Vet ikke om dette er rette plassen for å spørre om sånt, men jeg prøver likevell!
Jeg er en 17, snart 18 år gammel gutt som følger veldig med på det overnaturlige/paranormale aktiviteter og gjenferd/spøkelser. Jeg er veldig sikker på at dette finnes, og etter å ha lest gjennom disse forumpostene i omtrent 4-5 timer nå, kan jeg ikke si annet enn at jeg er vettskremt.
Men, jeg vil gjærne ha ekte bevis, helst fra landsmenn, og som ikke ligger slengt på youtube. Det meste som ligger på youtube tror JEG er bare bullshit, siden man vet ikke hvor det kommer fra etc. Problemet er at jeg ikke tør å gjøre noe med det selv. Litt rart, 18 år gammel gutt som er livredd spøkelser. Jeg tror selv at folk med spesielle evner, som klarsynte og andre synske kun kan se disse fenomenene. Jeg tror også at disse fenomenene ikke vil oss noe vondt, bare om vi kan se dem, evt. kommunisere med dem.
Om noen har NOENSLAGS bevis, evt. historier/bilder som tyder på at det virkelig finnest slike fenomener, så vil jeg gjerne slå av en prat eller to med vedkommende.
Hilsen en veldig overtroisk person.
Nå vet jeg heller ikke om dette er rett plass og poste denne topicen på, men si ifra, så skal jeg legge den hvor den hører til!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Leter etter svar/mulige bevis.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mar 2008 13:18
- 16
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2005 19:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Her finner du vel de best kvalifiserte til å gi svar på dine spørsmål:
http://www.parapsykologi.no/
http://www.parapsykologi.no/
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
- Blitt takket: 1 gang
hjelp
hei dettte er ikke for å skremme deg men bevisene ligger som oftes rett foran deg.
og ja det er ikke kun de synske som ser og opplever ting,
det er en evne alle er født med, men som meste parten vokser fra siden foreldrene forteller det mosatte, men det er mange som blir og er overbevist etter de har opplevd ting, men det er og mange som er redde, så du er ikke alene og ja det er ikke alt me skal stole på av bilder og ting som folk legger ut-
mange manupelerer bildene men jeg har sett et jeg stoler ganske bra på det ligger her inne. selv synes jeg beviset ligger i selve bilde.
selv kan jeg ikke legge til bilde men det ligger her inne på Her er eit bilde eg har toke på Stord heter evnet det er det andre paranormale bildet lenger nede på siden.
det ligger 2 bileder på den siden.
det er min beslutning men det er forståligt at me er redde det me ikke kan kontrolere og det er nettop det som føles når det gjelder det paranormale.
godt råd de er ikke vits i og oppsøke det. vil det noe kommer det til deg.
er det mer du lurer på kan du bare spørre vi er her for det. :mozilla_wink:
det er en evne alle er født med, men som meste parten vokser fra siden foreldrene forteller det mosatte, men det er mange som blir og er overbevist etter de har opplevd ting, men det er og mange som er redde, så du er ikke alene og ja det er ikke alt me skal stole på av bilder og ting som folk legger ut-
mange manupelerer bildene men jeg har sett et jeg stoler ganske bra på det ligger her inne. selv synes jeg beviset ligger i selve bilde.
selv kan jeg ikke legge til bilde men det ligger her inne på Her er eit bilde eg har toke på Stord heter evnet det er det andre paranormale bildet lenger nede på siden.
det er min beslutning men det er forståligt at me er redde det me ikke kan kontrolere og det er nettop det som føles når det gjelder det paranormale.
Antall ord: 228
ta det med et smil
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
Re: hjelp
Det er slik i dag, att ett bilde eller ett foto ikke er godkjent som bevis.miss skrev:hei dettte er ikke for å skremme deg men bevisene ligger som oftes rett foran deg.
Det er fordi det er så lett og forfalske det.
Men tar du ett bilde som viser noe paranormalt kan det hende det overbeviser DEG.
Da blir det kansje ett bevis ovenfor deg selv, og det får vel være godt nok for deg.
Hadde det vert lett og bevise det som vi forstår som paranormalt, så hadde det ikke vert paranormalt lengre.
Mange ting har vert å betrakte som paranormalt i den forstand att folk ikke kan forklare det, så går tiden og før eller siden forstår man det, så er det ikke mystisk mere.
Det har vert publisert bilder fra futastova på stord her før, og jeg syns det bilde miss snakker om ligner på det samme.
Den byggningen tilhører Stord museum og er flyttet dit fra en annen øy. Huglo.
Så hva mystisk som måtte være der har evt. flyttet med på lasset.
Huset låg i biter på ett lager i mange år, og jeg tror ikke det der er det første huset på Stord jeg ville oppsøkt i jakten på noe skummelt.
Antall ord: 433
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
Re: hjelp
Det er slik i dag, att ett bilde eller ett foto ikke er godkjent som bevis.Metodisten skrev:miss skrev:hei dettte er ikke for å skremme deg men bevisene ligger som oftes rett foran deg.
Det er fordi det er så lett og forfalske det.
Men tar du ett bilde som viser noe paranormalt kan det hende det overbeviser DEG.
Da blir det kansje ett bevis ovenfor deg selv, og det får vel være godt nok for deg.
Det har jeg aldri henvist til heller, at et bilede er bevis men generelt kan man aldri bevise et paranormalt tilfelle, uten at det er naturligt forklaring og det er defor det heter paranormal.
men det er noe med det bilde som jeg henviste til, ved å studerer det og somer det inn og bruker tiden på det, ser du at hodet til skikkelsen ligner et foster på ca 3-4 mnd. det ligger i foster stilling, faktisk er det kun dette bilde jeg har sett her inne med det tilleget her inne.
og vis noen skulle leite etter det paranormale er det ikke i nye hus men gammle hus men faktisk så skjer det der det er ventet som uventet plassser.
Antall ord: 414
ta det med et smil
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mar 2008 23:38
- 16
- Lokalisering: Norway
Re: Leter etter svar/mulige bevis.
danei skrev:Vet ikke om dette er rette plassen for å spørre om sånt, men jeg prøver likevell!
Jeg er en 17, snart 18 år gammel gutt som følger veldig med på det overnaturlige/paranormale aktiviteter og gjenferd/spøkelser. Jeg er veldig sikker på at dette finnes, og etter å ha lest gjennom disse forumpostene i omtrent 4-5 timer nå, kan jeg ikke si annet enn at jeg er vettskremt.
Men, jeg vil gjærne ha ekte bevis, helst fra landsmenn, og som ikke ligger slengt på youtube. Det meste som ligger på youtube tror JEG er bare bullshit, siden man vet ikke hvor det kommer fra etc. Problemet er at jeg ikke tør å gjøre noe med det selv. Litt rart, 18 år gammel gutt som er livredd spøkelser. Jeg tror selv at folk med spesielle evner, som klarsynte og andre synske kun kan se disse fenomenene. Jeg tror også at disse fenomenene ikke vil oss noe vondt, bare om vi kan se dem, evt. kommunisere med dem.
Om noen har NOENSLAGS bevis, evt. historier/bilder som tyder på at det virkelig finnest slike fenomener, så vil jeg gjerne slå av en prat eller to med vedkommende.
Når du har fått bevis, hva gjør du da? Gjenferd/spøkelser = sjeler som fra tid til annen kan manifestere seg, manifestere betyr og bli mer synlig, får ting til og skje, knirke i dører, lyder og lukt, osv.
Når en manifestasjon av det åndelige skjer er det alltid en grunn for det, opplever et meneske slike hendelser, og personen ikke har forstand på det som skjer, bør personen holde seg unna, for disse tingene er ikke av det gode.
Når du er åpen for dette kommer bevisene til deg!
Om du vil kominisere med det åndelige, kan jeg anbefale et du tar deg en prat med Gud, Messias Yeshua ofte kalt Jesus, Han er sjefs Ånden veldig OK og komunisere med.
Nå vet jeg heller ikke om dette er rett plass og poste denne topicen på, men si ifra, så skal jeg legge den hvor den hører til!
Antall ord: 367
[img]http://i299.photobucket.com/albums/mm304/Hexagram_2008/
Et lite steg for mennesket, et stort steg for menneskeheten
Et lite steg for mennesket, et stort steg for menneskeheten
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Om jeg noengang får bevis, så kommer jeg til å la det ligge. Du ber meg kanskje ta en prat med jesus, prøve å kommunisere med han eller Gud, men dette tør jeg ikke selv. Når jeg tenker på sånne ting, får jeg bare masse rare bilder i hodet mitt, skurrete og masse farger, og ikke minst gåsehud!Hexagram skrev:danei skrev:Vet ikke om dette er rette plassen for å spørre om sånt, men jeg prøver likevell!
Når du har fått bevis, hva gjør du da? Gjenferd/spøkelser = sjeler som fra tid til annen kan manifestere seg, manifestere betyr og bli mer synlig, får ting til og skje, knirke i dører, lyder og lukt, osv.
Når en manifestasjon av det åndelige skjer er det alltid en grunn for det, opplever et meneske slike hendelser, og personen ikke har forstand på det som skjer, bør personen holde seg unna, for disse tingene er ikke av det gode.
Når du er åpen for dette kommer bevisene til deg!
Om du vil kominisere med det åndelige, kan jeg anbefale et du tar deg en prat med Gud, Messias Yeshua ofte kalt Jesus, Han er sjefs Ånden veldig OK og komunisere med.
:/
Antall ord: 432
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hvis noen kunne gitt et ekte bevis, så vill vedkommende kunne hente en million amerikanske daler hos James Randi.danei skrev:Vet ikke om dette er rette plassen for å spørre om sånt, men jeg prøver likevell!
Det er nok ingen som kan gi deg noe bevis, men de kan sikkert lure deg med noen triks, så du tror det du vil tro.
Antall ord: 282
Hide post links |