Healing og annen alternativ medisinklarte jeg det?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

wiccagirl7
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jun 2007 18:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

klarte jeg det?

Innlegg av wiccagirl7 »

jeg har lest mye om psi ball og har alltid hatt lyst til å prøve det.
Så jeg satt meg ned i en behaglig stilling og holdt hendene mine forann meg og konsetrerte meg.

Jeg kunne ikke se noen farger eller noe, men jeg klarte ikke å ta sammen hendene på en måte og fikk en kald guff over hendene. Vanskelig å forklare!

Men hva mener dere, var det en psi ball eller noe annet?

Takk til alle svar :D
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
vegia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jun 2007 17:03
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: myklebust

Innlegg av vegia »

hei;)

monge kan se den og noen kan bere føle den som om det blir kaldt i henda.
men vis du fokoserer på den meir å tenke at du har ein lys kule i handa so kan du se den. eg fekk det tipset med en i alternativ gruppa mi:) og eg fekk det til på den der måten.
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mick Wild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2007 13:03
17

Re: klarte jeg det?

Innlegg av Mick Wild »

wiccagirl7 skrev:jeg har lest mye om psi ball og har alltid hatt lyst til å prøve det.
Så jeg satt meg ned i en behaglig stilling og holdt hendene mine forann meg og konsetrerte meg.

Jeg kunne ikke se noen farger eller noe, men jeg klarte ikke å ta sammen hendene på en måte og fikk en kald guff over hendene. Vanskelig å forklare!

Men hva mener dere, var det en psi ball eller noe annet?

Takk til alle svar :D

Ja, absålutt:)
Gratulerer!

Var det litt som om det var to magneter som presset fra hverandre? Det er en merkelig fölelse:)
Antall ord: 103
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)