Healing og annen alternativ medisin ⇒ thetahealing
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 10 Okt 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
I helgen var det kjempegøy, syns det er veldig rart at jeg ikke skal på kurs kommende helg også. Vi lærte blant annet psykometri, som var veldig spennende Så tok vi kontakt med en avdød som den andre personen på gruppa ville snakke med og vi gav kjærlighet til barnet i magen. Sistenevnte var en meditasjon som var veldig sterk. Etterpå fikk jeg opp mange fortrengte minner, begynte å grine av de, men merker veldig stor forskjell nå. Spesielt siden vi tilgav personer i livet vårt, før hadde jeg en forakt til de, men den er borte nå.
Antall ord: 103
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
på www.centerpointe.com har de hjernebølger som selvutvikling.
Dette gir enorme resultater. Har selv hatt to ut av kroppen opplevelser pga dette.
Hjerne bølgene hjlper deg å utvikle deg spirituelt, emosjonellt og intellektuelt.
Dette gir enorme resultater. Har selv hatt to ut av kroppen opplevelser pga dette.
Hjerne bølgene hjlper deg å utvikle deg spirituelt, emosjonellt og intellektuelt.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Re: thetahealing
På Thetanivå har man meget lave frekvenser i hjernen, dvs man er på sovestadiet. På dette nivået er vi nermest universet og de energiene som finnes. Når vi er på dette nivået kan vi gå inn i vårt eget cellenivå og endre gamle og dårlige tankemønstre f.eks.piara skrev:heisann
lurte på om noen her har gådd thetahealing kurs? og erfaringene rundt det...
har meldt meg på et kurs i sandnessjøen i oktober å gleder meg masse.
det er en kjempe dyktig mann som skal ha kurset:)
Det finnes en lyd som får deg ned lettere på Thetanivå
Antall ord: 107
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 13:36
- 16
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Bestilte en demo cd, Skal bli spennende å prøveKB skrev:på www.centerpointe.com har de hjernebølger som selvutvikling.
Antall ord: 46
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Det er en veldig rask bankelyd, omtrent som en snekke på sjøen. Vet ikke om får bestilt eller lasta ned?? Jeg har en cd vertfall men den har jeg kjøptAngel2003 skrev:Hva slags lyd bruker du på å nå theta nivået?
Antall ord: 45
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
åååå, jeg skal på theta-healing kurs i helga Og gleder meg noe helt vanvittig! Er så spent at.
Antall ord: 18
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam
Terron sin Madam
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Tjohei skrev:åååå, jeg skal på theta-healing kurs i helga Og gleder meg noe helt vanvittig! Er så spent at.
Eg vurderer å ta et kurs i det og.
Antall ord: 28
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
http://www.transparentcorp.com/products/np/Brenda skrev:Det er en veldig rask bankelyd, omtrent som en snekke på sjøen. Vet ikke om får bestilt eller lasta ned?? Jeg har en cd vertfall men den har jeg kjøptAngel2003 skrev:Hva slags lyd bruker du på å nå theta nivået?
Her er bare å laste ned. 14 dagers prøve
Neuro-program 2 synes jeg er best
Antall ord: 69
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |