenger deres hjelp.
Det er ikke så lenge siden jeg først begynte å fornemme mine hjelpere. Jeg har alltid vært interessert i det gåtefulle, men opplevde ikke noe spesielt før for ca 6 år siden da jeg var gravid. Etter det har det bare gått slag i slag... :)
Jeg hadde en " depressiv reaksjon" for ca 2 år siden, som gjorde at jg ble sykemeldt i flere måneder. Det var også mange andre ting som gjorde at jeg var langt nede.
Det var etter dette at jeg følte at jeg hadde noen rundt meg... Den første går litt foran meg, eller på min venstre side og skimtes som en dunkel skygge i øyenkroken. Jeg hadde en "hobbysynsk" på jobben og hun så alltid denne skyggen før hun så meg... :o
Min andre hjelper er min avdøde far som jeg har "sett" komme inn i rommet og sette seg i sofaen ved siden av meg. Jeg så ikke opp for jeg trodde det var min samboer, helt til jeg ser opp, og ser pappa sitte der i det han vanligvis brukte å ha på seg. Blårutete skjorte og arbeidsbukse. Han så litt bekymret ut, og jeg følte at han ville si meg noe, men at jeg ennå ikke er klar for å motta det.

Ting skjer da det skjer. Hvis du ikke trenger hjelp fra dem, viser de seg ikke.
men hvis de vil advare deg for farer eller hjelpe deg ellers i livet får du nok den hjelpen du trenger.
Jeg har også "noe" som er over meg, eller bak meg, som jeg ikke helt har fått tak i. Det dulter meg i ryggen og er litt skøyeraktig føler jeg. Står å puster meg i øret feks... :mozilla_oops:
Til de som fjaser dette bort med logiske forklaringer osv; vær snill ikke å kommentere. Er litt lei at mange innlegg blir ødelagt av bedrevitere...
Antall ord: 340

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

twiggy skrev:Jeg har hele mitt liv (47 år) vært en skeptisk troende. Har opplevd mye. Men aldri sett eller fornemmet min hjelper. Og ikke stresser jeg med det heller. Den dagen min hjelper vet at jeg er klar for det, er han / hun her og "viser" seg for meg. - - Hvis jeg har en hjelper, da (?). Inntil da regner jeg med at de / den er et sted rundt meg.
Til mitt beste. :mozilla_wink:
Det er ikke alle som har noen behov for o ha noen kontakt med hjelpern sin...
Har ei tante som var på din alder da ho for morro spurte ut i lufta en dag ho vaksa huset fordi ho hørte om det på radioen. Da var det noen som tok ho på skuldra... og ho var aleine hjemme med låste dører .... Etter det spurte ho ikke mere....

Tror aldri det ville falle faren min inn og spørre etter sin hjelper, sjøl om han merker mere enn han vil inrømme og ut med....

Jeg har merka min hjelper så lenge jeg kan huske.... jeg veit han er der, jeg snakker med han såpass mye at romvennina mi fra vgs fremdeles erter meg for "mumlinga mi"....

Ulike mennesker ulik måte og se verden og oppleve ting på....



Puma/f
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

De vil aldri komme til deg på den måten som du krever. Skulle jeg ha sett en engel, eller hatt en sånn opplevelse, da jeg virkelig maste, slik du nesten gjør nå. Så hadde jeg aldri vært der jeg er i dag. De er ikke der, for at du skal komme i kontakt med dem, de er der for å hjelpe deg til å komme i kontakt med din egne guddommelige og fantastiske sjel. Du er noe mye mer enn det menneske du lever som nå. Og din egen engle-sjel venter. Venter på at du skal slutte å søke kontakt med alt annet, utenfor deg selv, og begynne å oppdage din egne unike og strålende gudeessens.
De viker til og med plassen fra din side, når du er klar for denne kontakten. For da vil de være der og hjelpe deg som den åndelige mester og Gud din sjel egentlig er.
Men det nytter ikke å tvinge, manipulere eller mentalt kontrollere dem til å gjøre hva du vil.
Antall ord: 172
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Solskinnjenta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 69
Startet: 19 Apr 2008 21:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vest agder

Innlegg av Solskinnjenta »

du har ikke sagt at du tror på noe da. men tror du ikke på noe så klarer jeg ikke svare på hvordan man tilkaller sine hjelpere. mn om man tror eller ikke må man være ÅPEN for det åndelige før noe skjer.

derimot om du tror på eks jesus har du mange muligheter.

jeg for min del roper på han snakker med han osv osv. han sender engler til hjelp. men når det gjelder det åndelige plan nytter det ikke bare å tro man må være ÅPEN for det åndelige. slipp det åndelige til.

er du åpen for de tåndelige så tror jeg nok du må være tolmodig. det kommer nok en dag denne hjelperen din. kanskje hjelperen din er noe redd deg enda... redd for at du skal bli skremt eller at det ikke er nødvendig for hjelperen å komme enda....
Antall ord: 148
ei jente med mange rare historier og opplevelser

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links