Healing og annen alternativ medisin ⇒ Telekinesis
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2007 02:17
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Telekinesis
Jeg begynte jo dette temaet med psi for å lære telekinesis eller lettere sakt TK. leste ett par sider og der sto det at jeg måtte lære psi ball/ samle psi. Men er det ikke noen egne fårumer om telekinesis
Antall ord: 43
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2007 20:54
- 17
Re: Telekinesis
Søkt på google da?TT skrev:Jeg begynte jo dette temaet med psi for å lære telekinesis eller lettere sakt TK. leste ett par sider og der sto det at jeg måtte lære psi ball/ samle psi. Men er det ikke noen egne fårumer om telekinesis
Jeg vet det finnes et forum om telekinese, men det går via en psi side. Men husker desverre ikke hva den heter nå.
Men har du lært deg å lage psi ball da??
Antall ord: 84
Queen Gorgo
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ja sån passe. men den viser seg ikke. eller den viser seg litt. på en måte. som varmebølger.
Men jeg kjenner at den er der. jeg for mye energi
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2007 20:54
- 17
Skjønner. Men du har enda mye å øve på med psi ball da. Søk på forumet her og les det andre har skrevet, har gjort det selv og funnet en del.TT skrev:ja sån passe. men den viser seg ikke. eller den viser seg litt. på en måte. som varmebølger.
Man må begynne en plass, og noen ting henger sammen. Man kan ikke besteme seg for at man skal kommunisere med ånder, dersom man verken ser, hører, el senser dem vett :mozilla_wink:
Antall ord: 100
Queen Gorgo
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
den viser seg men du må lære og se den!TT skrev:ja sån passe. men den viser seg ikke. eller den viser seg litt. på en måte. som varmebølger.
jeg ser min helt klart og tydelig!
det er et fint syn foresten :mozilla_smile:
Antall ord: 60
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 23:25
- 17
- Lokalisering: Trondheim
telekinese
man trenger ikke lære å lage PSI-ball før man lærer telekinese. Gjorde hvertfall ikke jeg, og jeg kan telekinese :mozilla_smile:
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2008 17:12
- 16
- Blitt takket: 9 ganger
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mar 2008 01:19
- 16
Fett
Kjempe bra side X-Factor
Antall ord: 5
Hvorfor tro når vite!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
kan telekinise jeg men... ikke serlig godt
Antall ord: 7
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: telekinese
Du kan det ja? Da regner jeg med vi kommer til å få se deg mye i media framover, for det kan jo ikke være noen sak å bevise dette?X-factor skrev:man trenger ikke lære å lage PSI-ball før man lærer telekinese. Gjorde hvertfall ikke jeg, og jeg kan telekinese :mozilla_smile:
Antall ord: 56
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Du har helt rett, det er ingen problem å bevise at jeg kan røre på en ting uten å være fysisk nær den eller ved hjelp av vind/pust. Det som er problemet, er å bevise hva som faktisk skjer under telekinese. Mange kan telekinese, men de kan ikke forklare hva som skjer når de gjør det.Du kan det ja? Da regner jeg med vi kommer til å få se deg mye i media framover, for det kan jo ikke være noen sak å bevise dette?
Mange skeptikere utnytter dette, at det ikke er mulig å bevise at det faktisk ER mulig å flytte en gjenstand uten å fysisk være borti den. Dette gjør at mange blir overbevisst om at telekinese ikke finnes. Dette er ikke fakta. Kan telekinese selv, men alle får ha sine egne meninger om dette. :mozilla_smile:
Antall ord: 143
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Vilke ting kan du bevege uten og berøre dem?
Antall ord: 10
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Så du vil kunne, under kontrollerte forhold, sitte i et tett, nakent rom med kun en gjenstand - og så flytte denne gjenstanden med tankene?X-factor skrev:Du har helt rett, det er ingen problem å bevise at jeg kan røre på en ting uten å være fysisk nær den eller ved hjelp av vind/pust. Det som er problemet, er å bevise hva som faktisk skjer under telekinese. Mange kan telekinese, men de kan ikke forklare hva som skjer når de gjør det.Du kan det ja? Da regner jeg med vi kommer til å få se deg mye i media framover, for det kan jo ikke være noen sak å bevise dette?
Mange skeptikere utnytter dette, at det ikke er mulig å bevise at det faktisk ER mulig å flytte en gjenstand uten å fysisk være borti den. Dette gjør at mange blir overbevisst om at telekinese ikke finnes. Dette er ikke fakta. Kan telekinese selv, men alle får ha sine egne meninger om dette. :mozilla_smile:
I såfall burde du sporenstreks kontakte James Randi for å få deg litt penger på kontoen.
Antall ord: 186
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |