Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr de der? Hele tiden?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Skarabè skrev:
Brenda skrev:
Skarabè skrev:Noen får snakke med sin familie før de reiser tilbake til kroppen... Alt dette på noen få minutt...


F.eks. hviss du har sex med kjæresten så forsvinner åndene derfra..
Hva mener du?
Hvis du og kjæresten har sex i åndeverden så........? Forsvinner du eller de rundt deg? Så de skal slippe å se hva dere driver med? Hehe

Ha sex, hva tenker du på da? Det finnes vel ingen fysiske kropper i åndeverden......?

Er litt nysgjerrig, og fikk ikke dette helt på plass :)
Nei mente at når dokke he sex nå på jorde

n så vil dei i åndeverden forsvinne for å gi deg privatliv... Dei står ikkje å ser på... :) (det er i vertfall regelen, men at enkelte kan bryte den der også stod det i ei bok..)
Finnes det sex-liv i åndeverden da?? tror ikkje det... To lyskuler som danser rundt?? Trur ikkje en he behov for det der.. For det er no berre pga forplantningens skuld egentlig at vi har sexlyst og gjør dette.. Å trur egentlig ikkje at to åndekuler kan lage en liten åndekule-baby... :lol:
Aha.....det var på landejorda du mente :) Skjønte ikke helt den der se.
Men det er fult mulig å ha sex uten å få barn da. Litt sånn for gledens skyld liksom :mozilla_tongue:

Jeg har lest bøkene som Sylvia Bromw har skrevet, hun også skriver endel om dette da....når jeg tenker meg om så syns jeg det sto i en av hennes bøker at de faktisk har sex i åndeverden.....
Antall ord: 264
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Brenda skrev:
Skarabè skrev:
Brenda skrev:
Skarabè skrev:Noen får snakke med sin familie før de reiser tilbake til kroppen... Alt dette på noen få minutt...


F.eks. hviss du har sex med kjæresten så forsvinner åndene derfra..
Hva mener du?
Hvis du og kjæresten har sex i åndeverden så........? Forsvinner du eller de rundt deg? Så de skal slippe å se hva dere driver med? Hehe

Ha sex, hva tenker du på da? Det finnes vel ingen fysiske kropper i åndeverden......?

Er litt nysgjerrig, og fikk ikke dette helt på plass :)
Nei mente at når dokke he sex nå på jorde

n så vil dei i åndeverden forsvinne for å gi deg privatliv... Dei står ikkje å ser på... :) (det er i vertfall regelen, men at enkelte kan bryte den der også stod det i ei bok..)
Finnes det sex-liv i åndeverden da?? tror ikkje det... To lyskuler som danser rundt?? Trur ikkje en he behov for det der.. For det er no berre pga forplantningens skuld egentlig at vi har sexlyst og gjør dette.. Å trur egentlig ikkje at to åndekuler kan lage en liten åndekule-baby... :lol:
Aha.....det var på landejorda du mente :) Skjønte ikke helt den der se.
Men det er fult mulig å ha sex uten å få barn da. Litt sånn for gledens skyld liksom :mozilla_tongue:

Jeg har lest bøkene som Sylvia Bromw har skrevet, hun også skriver endel om dette da....når jeg tenker meg om så syns jeg det sto i en av hennes bøker at de faktisk har sex i åndeverden.....
Ja, det står forskjelligt i forskjellige bøker jeg har lest.. I ei bok stod det at dei ikkje hadde det store behovet for sex i åndeverdenen.. Å i ei anna bok stod det at det ikkje eksisterte noen form for fysisk kontakt, at en ikkje kunne klemme kvarandre og at mange ånder vil ned på jorda igjen fordi dei vil føle, smake og lukte igjen... Mens i ei anna bok stod det at ånder som er i åndeverdenen har det så godt at dei ikkje vil tilbake... Vi får trøste oss med at en dag får vi svar på det... He en følelse på at det blir en slik "ååååja, det e slik det viska...."- følelse... :D Vil gjerne tru at en kan få klemme de en er glad i når en kommer over....
Antall ord: 407
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Skulle skrive VIRKA ikkje viska.... :lol:
Antall ord: 5
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Skarabè skrev:
Brenda skrev:
Skarabè skrev:
Brenda skrev:
Skarabè skrev:Noen får snakke med sin familie før de reiser tilbake til kroppen... Alt dette på noen få minutt...


F.eks. hviss du har sex med kjæresten så forsvinner åndene derfra..
Hva mener du?
Hvis du og kjæresten har sex i åndeverden så........? Forsvinner du eller de rundt deg? Så de skal slippe å se hva dere driver med? Hehe

Ha sex, hva tenker du på da? Det finnes vel ingen fysiske kropper i åndeverden......?

Er litt nysgjerrig, og fikk ikke dette helt på plass :)
Nei mente at når dokke he sex nå på jorde

n så vil dei i åndeverden forsvinne for å gi deg privatliv... Dei står ikkje å ser på... :) (det er i vertfall regelen, men at enkelte kan bryte den der også stod det i ei bok..)
Finnes det sex-liv i åndeverden da?? tror ikkje det... To lyskuler som danser rundt?? Trur ikkje en he behov for det der.. For det er no berre pga forplantningens skuld egentlig at vi har sexlyst og gjør dette.. Å trur egentlig ikkje at to åndekuler kan lage en liten åndekule-baby... :lol:
Aha.....det var på landejorda du mente :) Skjønte ikke helt den der se.
Men det er fult mulig å ha sex uten å få barn da. Litt sånn for gledens skyld liksom :mozilla_tongue:

Jeg har lest bøkene som Sylvia Bromw har skrevet, hun også skriver endel om dette da....når jeg tenker meg om så syns jeg det sto i en av hennes bøker at de faktisk har sex i åndeverden.....
Ja, det står forskjelligt i forskjellige bøker jeg har lest.. I ei bok stod det at dei ikkje hadde det store behovet for sex i åndeverdenen.. Å i ei anna bok stod det at det ikkje eksisterte noen form for fysisk kontakt, at en ikkje kunne klemme kvarandre og at mange ånder vil ned på jorda igjen fordi dei vil føle, smake og lukte igjen... Mens i ei anna bok stod det at ånder som er i åndeverdenen har det så godt at dei ikkje vil tilbake... Vi får trøste oss med at en dag får vi svar på det... He en følelse på at det blir en slik "ååååja, det e slik det viska...."- følelse... :D Vil gjerne tru at en kan få klemme de en er glad i når en kommer over....
Ja, en god tanke det, men det er vel som Kaja43 skrev her inne et sted, at man kvitter seg med sin personlighet etterhvert. At "du" ikke blir deg lengre i åndeverden...på en måte.

Du blir møtt med en slik uendelig kjærlighet - som ingen skjønner omfanget av, og ingen vil tilbake på jorda vil jeg tro :) At den kjærligheten overgår alt av lukt, smak og følse og kjørlighet vi har kjent før.
Antall ord: 491
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Brenda skrev:Ja, en god tanke det, men det er vel som Kaja43 skrev her inne et sted, at man kvitter seg med sin personlighet etterhvert. At "du" ikke blir deg lengre i åndeverden...på en måte.

Du blir møtt med en slik uendelig kjærlighet - som ingen skjønner omfanget av, og ingen vil tilbake på jorda vil jeg tro :) At den kjærligheten overgår alt av lukt, smak og følse og kjørlighet vi har kjent før.
Ja slik he ej også forstått det... At vi har ikkje dei samme følelsane, å treng ikkje den kjerligheten fra enkeltpersona fordi der e en følelse av kjerlighet der vi kjem... Vi har ikkje det egoet som vi hadde her, kanskje.... :mozilla_smile:
Antall ord: 129
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 100
Startet: 24 Feb 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hvem vet?
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av cluuudia »

Skarabè skrev:
Brenda skrev:Ja, en god tanke det, men det er vel som Kaja43 skrev her inne et sted, at man kvitter seg med sin personlighet etterhvert. At "du" ikke blir deg lengre i åndeverden...på en måte.

Du blir møtt med en slik uendelig kjærlighet - som ingen skjønner omfanget av, og ingen vil tilbake på jorda vil jeg tro :) At den kjærligheten overgår alt av lukt, smak og følse og kjørlighet vi har kjent før.
Ja slik he ej også forstått det... At vi har ikkje dei samme følelsane, å treng ikkje den kjerligheten fra enkeltpersona fordi der e en følelse av kjerlighet der vi kjem... Vi har ikkje det egoet som vi hadde her, kanskje.... :mozilla_smile:
Vil det si at vi glemmer hvem vi er da? At vi glemmer alt vi har lært og følt i menneske-verdenen? Det kan ikke stemme, for det er da en grunn til at vi lever..
Antall ord: 169
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
shaman24
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 02 Apr 2008 10:49
16

Innlegg av shaman24 »

Hva om du er her fordi du ikke har erfart kjærligheten tidligere.
Hva om det er poenget ved eksistensen?
Dette med å stå i kjærlighet.

Hva med og prøve finne tilbake den kjærligheten vi er fratatt og se hva som skjer da.

:D
Antall ord: 45
Stay in the force..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

cluuudia skrev:Vil det si at vi glemmer hvem vi er da? At vi glemmer alt vi har lært og følt i menneske-verdenen? Det kan ikke stemme, for det er da en grunn til at vi lever..
Nei, vi glemmer ikke det vi har lært... For da hadde vel hele meningen med å være her på jorda vore bortkastet...?? :) Slik jeg tror det er ette at jeg har lest en del bøker er at det finnes flere nivåer på den andre siden... Til høyere nivå til lysere er vi og er fylt av kjærlighet og lærdom... Vi kommer ned på gjorden for å lære mer, for å bli mer opplyst og komme høyere opp... Misslykkes du ett liv, så blir det bestemt i samråd med deg at du skal reinkarneres for du har mer å lære før du kan gå videre... Uansett hvor brutalt det kan virke når vi misser våre nærmeste eller selv dør i en ulykke... For at vi evt kanskje senere skal være åndelige veiledere/guida til andre må vi ha følt på kroppen de lidelsene som dem vi skal følge kommer til å gå igjennom... For når vi hører noen har mistet sitt barn så kan vi si at vi forstår hvor grusomt de har det, men dem som ikke har mistet ett barn selv vet faktisk ikke hvordn de har det.. Kan bare tenke seg til det... Så all lærdom er bra lærdom for å komme videre... Men det er vanskelig å se når vi er på jorden og kanskje misser våre nermeste...
Las også en plass at hvis du har feilet i ett liv og vært en kriminell i ett liv, så kan du i det neste bli offer for en kriminell.. Slik at når du igjen er i åndeverdenenkan du se tilbake på de to livene og ha lært at slik gjør man ikke, for nå VET man faktisk konsekvensene og hva personer går igjennom... hehe...
Enkelte som har hatt nær døden opplevelser og har gått igjennom livet sitt sammen med lyset, eller Gud om en kaller han det... Så blei dei ikkje dømd for feila dei hadde gjort i livet, dei hadde fått vita at dei hadde lært av dette også...
Antall ord: 402
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

twiggy skrev:
twiggy skrev:
Asbjørn skrev:Jeg skal gi et svar på hvordan jeg opplever hjelperene, når de er her, og hva de gjør hvis...

Først så er hjelperene som en energi, som ikke tar plass, men heller virker som et kraftfelt.
FLere Hjelpere som er tilstedet, jo kraftigere blir dette feltet, men det kan og vise seg i "menneskestørrelse" - noe som skjer, når man påviser Hjelpere med å søke etter energien deres.
Denne energien påvirker normalt ikke vår fysiske verden, men er man følsom for det, kan man merke den,.

En hjelper - er der for å hjelpe / passe på.
Tenk på foreldre / barn ; det blir noe lignende.
Mor og far henger ikke over sengen til barnet hele natten, mens barnet sover.
Når barnet er noen år gammelt, vil foreldrene la det være alene på rommet sitt, ute å leke med andre, osv, uten at de "Henger over barnet" hele tiden.
Men dersom barnet har behov for forledrene, kommer de... ( ideelt sett- i menneskets verden - for i den åndelige - kommer de...)

Med andre ord; hjelperene kommer når det er behov for at de er tilstede.
Ikke trenger du hjelp når du er på do, f.ex, eller om man bader, dusjer, osv, så har de heller normalt ingen behov for å være tilstede.

En hjelper er ikke bundet av tid, da hjelperen ikke er fysisk, ( har masse - atomer og molekyler osv ),
og tregner derfor ikke tid for å ankomme om man trenger hjelperen.
H*n er der på tiendels-sekundet - når det er behov.

Hjelperen er en sjel som en kjenner fra før, fra "andre siden", og som kjenner deg bedre enn hva du gjør selv.
En hjelper gjør ikke til at du blir flau, f.ex. fordi alle dine sider er stort sett kjent fra før...

mvh Asbjørn
Hvordan kan du vite alt dette?
Forventer detaljert forklaring.
Forventer at Asbjørn svarer på dette.
I og med at han ikke svarer umiddelbart, regner jeg meg å få et svada-svar der han er nødt til å hente info fra nettet.
Forventer et ordentlig, lesbart og skikkelig svar.
Det var da voldsomt. Asbjørn skriver rimelig ordentlig, skikkelig og lesbart. Han er vel kanskje ikke online da? Du får smøre deg med tolmodighet, han svarer...... :)
Antall ord: 393
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Vil det si at vi glemmer hvem vi er da? At vi glemmer alt vi har lært og følt i menneske-verdenen? Det kan ikke stemme, for det er da en grunn til at vi lever..
Sånn jeg opplever det så glemmer vi ikke noe, vi bare
opplever det på en annen måte. Vi ser hva som var viktig
og hva vi lærte på en annen måte.
Det som er synd er at vi som mennesker glemmer hvem vi
egentlg er.

Hva om du er her fordi du ikke har erfart kjærligheten tidligere.
Hva om det er poenget ved eksistensen?
Dette med å stå i kjærlighet.

Hva med og prøve finne tilbake den kjærligheten vi er fratatt og se hva som skjer da.

Om en kobler seg på og senser biter av hvordan det er der"inne" så
vil en vel ikke si at vi har så mye mer kjærlighet på jorden enn mellom
livene?
Jeg opplever heller at veldig mange skal lære seg medfølelse og
forståelse for lidelse.
Antall ord: 182
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Hvordan kan du vite alt dette?
Forventer detaljert forklaring.
Kan ikke svare for Abjørn, men de fleste som
har fornemmmelser på hvordan ting er
vet det oftest gjennom egen erfaring.
Antall ord: 31
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Asbjørn skrev:Jeg skal gi et svar på hvordan jeg opplever hjelperene, når de er her, og hva de gjør hvis...

Først så er hjelperene som en energi, som ikke tar plass, men heller virker som et kraftfelt.
FLere Hjelpere som er tilstedet, jo kraftigere blir dette feltet, men det kan og vise seg i "menneskestørrelse" - noe som skjer, når man påviser Hjelpere med å søke etter energien deres.
Denne energien påvirker normalt ikke vår fysiske verden, men er man følsom for det, kan man merke den,.

En hjelper - er der for å hjelpe / passe på.
Tenk på foreldre / barn ; det blir noe lignende.
Mor og far henger ikke over sengen til barnet hele natten, mens barnet sover.
Når barnet er noen år gammelt, vil foreldrene la det være alene på rommet sitt, ute å leke med andre, osv, uten at de "Henger over barnet" hele tiden.
Men dersom barnet har behov for forledrene, kommer de... ( ideelt sett- i menneskets verden - for i den åndelige - kommer de...)

Med andre ord; hjelperene kommer når det er behov for at de er tilstede.
Ikke trenger du hjelp når du er på do, f.ex, eller om man bader, dusjer, osv, så har de heller normalt ingen behov for å være tilstede.

En hjelper er ikke bundet av tid, da hjelperen ikke er fysisk, ( har masse - atomer og molekyler osv ),
og tregner derfor ikke tid for å ankomme om man trenger hjelperen.
H*n er der på tiendels-sekundet - når det er behov.

Hjelperen er en sjel som en kjenner fra før, fra "andre siden", og som kjenner deg bedre enn hva du gjør selv.
En hjelper gjør ikke til at du blir flau, f.ex. fordi alle dine sider er stort sett kjent fra før...

mvh Asbjørn
Hehe...steik for noko visvas...men sia eg ikkje innehar ein eller anna kjøpt doktor tittel fra US vil eg anbefale deg å oppsøke lege...der er det jaffal kvalifisert hjelp å få...yepp...fysisk hjelper om du vil...
Antall ord: 351
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Er ikke dette svaret til Asbjørn greit det da???

Han glemte bare en ting: guider liker å dusje.... ihvertfall min....
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

twiggy skrev:
twiggy skrev:
Asbjørn skrev:Jeg skal gi et svar på hvordan jeg opplever hjelperene, når de er her, og hva de gjør hvis...

Først så er hjelperene som en energi, som ikke tar plass, men heller virker som et kraftfelt.
FLere Hjelpere som er tilstedet, jo kraftigere blir dette feltet, men det kan og vise seg i "menneskestørrelse" - noe som skjer, når man påviser Hjelpere med å søke etter energien deres.
Denne energien påvirker normalt ikke vår fysiske verden, men er man følsom for det, kan man merke den,.

En hjelper - er der for å hjelpe / passe på.
Tenk på foreldre / barn ; det blir noe lignende.
Mor og far henger ikke over sengen til barnet hele natten, mens barnet sover.
Når barnet er noen år gammelt, vil foreldrene la det være alene på rommet sitt, ute å leke med andre, osv, uten at de "Henger over barnet" hele tiden.
Men dersom barnet har behov for forledrene, kommer de... ( ideelt sett- i menneskets verden - for i den åndelige - kommer de...)

Med andre ord; hjelperene kommer når det er behov for at de er tilstede.
Ikke trenger du hjelp når du er på do, f.ex, eller om man bader, dusjer, osv, så har de heller normalt ingen behov for å være tilstede.

En hjelper er ikke bundet av tid, da hjelperen ikke er fysisk, ( har masse - atomer og molekyler osv ),
og tregner derfor ikke tid for å ankomme om man trenger hjelperen.
H*n er der på tiendels-sekundet - når det er behov.

Hjelperen er en sjel som en kjenner fra før, fra "andre siden", og som kjenner deg bedre enn hva du gjør selv.
En hjelper gjør ikke til at du blir flau, f.ex. fordi alle dine sider er stort sett kjent fra før...

mvh Asbjørn
Hvordan kan du vite alt dette?
Forventer detaljert forklaring.
Forventer at Asbjørn svarer på dette.
I og med at han ikke svarer umiddelbart, regner jeg meg å få et svada-svar der han er nødt til å hente info fra nettet.
Forventer et ordentlig, lesbart og skikkelig svar.
For det første ; Jeg HAR faktisk et liv utenom paranormal, og Internett.... ;-)
To påfølgende krav , innenfor ca 18 timer gjør ikke sitt til at jeg svarer raskere.

Her skal du få masse detaljer ; det er opp til deg å lese :

Søk på innlegg fra Asbjørn : Søket gav 3273 treff
(Dersom du har begrensede rettigheter, vil du ende opp med "Søket gav 2975 treff")

Merk og følgende startlinje : Jeg skal gi et svar på hvordan jeg opplever hjelperene, når de er her, og hva de gjør hvis...

Når du selv kommer med mer paranormale aspekter hvor jeg merker at DU har noe å fare med, så kan hende jeg gidder å gå i detaljer.
Jeg har for mange andre ting å stelle med enn å bruke halve kvelden på å svare i detaljer på et udetaljert spørsmål, hvor det jeg svarer sannsynligvis blir møtt med kommentarer som ikke hører hjemme i et vennskapelig forum !
Kverulanter er det nok av her...

Var det svada nok ? Om ikke :

-Vel - Det var et vanskelig spørsmål. På det nåværende tidspunkt er det enda tildig å komme med en konkret uttalelse i denne saken slik situasjonen stiller seg nå. Alikevel vil jeg presisere at dagens situasjon sett i relasjon til foregående dagers relevante og speaktakulære hendelser ikke kan gjengies i detaljer hvor man kan definere spesifikke detaljer på foregående saksliste.
Dette kan man selv konkludere med i og med at sakslistens innhold enda ikke er skrevet, og nedtegnes av våre sekretærer fortløpende, og derfor ikke er ferdig dokumentert.



Og, som enkelte andre kommenterte ; jeg har noen "år på baken" - år med erfaring og opplevelser som tilsammen gir meg et mer omfattende bilde av ting.
Om jeg har rett ? vel, det ser vi når klokka slår...
Og om jeg tar feil ? vel, det og ser vi når så langt kommer...

Asbjørn
Antall ord: 691

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Dette ser du sikkert på som kveruleting, Asbjørn, men jeg skriver likevel.

Du må nesten regne med å få spørsmål om detaljert begrunnelse til dine konklusjoner, når du skriver så detaljer om forskjellige paranormale fenomener. Jeg føler det blir feil å si "jeg har masse erfaring, derfor vet jeg" (du sa ikke nøyaktig dette nå, men har sagt tilsvarende i tidligere saker).

Du må jo ha en grunn til å "vite" det du skriver om, og jeg syns ikke det var kverlurerende å spørre om dette. Når svaret ditt i tillegg inneholder spydigheter og "motangrep" istedet for å holde seg til saken, så viser du deg ikke som en veldig voksen og moden debattant heller ;) Ikke vondt ment, men det inntrykket fikk jeg.

At det tar langt tid, og man ikke bruker like mye tid på forumet som enkelte, det har jeg derimot all forståelse for. Jeg ser heller at man bruker tid på å formulere et godt svar enn å bare plumpe uti med ett eller annet bare for diskusjonens skyld.

Personlig er jeg interessert i å vite hvorfor du mener det du mener, og hvis du syns motargumentasjon er kverulering, så beklager jeg dette (jeg regner med du siktet til diverse skeptikere her inne når du snakket om kverulering).

Så la oss få litt diskusjon nå, så vi kanskje kan bli litt mer opplyst alle mann.
Antall ord: 230
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links