Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Min avdøde søster. Er jeg gal eller er dette paranormalt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2008 13:25
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
Min avdøde søster. Er jeg gal eller er dette paranormalt?
Jeg vil dele mine paranormale opplevelser.
For fire år siden døde min søster. Hun ble bare 6 år og hadde akutt myelogen leukemi (AML).
Hun fikk det da hun var tre, og døde da hun var seks. I løpet av hennes siste dager hadde jeg lite kontakt med henne, og gjorde noen småting som jeg enda angrer på angrer på.
Noen måneder etter hennes død opplevde jeg ting. Jeg hørte hennes stemme. Ikke noe spesielt mer enn det. Kanskje jeg virker gal og besatt, jeg vet ikke. Det er få personer som vet at jeg opplever slike ting, deriblant kjæresten min. Og hun har selv begynt å oppleve ting.
Men i det siste har disse lydene utviklet seg mer. En dag jeg kom hjem, hørte jeg tydelig at noen satt ved pcen og spilte. Hørte musikken, spill-lydene og tastingen på tastaturet. Jeg måtte jo sjekke, siden jeg skjønte at jeg var alene hjemme. Da jeg så på pcen, var det ingen der, og pcen var avslått. Kom fram til at jeg måtte ha innbilt meg det som skjedde.
I tiden etter hendte dette ganske ofte, og jeg begynte å høre mer av stemmen hennes og begynte å føle at jeg aldri var alene. Det var akkurat som om en eller annen var rundt meg hele tiden. Det var ikke skummelt eller noe, men litt.. spesielt.
Men jeg merket det ikke så mye mer når jeg fikk en kjæreste. Nå trodde jeg dette var over.
Men etter jeg og jenta mi hadde vært ilag i over et år, begynte ting å skje igjen. Vi snakket litt om søstra mi, og begynte og snakke mer om paranormale opplevelser o.l.
En dag var vi alene hjemme. Vi snakket om alt og ingenting. Plutselig hører vi at det løper noen oppe på soverommet til mor og far. Rommet deres er rett over mitt rom. Det var som om noen løpte og hoppet frem og tilbake, akkurat som om noen lekte. Jeg tenkte med engang at dette var min lillebror, så vi gikk opp for å sjekke. Men ingen der. Vi gikk ned igjen, men vi trodde ikke at dette var innbilling, siden begge opplevde det. To minutter senere skjer det samme igjen. Hopping og løping tvers over gulvet. Det var veldig tydelige lyder, og de var rett over oss. Vi ble stille, gikk opp igjen, fremdeles ingen der.
Da vi kom ned så vi at gardinene beveget seg. Akkurat som om noen pjusket borti dem eller at det blåste inn. Det var ikke trekk på rommet, vinduet var igjen og det var døren også. Vi sto helt stive og bare så på at gardinene beveget seg.
Så var det som om noen kom ned trappen. Den knirket sånn som den bruker å gjøre når folk går ned. I de neste minuttene ble det stille, vi så på hverandre, gikk ut av rommet, lukket igjen døren og gikk opp. Litt forvirret og litt skremt, satte vi på tven og så på den til folkene mine kom hjem.
Etter dette har kjæresten min og meg opplevd at en stemme er hos oss hele tiden. Vi har blitt pjusket i håret, noen ganger er det som om noen legger en hånd på skuldra vår, men når vi snur oss er det ingen der. Dette skjer når vi er alene.
Hos henne har vi også hørt at det er noen som går, og slipper en ball eller kule i gulvet slik at den ruller bortover.
Jeg har også opplevd noe en gang imens jeg ryddet rommet. Dynetrekket mitt måtte byttes, og når jeg sto i senga og skulle skifte dette var det som om noen dyttet meg. Det var nesten sånn at jeg slo hodet i sengekanten, men jeg klarte og holde meg oppe.
To minutter senere, tastaturet og datamusen lå i ca midt i senga. Det var en lasermus. Jeg skulle bøye meg for å hente noe på gulvet, og i sidesynet mitt ser jeg et rødt lys. Det lyset er laseren til datamusen, og når jeg snur meg svever datamusen min i to sekunder før den faller på gulvet.
Og engang jeg stod i gangen, litt unna rommet der hun sov. Fra rommet hørte jeg plutselig at noen lekte med lego. Noen rotet i den legoboksen, hørte en jentelatter prikk lik min søsters. Jeg sprang inn på rommet, men ingen der. Og legoboksen var ikke mye rørt.
Det er så mye jeg opplever. Ting flyttes på, min søsters stemme hører jeg, jeg har også sett henne et par ganger. Hun bare sto der, smilte og så på meg med sitt tomme blikk. Jeg hører skritt ofte. Dette er ikke huslyder, men lette skritt. Man hører tydelig at noen løper eller går. De få som vet at jeg opplever slikt, sier dette skjer for at min søster vi vise at hun er her enda. At hun ikke vil gi slipp på meg.
Jeg føler aldri noe ubehag og blir ikke redd, fordi jeg føler at det er noen jeg er sterkt knyttet til. Kun mamma har opplevd litt utenom meg. Pappa og mine andre tre søsken opplever ingenting. Det er mye mer jeg har opplevd, men jeg kan ikke sitte her og skrive alt ned, da blir jeg aldri ferdig.
Men ut ifra dette, er det et spørsmål jeg og kjæresten har stilt oss;
Er vi gale, eller er dette paranormalt? Eller er det bare
Er det virkelig min søster som er her for å vise at hun enda ikke er helt død?
For fire år siden døde min søster. Hun ble bare 6 år og hadde akutt myelogen leukemi (AML).
Hun fikk det da hun var tre, og døde da hun var seks. I løpet av hennes siste dager hadde jeg lite kontakt med henne, og gjorde noen småting som jeg enda angrer på angrer på.
Noen måneder etter hennes død opplevde jeg ting. Jeg hørte hennes stemme. Ikke noe spesielt mer enn det. Kanskje jeg virker gal og besatt, jeg vet ikke. Det er få personer som vet at jeg opplever slike ting, deriblant kjæresten min. Og hun har selv begynt å oppleve ting.
Men i det siste har disse lydene utviklet seg mer. En dag jeg kom hjem, hørte jeg tydelig at noen satt ved pcen og spilte. Hørte musikken, spill-lydene og tastingen på tastaturet. Jeg måtte jo sjekke, siden jeg skjønte at jeg var alene hjemme. Da jeg så på pcen, var det ingen der, og pcen var avslått. Kom fram til at jeg måtte ha innbilt meg det som skjedde.
I tiden etter hendte dette ganske ofte, og jeg begynte å høre mer av stemmen hennes og begynte å føle at jeg aldri var alene. Det var akkurat som om en eller annen var rundt meg hele tiden. Det var ikke skummelt eller noe, men litt.. spesielt.
Men jeg merket det ikke så mye mer når jeg fikk en kjæreste. Nå trodde jeg dette var over.
Men etter jeg og jenta mi hadde vært ilag i over et år, begynte ting å skje igjen. Vi snakket litt om søstra mi, og begynte og snakke mer om paranormale opplevelser o.l.
En dag var vi alene hjemme. Vi snakket om alt og ingenting. Plutselig hører vi at det løper noen oppe på soverommet til mor og far. Rommet deres er rett over mitt rom. Det var som om noen løpte og hoppet frem og tilbake, akkurat som om noen lekte. Jeg tenkte med engang at dette var min lillebror, så vi gikk opp for å sjekke. Men ingen der. Vi gikk ned igjen, men vi trodde ikke at dette var innbilling, siden begge opplevde det. To minutter senere skjer det samme igjen. Hopping og løping tvers over gulvet. Det var veldig tydelige lyder, og de var rett over oss. Vi ble stille, gikk opp igjen, fremdeles ingen der.
Da vi kom ned så vi at gardinene beveget seg. Akkurat som om noen pjusket borti dem eller at det blåste inn. Det var ikke trekk på rommet, vinduet var igjen og det var døren også. Vi sto helt stive og bare så på at gardinene beveget seg.
Så var det som om noen kom ned trappen. Den knirket sånn som den bruker å gjøre når folk går ned. I de neste minuttene ble det stille, vi så på hverandre, gikk ut av rommet, lukket igjen døren og gikk opp. Litt forvirret og litt skremt, satte vi på tven og så på den til folkene mine kom hjem.
Etter dette har kjæresten min og meg opplevd at en stemme er hos oss hele tiden. Vi har blitt pjusket i håret, noen ganger er det som om noen legger en hånd på skuldra vår, men når vi snur oss er det ingen der. Dette skjer når vi er alene.
Hos henne har vi også hørt at det er noen som går, og slipper en ball eller kule i gulvet slik at den ruller bortover.
Jeg har også opplevd noe en gang imens jeg ryddet rommet. Dynetrekket mitt måtte byttes, og når jeg sto i senga og skulle skifte dette var det som om noen dyttet meg. Det var nesten sånn at jeg slo hodet i sengekanten, men jeg klarte og holde meg oppe.
To minutter senere, tastaturet og datamusen lå i ca midt i senga. Det var en lasermus. Jeg skulle bøye meg for å hente noe på gulvet, og i sidesynet mitt ser jeg et rødt lys. Det lyset er laseren til datamusen, og når jeg snur meg svever datamusen min i to sekunder før den faller på gulvet.
Og engang jeg stod i gangen, litt unna rommet der hun sov. Fra rommet hørte jeg plutselig at noen lekte med lego. Noen rotet i den legoboksen, hørte en jentelatter prikk lik min søsters. Jeg sprang inn på rommet, men ingen der. Og legoboksen var ikke mye rørt.
Det er så mye jeg opplever. Ting flyttes på, min søsters stemme hører jeg, jeg har også sett henne et par ganger. Hun bare sto der, smilte og så på meg med sitt tomme blikk. Jeg hører skritt ofte. Dette er ikke huslyder, men lette skritt. Man hører tydelig at noen løper eller går. De få som vet at jeg opplever slikt, sier dette skjer for at min søster vi vise at hun er her enda. At hun ikke vil gi slipp på meg.
Jeg føler aldri noe ubehag og blir ikke redd, fordi jeg føler at det er noen jeg er sterkt knyttet til. Kun mamma har opplevd litt utenom meg. Pappa og mine andre tre søsken opplever ingenting. Det er mye mer jeg har opplevd, men jeg kan ikke sitte her og skrive alt ned, da blir jeg aldri ferdig.
Men ut ifra dette, er det et spørsmål jeg og kjæresten har stilt oss;
Er vi gale, eller er dette paranormalt? Eller er det bare
Antall ord: 976
Åndene eksisterer.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 15:21
- 18
Jeg tror det er lillesøstern din som ikke vil slippe taket i livet ende! Og kanskje hun er oppnevnt til å være din beskytter?
Antall ord: 25
Den som ler sist er treig......
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Re: Min avdøde søster. Er jeg gal eller er dette paranormalt
Det kan høres ut som om din søster er hos dere, på besøk fra tid til annen, for å vise at hun har det bra...Nutzgo skrev:Er vi gale, eller er dette paranormalt? Eller er det bare
Personlig tror jeg på reinkarnasjon, og dermed og et liv "etter døden" - hvor et menneskes sjel går videre selv om kroppen ligger igjen som et tomt hylster ...
Sjelen vil etter å ha forlatt kroppen, etterhvert finne frem til "lyset", noe fe fleste gjør helt av seg selv.
Deretter kan de besøke - som sjel - mennesker som betyr noe for dem.
Kansje for å vise deg at hun ikke bærer nag, på tross av at du ikke var der så mye i hennes siste dager. Derfor blir du heller ikke redd av disse signalene på at hun er der...
( for ordens skyld ; de som har "reist inn i lystunnellen" - legger alt av vonde følelser bak seg, og har bare godheten igjen ...)
Du kan jo forsøke å si "Hei" - neste gang du merker at hun er der . . .
Men hun merker at du merker henne ...
Som Mrs Mystic nevner, kan hun også være med som en ekstra beskytter / hjelper til dere . . ?
mvh Asbjørn
Antall ord: 224
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Umulig å seie korvidt du er gal eller ikkje, så det får andre eventuellt gje deg svar på.
Det du "opplever" er mest sannsynlig noko du innbiller deg, kanskje det er du som ikkje greie å takle at søsteren din er død, og at du slik sett påvirker kjæresten din til å tru at det skjer noko rundt dere.
Da du fikk deg kjæreste roa det seg tydeligvis ned ei stund, kanskje fordi du vart meir opptatt av kjæresten enn av dine egne tanker rundt din søster.
Elles er mykje av det du kjem med veldig filmish samt at resten av søskena dine kan stå bak mange av lydane utan at du skjønner det, dvs viss du er veldig låst på at alle lyder som kan minne om søsteren din, "er" søsteren din.
Eventuellt kan du jo filme "opplevelsane" med kamera(husk lyd) og legge det ut her.
Stemma som du og kjæresten hører burde være lett å ta opp...
Det du "opplever" er mest sannsynlig noko du innbiller deg, kanskje det er du som ikkje greie å takle at søsteren din er død, og at du slik sett påvirker kjæresten din til å tru at det skjer noko rundt dere.
Da du fikk deg kjæreste roa det seg tydeligvis ned ei stund, kanskje fordi du vart meir opptatt av kjæresten enn av dine egne tanker rundt din søster.
Elles er mykje av det du kjem med veldig filmish samt at resten av søskena dine kan stå bak mange av lydane utan at du skjønner det, dvs viss du er veldig låst på at alle lyder som kan minne om søsteren din, "er" søsteren din.
Eventuellt kan du jo filme "opplevelsane" med kamera(husk lyd) og legge det ut her.
Antall ord: 172
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2008 18:15
- 16
- Lokalisering: fer alt æ veit,norge
hei.du har ett tydelig besøk.har du tenkt på å ta kontakt?
er glad i din søster skjønner jeg..kanskje hun trenger din hjelp/annerkjennelse for å forlate denne jord
er glad i din søster skjønner jeg..kanskje hun trenger din hjelp/annerkjennelse for å forlate denne jord
Antall ord: 32
reina
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Først vil jeg si att du har all min sympati etter å ha vert igjenom det med søsteren din.
Jeg vasker halve huset her, og da er det godt å sette seg og lese en så god berettning som det du har skrevet her.
Det er nok tvilsomt att noen her inne kan gi bombeskikkre konklusjoner på det du har opplevd.
Det første en blir konfrontert med er en utelukkelsesliste.
Kan det ha vert andre ting. Settinger i byggningen, åpne vinduer, dyr, radioer og hele denne lange listen av eventualiteter. Jeg tror jo att når friske mennesker kommer og forteller sånne ting som du gjør, har de allerede vert gjenom disse tankene med seg selv først, og det nettopp er det att hendelsene er bortefor diss forklaringene som gjør dem uforklarlige og fører til att man vil høre andres syn på dem.
Jeg er ingen ekspert, men har hørt ett utall av sånne berettninger. Jeg oppfordrer deg også til å lete blant de eldre innleggene her på forumet.
Det du beskriver er ganske standard klassisk for gjenganger rapporter.
De føyer seg inn i en aldri stoppende strøm av lignende.
Spessielt etter att noen har gått bort får man ofte reaksjoner forteller mange.
En teori er selfølgelig att sjelen til den som har gått bort befinner seg i en tilstand der tid ikke virker som hos oss. De kan være her en stund...eller virkelig lenge. Akkurat derfor att de ikke merker tiden.
Unsolved mysteries serien lar en god del mennesker forklare seg. Kansje dere syns det er interessant ? http://uk.youtube.com/watch?v=w2gFhMdgAsw
Jeg vedder 50kr. på att om ett års tid er det fred i hjemmet, og att energien (sjelen) dere merker finner roen ett bedre sted.
Jeg vasker halve huset her, og da er det godt å sette seg og lese en så god berettning som det du har skrevet her.
Det er nok tvilsomt att noen her inne kan gi bombeskikkre konklusjoner på det du har opplevd.
Det første en blir konfrontert med er en utelukkelsesliste.
Kan det ha vert andre ting. Settinger i byggningen, åpne vinduer, dyr, radioer og hele denne lange listen av eventualiteter. Jeg tror jo att når friske mennesker kommer og forteller sånne ting som du gjør, har de allerede vert gjenom disse tankene med seg selv først, og det nettopp er det att hendelsene er bortefor diss forklaringene som gjør dem uforklarlige og fører til att man vil høre andres syn på dem.
Jeg er ingen ekspert, men har hørt ett utall av sånne berettninger. Jeg oppfordrer deg også til å lete blant de eldre innleggene her på forumet.
Det du beskriver er ganske standard klassisk for gjenganger rapporter.
De føyer seg inn i en aldri stoppende strøm av lignende.
Spessielt etter att noen har gått bort får man ofte reaksjoner forteller mange.
En teori er selfølgelig att sjelen til den som har gått bort befinner seg i en tilstand der tid ikke virker som hos oss. De kan være her en stund...eller virkelig lenge. Akkurat derfor att de ikke merker tiden.
Unsolved mysteries serien lar en god del mennesker forklare seg. Kansje dere syns det er interessant ? http://uk.youtube.com/watch?v=w2gFhMdgAsw
Jeg vedder 50kr. på att om ett års tid er det fred i hjemmet, og att energien (sjelen) dere merker finner roen ett bedre sted.
Antall ord: 306
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg hadde ikke fortalt noe av det jeg opplever hver dag for henne. Hun la faktisk først merke til gardinene, og ble skremt når hun så at vinduet var igjen og døren var lukket. Vi hørte også plutselig hopping og løping i rommet over oss. Noen som lekte. Jeg hadde ikke fortalt mye av det jeg selv hadde opplevd og opplever til henne, hun fikk vite det i ettertid når jeg skjønte hun selv opplevde slike ting.madjava skrev:Umulig å seie korvidt du er gal eller ikkje, så det får andre eventuellt gje deg svar på.
Tror også dette med at jeg fikk meg kjæreste gjorde meg mindre oppmerksom på disse tingene.
Ja, jeg er veldig låst på lydene når jeg vet jeg er alene i huset og hører disse lydene ganske så tydelig. Da har jeg forsåvidt ganske liten tro på at det er mine søsken. Klart, jeg vet jo at når jeg hører slike ting når de er hjemme, så er jeg jo sikker på at det er dem. Eller, ikke helt sikker, men sikker er jeg. Det er mest når jeg er alene eller det er jeg og min kjæreste nede på rommet mitt eller i samme rom forsåvidt at jeg vet hva jeg hører.
Det er vanskelig og filme å ta opp hvisking som skjer i noen sekunder, og kommer helt uventet. Hviskingen og pratingen kan komme helt plutselig, når jeg aller minst venter det. Skal jeg filme når denne lekingen pågår må jeg jo også filme såpass mye at jeg kan bevise at jeg er alene. Det er ikke alt som kan bevises via media, men at man må oppleve det selv.
Antall ord: 456
Åndene eksisterer.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Har også en tro på at hun en dag kommer til og "gå inn i lyset", men noe sier meg at dette vil ta sin tid. Hun var ei vekslevoksen lita jente som likte og bestemme og for eksempel brukte hun å forhindre at vi andre søsken skulle krangle. Hun tok vare på oss, og jeg tror hun ikke gir slipp på lenge. Jeg føler det slik at hun vil passe på meg, samtidig som hun av og til kanskje.. "erter" meg litt (Sikter til da hun f.eks. dyttet ned datamusa eller dyttet til meg). Ikke at jeg er 100% sikker på at det som skjer er pga henne, men disse tingene skjedde ikke før hun døde.Asbjørn skrev:Det kan høres ut som om din søster er hos dere, på besøk fra tid til annen, for å vise at hun har det bra...Nutzgo skrev:Er vi gale, eller er dette paranormalt? Eller er det bare
Personlig tror jeg på reinkarnasjon, og dermed og et liv "etter døden" - hvor et menneskes sjel går videre selv om kroppen ligger igjen som et tomt hylster ...
Sjelen vil etter å ha forlatt kroppen, etterhvert finne frem til "lyset", noe fe fleste gjør helt av seg selv.
Deretter kan de besøke - som sjel - mennesker som betyr noe for dem.
Kansje for å vise deg at hun ikke bærer nag, på tross av at du ikke var der så mye i hennes siste dager. Derfor blir du heller ikke redd av disse signalene på at hun er der...
( for ordens skyld ; de som har "reist inn i lystunnellen" - legger alt av vonde følelser bak seg, og har bare godheten igjen ...)
Du kan jo forsøke å si "Hei" - neste gang du merker at hun er der . . .
Men hun merker at du merker henne ...
Som Mrs Mystic nevner, kan hun også være med som en ekstra beskytter / hjelper til dere . . ?
mvh Asbjørn
Jeg sier ofte "Hei" til henne og prøver å få kontakt med henne. Om jeg hører noe unormalt, spør jeg ofte også om hun er her. Oftest får jeg svar også. Det skremmer meg litt samtidig som det er beroligende OG fasinerende.
Antall ord: 393
Åndene eksisterer.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
Hei Vidar,
Jeg tror deg, men husk at sorg er mektige. Og under en mektig innflytelse kan det meste skje. Det kan være at et normalt vindupust i gardiner får en annen forklaring og at alle lyder får sin egen mening. Men, jeg tviler ikke et sekund på at du opplever det du sier. Jeg tror og universet vet hvor stor pris du setter på din søster.
Jeg tror deg, men husk at sorg er mektige. Og under en mektig innflytelse kan det meste skje. Det kan være at et normalt vindupust i gardiner får en annen forklaring og at alle lyder får sin egen mening. Men, jeg tviler ikke et sekund på at du opplever det du sier. Jeg tror og universet vet hvor stor pris du setter på din søster.
Antall ord: 71
StormS
http://www.paranormal.no
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 19:23
- 16
Jeg tror det er søsteren din som er på besøk hos deg og passer på deg, ser etter at du har det bra
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg har omtrent samkjørt hele rommet etter en plass der luften kommer ifra. Ingen små sprekker eller hull, ingenting.storms skrev:Hei Vidar,
Kanskje nok i starten var det sorgens "feil" at jeg begynte å se å høre ting, men ikke nå i ettertid. Er ganske så overbevist om at det er noe her som jeg ikke kan se.
Antall ord: 128
Åndene eksisterer.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Husk at det alltid er noen som vil prøve å fortelle deg at det kan vere noe annet i det du sier. Så husk: Din sannhet er ingen andre sin, og ingen kan bortforklare hva du har opplevd. Kanskje det er du som skal hjelpe din søster dit ho hører hjemme ??
Fantastisk fint å lese dette
Fantastisk fint å lese dette
Antall ord: 57
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2008 20:11
- 16
- Lokalisering: sør-trøndelag
Jeg har ikke så mye peiling på slike ting.
Det er kanskje noe du ikke har tenkt over, men kanskje hun er der fortsatt fordi du ikke helt har klart og gitt slipp på henne??
kan jo være at hun trenger din "tillatelse" til å gi slipp på livet..
Det er kanskje noe du ikke har tenkt over, men kanskje hun er der fortsatt fordi du ikke helt har klart og gitt slipp på henne??
kan jo være at hun trenger din "tillatelse" til å gi slipp på livet..
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
Jeg skal ikke svare for andre, men jeg påstår ikke at det er andre enn paranormale forklaringer, men jeg sier at det kan være...
Det gjør vondt i meg å vite at mange tjener sine penger på andres sorg. Klart de blafrede gardiner er din avdøde søster, for kun 2.500 kr skal jeg sende henne i lyssirkelen. Eller ring klarsynte Helene på 820 22 222 for å snakke med de døde. Kun 29.90 per minutt.
Noen sniker sin business inn bakveien her inne med en liten pm som fort leder til noe mer.
Og hvordan er det å jakte på sannheten når alle sier her er den? Hva om du etter husrensen eller åndeutdrivelsen plutselige ser hvorfor gardinene blafrer....
Ved å se på alternativene kan en bare bli sterkere i troen på at det har noe paranormalt over seg.
Jeg tror Nutzgo, selv om jeg ikke synes nicket står i sammenheng til alvor. Nutz-go.
Men la meg avslutte med et eksempel,
tenk på en iskald cola, eller noe annet du liker. Kan du kjenne smaken i munnen?
Men er den tingen du tenker på i munnen din???
Det gjør vondt i meg å vite at mange tjener sine penger på andres sorg. Klart de blafrede gardiner er din avdøde søster, for kun 2.500 kr skal jeg sende henne i lyssirkelen. Eller ring klarsynte Helene på 820 22 222 for å snakke med de døde. Kun 29.90 per minutt.
Noen sniker sin business inn bakveien her inne med en liten pm som fort leder til noe mer.
Og hvordan er det å jakte på sannheten når alle sier her er den? Hva om du etter husrensen eller åndeutdrivelsen plutselige ser hvorfor gardinene blafrer....
Ved å se på alternativene kan en bare bli sterkere i troen på at det har noe paranormalt over seg.
Jeg tror Nutzgo, selv om jeg ikke synes nicket står i sammenheng til alvor. Nutz-go.
Men la meg avslutte med et eksempel,
tenk på en iskald cola, eller noe annet du liker. Kan du kjenne smaken i munnen?
Men er den tingen du tenker på i munnen din???
Antall ord: 195
StormS
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2008 22:50
- 16
Nå føler jeg for å blande meg inn her. Broren min døde for 3,5 år siden i en ulykke. Vi sørget og alt det der og jobber oss tilbake til hverdagen. Tiden går.... Etter 1,5 år flytter mannen, dattera vår og jeg. Ting begynner å skje. Jeg kjenner igjen alt sammen. Bortsett fra stemmene. Alle tre opplevde forskjellige ting. Dattera mi ble født etter at han døde. Hun snakket om mannen. Det jeg skal fram til er at jeg tenkte ikke på broren min. Kjente av og til hans nærhet. Men følte dette var noe annet. Tenkte at det er noe med huset eller grunnen det står på. Vi bodde i et skikkelig "spøkelseshus" i 1,5 år. Så søkte vi hjelp. Vi har hatt tre klarsynte her. De så broren min. Beskrev han. Ting fra barndommen. Hvordan han døde. Etc. Det kan da ikke være humbug? Dette er mennesker jeg aldri har sett før? Han hadde prøvd felbrilsk å få kontakt og vi hadde ikke skjønt noe. Nå har alle det bra. Broren min er fortsatt innom på besøk og jeg prater med han. Kjenner igjen dette som rart. Men samtidig godt.
Og prislappen fra de klarsynte? Kr. 0,- Dette er seriøse folk. Men de tok iallefall ikke noe. Så det er ikke bare lureri der ute. Og at det er søstra di? Jeg er iallefall overbevist.
Og prislappen fra de klarsynte? Kr. 0,- Dette er seriøse folk. Men de tok iallefall ikke noe. Så det er ikke bare lureri der ute. Og at det er søstra di? Jeg er iallefall overbevist.
Antall ord: 247
Hide post links |