Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Ahnjo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 22 Mai 2006 00:53
18

Hjelper?

Innlegg av Ahnjo »

Ok, nå skal jeg si dere noe som skjedde for en uke siden.

Jeg ligger og sover, og plutselig begynner mobiltelefonen å ringe. Jeg svarer, men hører ingenting. (på morgenen) Jeg bestemmer meg for å sove videre, for det var jo trossalt helg. Når jeg slumrer, pleier jeg så og si alltid å få til lucid dreaming. Vel, denne gangen "drømte" jeg at jeg lå i senga, og plutselig ser jeg et lyyyst vesen med vinger over meg, som rekker ut en hånd. Og akkurat da våkner jeg igjen, og jeg holder hånda i været.

Bare en drøm? Ingenting mer?
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Ahnjo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 22 Mai 2006 00:53
18

Innlegg av Ahnjo »

Kan vel like gjerne fortelle om mine hendelser..

Da jeg var 7 år, gikk jeg på en barneskole, der det var to husker som satt fast i en tømmerstokk som var 4-5 meter over bakken, og som satt fast i et høyt klatrestativ litt lenger unna. Den gangen klatret jeg opp på klatrestativet, og begynte å balansere bortover tømmerstokken. Det hele endte med at jeg falt ned fra stokken, og ned på ryggen, og det eneste jeg klagde over var at jeg hadde blitt sølete. Fikk ikke en skramme.

Da jeg var 9 år, dro jeg og en kompis opp på et tak, også her snakker vi om ca. 5 meter høyde. Da vi skulle hoppe fra taket, til noe høyt like ved, snublet jeg i en liste som lå der, og datt i bakken på ræv, og også denne gangen endte det hele uten en skramme. Ganske merkelig.

Da jeg gikk i 8. klasse, gikk jeg en gang fra skolen, og gikk på andre siden av autovernet siden det var så mye trafikk. Da jeg gikk begynte jeg plutselig å gli nedover mot stupet, for det var ganske bratt på andre siden av autovernet, og det var så og si bare smågrus. Hellegraden var nok på over 70% også, så jeg støttet meg til siden og klorte meg fast i veggen, og begynte å klatre opp, og jeg var livredd for at den lille kvisten jeg holdt i skulle brekke men jeg klarte å kave meg opp på andre siden av autovernet heldigvis, og hadde fullt av småstein under neglene, men ellers helt uten skrammer.

Da jeg var 13 år, og skulle stupe fra et stupebrett, fikk jeg kalde føtter og skulle begynne å gå tilbake, men akkurat i det øyeblikket glei jeg, og falt med hodet først i svaberget, og her snakker vi om 2-3 meter. Denne gangen fikk jeg noen små skrubbsår, og en tann som måtte rotfylles, siden den var slått bakover, men bortsett fra det, ingenting annet.

Da jeg gikk i 9. klasse kom jeg til å sitte på en bil som glei ut av veien og kjørte rett i fjellveggen, vanligvis er denne strekningen trafikkert, men det var ingen biler å se, og jeg fikk heller ikke denne gangen en eneste skramme.

I tillegg har jeg holdt på å drukne i et basseng, men da kom det plutselig en svenske til unnsetning. Det samme har skjedd i et vann, men da tror jeg det var en tysker som kom. Begge gangene var jeg ganske ung, men foreldrene mine pleide ikke å bade.
Antall ord: 437

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 16 Nov 2007 10:49
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

Alvorlig så heldig uheldig du har vært da...
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Det virker som du egentlig ikke vil leve - men så er det noe i deg som sier at du SKAL leve.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 16 Nov 2007 10:49
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

Angel2003 skrev:Det virker som du egentlig ikke vil leve - men så er det noe i deg som sier at du SKAL leve.
Hvordan kan du si det? Dette er jo ulykker ikke noen han/hun har gjort selv, bare utrlig at det er gått så bra altid! :D
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Hell i uhell jah... Og englevakt vil no ej kalle det... Og takknemlig skal du være... :D
Åsso er det enkelte som er kjempeuhedig.. F.eks mannen som kjøre i 30km/t fordi det er snøv.. Så begynder bilen og skli i en nedoverbakke og der er en sving, men der er autovern... Men pga snøplogen ligg der masse snøv, så det blir som ett hopp.. Bilen hopper over autovernet og ned i stupet... Men hans time va nok kommet...
Like etterpå va det en gjeng ungdommer som mister styringa i 200km/t, dei følger og legger ned autovernet i hundre meter før bilen spretter på veien igjen.. En ser ikkje at sutovernet har vært der før... og nedenfor autovernet er ett stup... Men de ungdommene og du skal være på jorda og he masse og lære enda før det e doka tur.. :) Og i mellomtiden har vi nok englevakter som passer på... =o)
Antall ord: 165
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Re: Hjelper?

Innlegg av Skarabè »

Ahnjo skrev:Ok, nå skal jeg si dere noe som skjedde for en uke siden.

Jeg ligger og sover, og plutselig begynner mobiltelefonen å ringe. Jeg svarer, men hører ingenting. (på morgenen) Jeg bestemmer meg for å sove videre, for det var jo trossalt helg. Når jeg slumrer, pleier jeg så og si alltid å få til lucid dreaming. Vel, denne gangen "drømte" jeg at jeg lå i senga, og plutselig ser jeg et lyyyst vesen med vinger over meg, som rekker ut en hånd. Og akkurat da våkner jeg igjen, og jeg holder hånda i været.

Bare en drøm? Ingenting mer?
Kanskje det va din engel?? Husker du hvordan han/ho såg ut??
Antall ord: 120
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Jeg kan si det fordi det ligner på mitt liv og dessuten vi kaper hver dag vårt eget liv.

Lær deg litt om selvutvikling så vil du forstå.
:mozilla_innocent:
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 16 Nov 2007 10:49
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

Angel2003 skrev:Jeg kan si det fordi det ligner på mitt liv og dessuten vi kaper hver dag vårt eget liv.

Lær deg litt om selvutvikling så vil du forstå.
:mozilla_innocent:
Ikke alt her i livet du kan styre selv om du kan noe om selvutvikling. Syns bare ikke du skal fortelle noen at det virker som om de egentlig ikke vil leve.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Ahnjo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 22 Mai 2006 00:53
18

Re: Hjelper?

Innlegg av Ahnjo »

Skarabè skrev:
Ahnjo skrev:Ok, nå skal jeg si dere noe som skjedde for en uke siden.

Jeg ligger og sover, og plutselig begynner mobiltelefonen å ringe. Jeg svarer, men hører ingenting. (på morgenen) Jeg bestemmer meg for å sove videre, for det var jo trossalt helg. Når jeg slumrer, pleier jeg så og si alltid å få til lucid dreaming. Vel, denne gangen "drømte" jeg at jeg lå i senga, og plutselig ser jeg et lyyyst vesen med vinger over meg, som rekker ut en hånd. Og akkurat da våkner jeg igjen, og jeg holder hånda i været.

Bare en drøm? Ingenting mer?
Kanskje det va din engel?? Husker du hvordan han/ho såg ut??
Husker bare at hun hadde langt bølgete hår med rødtskjær i. Ikke noe mer, og den lyse hånda selvfølgelig.
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 425
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Re: Hjelper?

Innlegg av Skarabè »

[/quote]
Husker bare at hun hadde langt bølgete hår med rødtskjær i. Ikke noe mer, og den lyse hånda selvfølgelig.[/quote]

Kanskje din skyttsengel... :) Følte du at du kjente denne personen?? Om ikkje i ditte livet, men at du hadde truffet henne før.. Har lest at når du treffer din skyttsengel vil du på en måte kjenne den igjen, for du har vært sammen med han/ho før.. At du og skytsengelen din i lag har bestemt at du skal reinkarneres og at han skal passe på... :) Men det er vel forskjellige meninger på dette også...
Opplevde noke lignande en gong for moooge år siden... Storesøstra mi hadde vært ute og glemt nøkkelen.. I standen for å vekke foreldra våre so banka ho på mitt vindu. Ej va kjempemørkeredd og ho fortalte seinare at ej stod nermast på golvet før handa banka på vinduet.. hehe... Jeg fikk sove inne i senga at med hinne forde ej skalv av skrekk... Då såg ej plutselig berre i ett sekund eller so ei dame, eller ansiktet på ei dame som sveva over mej.. Ho hadde langt sort hår, og ej følte at ho va vennlig... Ej huska at ej sa til søstra mi at det ligna på mamma slik ho såg ut når ho var yngre.. (ho levde så det var ikkje henne) Men veit ikkje ka eller kem det va, hvis det var noken i det heile.. :) Men samtidig føler jeg at min skyttsengel har enn mannlig energi, så klarer ikkje å slå to og to i hop der... =o) Men var nok en eller annen hjelper/engel som ville roe meg ned litt.. :) (roe ned og roe ned, det enda med at ej pissa mej ut i senga til søstra mi meda ej sov... hahaha, var vel fortsatt i skrekk trur ej.. hehehe...) :lol:
Antall ord: 326
Klem Torill =o)


Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Re: Hjelper?

Innlegg av Brenda »

Skarabè skrev: Husker bare at hun hadde langt bølgete hår med rødtskjær i. Ikke noe mer, og den lyse hånda selvfølgelig.

Kanskje din skyttsengel... :) Følte du at du kjente denne personen?? Om ikkje i ditte livet, men at du hadde truffet henne før.. Har lest at når du treffer din skyttsengel vil du på en måte kjenne den igjen, for du har vært sammen med han/ho før.. At du og skytsengelen din i lag har bestemt at du skal reinkarneres og at han skal passe på... :) Men det er vel forskjellige meninger på dette også...
Opplevde noke lignande en gong for moooge år siden... Storesøstra mi hadde vært ute og glemt nøkkelen.. I standen for å vekke foreldra våre so banka ho på mitt vindu. Ej va kjempemørkeredd og ho fortalte seinare at ej stod nermast på golvet før handa banka på vinduet.. hehe... Jeg fikk sove inne i senga at med hinne forde ej skalv av skrekk... Då såg ej plutselig berre i ett sekund eller so ei dame, eller ansiktet på ei dame som sveva over mej.. Ho hadde langt sort hår, og ej følte at ho va vennlig... Ej huska at ej sa til søstra mi at det ligna på mamma slik ho såg ut når ho var yngre.. (ho levde så det var ikkje henne) Men veit ikkje ka eller kem det va, hvis det var noken i det heile.. :) Men samtidig føler jeg at min skyttsengel har enn mannlig energi, så klarer ikkje å slå to og to i hop der... =o) Men var nok en eller annen hjelper/engel som ville roe meg ned litt.. :) (roe ned og roe ned, det enda med at ej pissa mej ut i senga til søstra mi meda ej sov... hahaha, var vel fortsatt i skrekk trur ej.. hehehe...) :lol:
Jeg erfarer at kvinner han mannlige hjelpere og visa versa......
Hvorfor er jo et spørsmål......
Antall ord: 343
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Ikke alt her i livet du kan styre selv om du kan noe om selvutvikling. Syns bare ikke du skal fortelle noen at det virker som om de egentlig ikke vil leve.

Selvutvikling lærer deg¨å forstå hvorfor ting har hendt og hvorfor ting hender.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 16 Nov 2007 10:49
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

Angel2003 skrev:

Selvutvikling lærer deg¨å forstå hvorfor ting har hendt og hvorfor ting hender.


Jeg gidder ikke diskutere dette, det var ikke det som var poenget, jeg reagerte på at du kunne si til en person at det virker som om hun/han egentlig ikke vil leve.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Ahnjo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 22 Mai 2006 00:53
18

Innlegg av Ahnjo »

Jeg har den siste tida bedt om at hjelperen min skal vise seg, uten hell, men i dag skjedde det noe litt pussig, og virket litt FOR tilfeldig.

Det startet på kjøpesenteret, jeg hadde det travelt og sprang rundt et hjørne, og jammen deiset jeg ikke i en annen som sprang rundt det hjørnet fra den andre siden. Jeg beklagde og unnskyldte meg, hjalp han opp og så sprang jeg videre. Etter det gikk jeg på matvarebutikken, og jommen møtte jeg ikke han igjen der, men vi snakket ikke med hverandre. Etter det gikk jeg til et annet senter litt lenger unna, og like etter møtte jeg samme fyren igjen.

Jeg pleier å handle lunsj på det senteret der, og pleier å ta den med meg under en trapp der, for jeg liker å være for meg selv når jeg spiser. Og pussig nok, der dukket han også opp, med lunsjpakken sin. Han satte seg ned, men vi sa ingenting til hverandre. Trappa er for så vidt ogå ganske bred, så det var god plass der. Etter at jeg var ferdig gikk jeg.

Vel, etter det gikk jeg på en annen matvarebutikk for å kjøpe meg en brus, og like etterpå, dukket han opp igjen. Og der testet han solbriller.

Etter det dro jeg til bussholdeplassen, og sulle meg vel, han kom like etter. Men han tok ikke samme bussen som meg.

Han fyren/gutten hadde blondt rufsete hår, litt kortvokst, tipper 9. - vg 1 klasse alder. Syntes egentlig det var litt FOR tilfeldig. ._.
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !