Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ skummle filmer å anbefale?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mar 2008 23:38
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norway
Vi såg på Pompel og Pilt, skummle greier, spesielt Gordon vaktmester
Romlingene var rene skrekkfilmen
Romlingene var rene skrekkfilmen
Antall ord: 16
[img]http://i299.photobucket.com/albums/mm304/Hexagram_2008/
Et lite steg for mennesket, et stort steg for menneskeheten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mar 2008 23:38
- 16
- Lokalisering: Norway
Stor filmene:
Fandens flukt over nepsekken.
Fotspor i motvind.
Da rusla vi nedenom og heim.
Jo mere vi sitter i kjelleren.
Fanden på firsprang opp loftstrappa.
Tanaflodens tannlause.
Fandens flukt over nepsekken.
Fotspor i motvind.
Da rusla vi nedenom og heim.
Jo mere vi sitter i kjelleren.
Fanden på firsprang opp loftstrappa.
Tanaflodens tannlause.
Antall ord: 28
[img]http://i299.photobucket.com/albums/mm304/Hexagram_2008/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
"Riget"! Oh mama, det er skumle saker. Helt siden jeg så den serie for mange herrens år siden, har jeg vært høyst skeptisk til heiser. Og ikke på grunn av frykt for mekanikken, akkurat :]xmaggiex skrev:Synes faktisk danskene er best på "skrekk" jeg;) Hehehe.. Siste time, riget og nattevakten for å nevne noen.
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
Ja, jeg har ofte mareritt om henne ennå, jeg..Sol@ngelica skrev:Mumidalen med hufsa, første gangen jeg ble redd, hi hi hi.
Jeg syns the invisible bar ganske bra, jeg så den på fredag. det er kanskje ikke helt en skrekkfilm, men den er litt småskummel og mystisk..
Antall ord: 51
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2008 16:19
- 16
- Lokalisering: skjærsilden
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Bra filmer: Desperation, Hannibal the beginning, saw filman, the hills have eyes, dawn of the dead...
Det er så mange som sier at the grudge er skummel. Det er en av de dummeste filmene jeg har sett. Den aller dummeste filmen jeg har sett må være the hamiltons, tror det var det den het. Og bug er høyt på lista. Og suicidal circle. Og the woods. Og frostbite. For å si det sånn så kan jeg ramse opp mange dårlige filmer.
Det er så mange som sier at the grudge er skummel. Det er en av de dummeste filmene jeg har sett. Den aller dummeste filmen jeg har sett må være the hamiltons, tror det var det den het. Og bug er høyt på lista. Og suicidal circle. Og the woods. Og frostbite. For å si det sånn så kan jeg ramse opp mange dårlige filmer.
Antall ord: 84
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
Å fy Bug den er nok den dårligste jeg har sett, orka ikke se ferdig hele engang, jeg sovna.un0rmal skrev:Bra filmer: Desperation, Hannibal the beginning, saw filman, the hills have eyes, dawn of the dead...
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg så heller ikke hele. Den var så dårlig at jeg ble irritert.Sol@ngelica skrev:Å fy Bug den er nok den dårligste jeg har sett, orka ikke se ferdig hele engang, jeg sovna.un0rmal skrev:Bra filmer: Desperation, Hannibal the beginning, saw filman, the hills have eyes, dawn of the dead...
Antall ord: 122
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
unormal: avsporing, de bildene med nicket ditt og paranormal logon, har du lagd den selv eller er det no mod privilegier?
Antall ord: 21
- i fell in love with a spirit -
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Den har ananas, som er medlem her, lagd til meg :mozilla_smile:doaivu skrev:unormal: avsporing, de bildene med nicket ditt og paranormal logon, har du lagd den selv eller er det no mod privilegier?
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2008 20:21
- 16
- Lokalisering: Narvik
Re: skummle filmer å anbefale?
An American Haunting, The.Amityville.Horror, A Haunting - Season 4siri=ukjent skrev:Har du noen bra skumle filmer å annbefale til meg?
Antall ord: 22
SEE YA IN MA GRAVExD
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2008 16:17
- 16
- Lokalisering: Buskerud
Liker ikke filmen return to the house on the hunted hill(det er 2ern) har ikke sett eneren ennå, skal snart se den også
Antall ord: 24
- Klem Carohd
Hide post links |
Ok.....noen som har sett Pans Labyrint?? Velø regissøren har lagd en ny film. The Orphanage. Den såg jeg og en venninne på kino i går. Den er absolutt verdt å få med seg for de som elsker grøssere Den var ekkel, sterk, skummel....men veldig bra....synes jeg
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Åh, ja! Elsker Pans Labyrint! En av favorittfilmene mine faktisk:)Vermilion Oriol skrev:Ok.....noen som har sett Pans Labyrint?? Velø regissøren har lagd en ny film. The Orphanage. Den såg jeg og en venninne på kino i går. Den er absolutt verdt å få med seg for de som elsker grøssere Den var ekkel, sterk, skummel....men veldig bra....synes jeg
The Orphanage virker kjempe bra, må bare se den!
Antall ord: 74
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |