Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEnglekort

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Englekort

Innlegg av Brenda »

Jeg ble spådd i Englekort for mange år siden (10 år?) og fikk da et navn på min engel. Jeg var på en alternativmesse på Hotell City for 3 år siden og der fikk jeg samme opplysning av en klarsynt. Jeg hadde ikke informert denne om noe på forhånd selvsagt.

Ved juletider kjøpte jeg mine egne englekort, og hva skjer?
Jo, jeg fikk samme navnet igjen.

Det kan da ikke være tilfeldig, det er 44 kort i stokken liksom?

Noen som har erfaringer på område?
Antall ord: 90
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Tror du er i stand til å snakke med din engel, så hvorfor spør du ham/henne ikke?

Heter ham Hebbe??

Det var det jeg skrev da jeg skulle skrive henne??
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MathiasF
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 114
Startet: 20 Des 2007 21:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av MathiasF »

Er det mulig at folk over internet kan f.eks. se/snakke med min hjelper? Har veldig lyst til å finne noe ut om h*n : D
Antall ord: 26
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Angel2003 skrev:Tror du er i stand til å snakke med din engel, så hvorfor spør du ham/henne ikke?

Heter ham Hebbe??

Det var det jeg skrev da jeg skulle skrive henne??
Nei, det er ikke hebbe :)
Hun har et annet navn :)
Jo, det var jo egentlig et godt forslag. Jeg har slått meg til ro med at hun heter det hun gjør og at hun er her, tenkte plutselig på at jeg måtte spørre Para om noen hadde noen ide/erfaring bare :o)
Antall ord: 88
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Goldberry
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 20 Apr 2008 20:03
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: akershus

Re: Englekort

Innlegg av Goldberry »

Brenda skrev:Jeg ble spådd i Englekort for mange år siden (10 år?) og fikk da et navn på min engel. Jeg var på en alternativmesse på Hotell City for 3 år siden og der fikk jeg samme opplysning av en klarsynt. Jeg hadde ikke informert denne om noe på forhånd selvsagt.

Ved juletider kjøpte jeg mine egne englekort, og hva skjer?
Jo, jeg fikk samme navnet igjen.

Det kan da ikke være tilfeldig, det er 44 kort i stokken liksom?

Noen som har erfaringer på område?

hei!
tror det er fullt mulig...det ligger i kortene :mozilla_smile:
Antall ord: 104
You areThe light

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 226
Startet: 30 Sep 2007 19:50
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Et hus, hvor ellers?

Innlegg av Heal »

Søsteren min kan spå i englekort, foreløpig kan ikke jeg det
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eneri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 24
Startet: 16 Feb 2008 23:57
16

Innlegg av eneri »

Man spår ikke med englekort. :)
Orakelkort som englekort,alvekort,gudinnekort osv.... ER veiledningskort.
De forteller deg ikke når, hvor og bestemt som tarotkort ofte gjør og som kan virke skremmende for mange.
Englekort er budskap fra englene til deg ( siden vi her snakker om englekort)
Og les: ALLE kan bruke englekort... du trenger ikke lære noe på forhånd eller kunne noe som helst på forhånd annet enn å tenke, stokke, trekke kort og lese :)
Man kan ikke gjøre noe feil med bruk av disse kortene! eller trekke feil kort!, for de kort du trekker eller legger kommer til deg av en bestemt grunn for å veilede deg, og man vil se når man begynner å bruke dem at de er forbløffende treffsikre :)

Disse orakelkort som englekort er alltid positive!
Hvert kort av disse orakelkortene viser man skal tenke positivt og fokusere på det positive og de er motiverende og gode...og alltid gode budskap som er gitt deg av kjærlighet fra englene.

og det beste med det hele, ALLE kan bruke dem :)

Hver kortstokk følger det med en liten bok som forteller deg litt om de kortene du har kjøpt, forskjellige legg du kan legge osv og selvfølgelig tydning for hvert ett kort i stokken... tydningen er budskapet du får :)

Jeg har brukt englekort og andre kort i denne sjangeren i mange år og mine favorittkort er nok alvekortene :)

Man tenker på ett spørsmål, eller ber om de skal fortelle deg det de ønsker du skal vite, mens man stokker og så trekker/legger kort... og kjenner man ikke kortene godt så man kan si hva de står for bare ved å se på kortene så ser man bare i boka som følger med :)
Noe mer hokus pokus er det ikke med disse kortene for å eie dem eller bruke dem.
Og uansett hva type kort du velger av disse orakelkort går de ut på det samme, å gi deg positive gode budskap, veilede og motivere deg til nærmere ett svar på dit/dine/andres spørsmål :)

Kortene koster ca 250,-
Alle kortstokker har med guidebok til, enten på engelsk, dansk eller norsk (spør i butikken om du kun ønsker å ha det på norsk så du ikke blir skuffet når du kommer hjem med dem og finner kun engelsk utgave) :)
vil anbefale å ta en tur til alternativbutikken når du vil kjøpe dem, fordi da får du se alle kortene av alle slag før du bestemer deg for hva kort du liker best og vil ta med hjem, og du kan spørre i butikken om hva du ønsker ang. de kort du får interesse for m.m :)
Bestiller man på nett. får man ikke anledning til å kikke på kortene før de kommer i posten.

Så sett igang hvem som helst, kortene er til for deg, meg og alle andre som ønsker å bruke dem... englekortene kan ALLE bruke!!!

ALLE kan få budskapene fra de vakreste vesner i universet... englene :)
Antall ord: 512

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Enig - du spør og kortene gir deg svar.

Man bare kjøper en kortstokk som man "føler" er den rette og stokker kortene og spør i vei. Svar kommer.

Mine favoritt kort heter: Budskap fra dine engler - 44 stk. - og koster kr. 250,- teksten i boka som følger med er norsk.
Mange kort har nå fått dansk tekstbok.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eneri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 24
Startet: 16 Feb 2008 23:57
16

Innlegg av eneri »

Angel2003 skrev:Enig - du spør og kortene gir deg svar.

Man bare kjøper en kortstokk som man "føler" er den rette og stokker kortene og spør i vei. Svar kommer.

Mine favoritt kort heter: Budskap fra dine engler - 44 stk. - og koster kr. 250,- teksten i boka som følger med er norsk.
Mange kort har nå fått dansk tekstbok.
Ja de er kjempeflotte og jeg har også de som ett av mine kortvalg av alle de orakelkort jeg har :) De er litt "dypere" enn hva alvekortene er føler jeg, mens alvekortene er mere humoristiske samtidig sm de forteller sitt gode budskap... alvene vil man skal ha det gøy i livet og viser det rikt i mange av sine budskap*S*
Nå de siste par årene har kortene også kommet på norsk :) supert!
Mange av orakelkortstokkene har norsk tekst på kortene og guidebok.
Noen har engelsk tekst på kort og engelsk guidebok med kansje en dansk guidebok i tillegg.
Og noen kun på engelsk, så dette er verdt å tenke over før man kjøper kort for ikke alle har kommet på norsk enda *S*

kortene har KUN positive beskjeder og kan forandre negative mønstre og aktivisere positive mønstre i ditt liv om man er villig til å "se" og lytte til budskapene :)
uansett får de tankene på en god og positiv tankebane bare ved å lese dem :)
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links