Hei
I flere måneder har jeg hatt drømmer som alltid har hatt tog, og spesielt togulykker i seg.. Er ofte tunneler med også, av alle slag, og det er alltid rundt det samme området. Når jeg drømmer er jeg obs på at jeg drømmer, føler meg egentlig veldig bevisst - og husker alltid i detaljer hva jeg har drømt, hvem som var der, og hvem jeg pratet med.
Det er ikke nødvendigvis noen som dør, men det er heller det at jeg flykter sammen med en større gruppe. Store byer, er noe som går igjen, i tillegg til disse tunnelene og togene..
Jeg vet at tidligere familiemedlemmer har vært sanndrømt og klarsynte. Forutsett at ulykker skulle skje, og avverget dem.. Faren min har også drømt at en tribune skulle falle ned - en uke før den gjorde det. I tillegg kan det dukke opp tanker hos meg, som plutselig blir virkelighet noen dager senere - som jeg ikke har hørt noe om noen steder. Som konserter o.l
Noen som kan tyde denne/disse drømmene, og er dette noe utenom det vanlige?
Mvh Trine
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Gjentagelse av drøm
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2008 16:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Sandefjord
Sammenlign dine drømmer med andres
Vet du hva? Du kan ha arvet <<Krefter>> av forfedre og foreldre. Kan det ha hatt seg slik at du har gått på et lignende sted på ekte?
Og at det har hvert en ulykke der eller noe?
Har hatt en lignende drøm. Jeg har hvert obs på at jeg bare drømmer og utnyttet alle ferdighetene og tingene jeg kan gjøre i drømmene, som jeg ikke kan gjøre på ekte.
Hvis du føler ubehag ved drømmene dine, kan du prøve meditasjon eller healing. Det kan hjelpe!
Det er absolutt IKKE utenom det vanlige. Det er vanlige å drømme slik!
Vet du hva? Du kan ha arvet <<Krefter>> av forfedre og foreldre. Kan det ha hatt seg slik at du har gått på et lignende sted på ekte?
Og at det har hvert en ulykke der eller noe?
Har hatt en lignende drøm. Jeg har hvert obs på at jeg bare drømmer og utnyttet alle ferdighetene og tingene jeg kan gjøre i drømmene, som jeg ikke kan gjøre på ekte.
Hvis du føler ubehag ved drømmene dine, kan du prøve meditasjon eller healing. Det kan hjelpe!
Det er absolutt IKKE utenom det vanlige. Det er vanlige å drømme slik!
Antall ord: 114
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Vi drømmer i symboler og du bør gå i deg selv å se hvordan du har det om dagen. Tog kan ha noe med penger og økonomi å gjøre. Tuneller kan bety endringer, risiko og muligheter.
Antall ord: 37
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2007 13:03
- 17
Et tog er jo et transportmiddel, og det reprensenterer deg selv, på livets vei (togbanen).
Hvem er det som styrer toget? For den som styrer toget, styrer også deler av ditt liv. Og kræsjer den personen toget, så er ikke den personen veldig bra på det.
Det beste du kan gjøre, er å kontakte Norsk Drømmeforening her: norskdrommeforening.net
Hvem er det som styrer toget? For den som styrer toget, styrer også deler av ditt liv. Og kræsjer den personen toget, så er ikke den personen veldig bra på det.
Det beste du kan gjøre, er å kontakte Norsk Drømmeforening her: norskdrommeforening.net
Antall ord: 61
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.
Hide post links |