Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHva så hun?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Kråka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 56
Startet: 29 Sep 2007 17:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet

Hva så hun?

Innlegg av Kråka »

Første gangen jeg skriver her og jeg har lyst til å fortelle om en opplevelse som skjedde meg, for ca 3 år siden. Jeg hadde vært på jobb og stakk innom butikken på vei fra jobben. Ikke der jeg bor, men nær jobben. Går og titter i hyllene og runder ett hjørne. Blir oppmerksom på en dame som kommer mot meg for så å stoppe plutselig og se på meg med åpen munn. Hun stirrer på noe over hodet mitt og ser skikkelig redd ut. Jeg skjønner ingen ting og spør henne: hva er det? Jeg spør flere ganger, men hun bare ser og ser. :mozilla_sealed: :mozilla_sealed: Jeg ville spørre henne hva det var hun hadde sett. Hun stirret i flere sekunder og det var skikkelig ubehagelig. Det var akkurat som om hun så en svart person over/ bak meg. Hun begynner å gå mot kassen, og jeg etter.Jeg får ikke tak i henne for hun bare går ut og setter seg i bilen og kjører av gårde.
Jeg hadde tre mil og kjøre hjem og var sikker på at min siste time var kommet. At det var styggen selv hun hadde sett. Har tenkt mye på dette og fortalt andre om det, som syntes det høres ekkelt ut. Jeg hadde aldri sett dama før. Hun så ut som en bestemor i 60-årene med oppsatt hår. Har tenkt at hun kanskje "så" noen kjente som hun hadde mistet, men da hadde hun vel sett rett på meg, ikke over hodet mitt....?
Sist redigert av Kråka på 30 Mar 2008 12:38, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 265

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
TheAmerican
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 28 Des 2007 21:33
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: ....

Innlegg av TheAmerican »

Weeird x__O
Antall ord: 3
CoLDPLaY!! Chris Martin ^^<3
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 16 Nov 2007 10:49
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

:shock:
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Såg du bak eller over taket etterpå?
Antall ord: 8
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

Er vel bare dama som vet hva hun såg..
Antall ord: 10
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kråka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 56
Startet: 29 Sep 2007 17:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet

Innlegg av Kråka »

Jeg har aldri sett dama hverken før eller senere, så henne får jeg vel aldri spurt..
Men jeg har tenkt på dette med skytsengler, ånder og sånn.Tror kanskje hun var synsk eller noe og dermed "så" noe... Jeg snudde meg selvfølgelig, men det var ingen der...
Jeg har en følelse av at jeg blir "forfulgt", men vet ikke om det er en hjelper. Har også noe som er på min venstre side, men det tror jeg er en hjelper, min avdøde far, for han har jeg "sett". Samboeren hadde lagt seg, det var stille i huset og jeg sitter som vanlig på pc'en. Da kommer det "noen" og setter seg i sofaen, jeg ser ikke opp, for jeg tror det er min samboer. Men i ett kort glimt ser jeg faren min sitter der, i arbeidssklærne sine :mozilla_smile:
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
G80
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 29 Mar 2008 15:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør-trøndelag

Innlegg av G80 »

Kanskje hun ikke var klar over at hun hadde denne evnen, helt til hun fikk se den som stod bak deg? :mozilla_wink:
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Solstråle
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 31 Mar 2008 16:00
16

Innlegg av Solstråle »

G80 skrev:Kanskje hun ikke var klar over at hun hadde denne evnen, helt til hun fikk se den som stod bak deg? :mozilla_wink:
det hørtes jo logisk ut :mozilla_smile:
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links