Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjenferd i vårt nye hus...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Inga Toppen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2008 14:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Gjenferd i vårt nye hus...

Innlegg av Inga Toppen »

Vi bygde nytt hus i 2000, det virket til å være fredlig her inntil for noen år siden. Det begynte med at jeg så en ung mann i åpningen til kjøkkenet (så ut til at han var fra ca 1970 tallet i følge klærne). Jeg sto da inne på kjøkkenet, og når han så at jeg så han løp han. Jeg gikk etter men han var forsvunnet. Natta før hadde leieboeren blitt sendt på sykehuset pga selvskading, det var blod i hele gangen. Kanskje det var en fra hennes familie? Tiden gikk, og plutselig så jeg igjen vedkommende hos ett vennepar av oss. Min venninne som slettes ikke tror på slike ting opplevde at dører smalt igjen, mobilbatterier ble funnet igjen oppå kjøkkenskap ( som hun selv var helt sikker på at hun hadde mistet på golvet ettersom det ble borte da hun mistet mobilen i golvet). Denne mystiske personen forsvant også fra deres hjem etterhvert. En stund etterpå ble det skikkelig ekkelt i huset vårt igjen. Vi hørte dunking nede i gangen spesielt merket samboeren min det, han ble rett og slett syk. Han har heller aldri trodd på den åndelige verdenen, så dette ble for mye for han. En gang jeg kom ned trappen så jeg en mannsskikkelse henge i taket, da ble også jeg skremt. I tillegg til denne mannen så jeg en dame fra slutten av 1800 tallet begynnelsen av 1900 tallet, vandre i trappen samt komme inn på kjøkkenet innimellom. Hun fikk jeg bare følelsen av at var snill. Men denne mannspersonen nede i gangen var virkelig en "grumpy" kar. Han lagde bråk hele tiden! Etterhvert ble det skikkelig slitsomt, vi trivdes ikke i det nye og ellers så koselige hjemmet vårt lengre. Sønnen vår ble vekket om natta, så han sov dårlig til tider (han var da ca 6 mndr). Pga at sønnen vår er plaget med astma oppsøkte vi en healer ( hun var vi også hos når han hadde kolikk, han ble frsik som en fisk). Da vi skulle til å gå spurte jeg henne om hun kunne se noe i huset vårt som ikke skulle være der. Hun fikk frysninger over hele kroppen. Hun så at det var en gammel mann med stokk der, og han likte ikke forandringer. Han hadde vært bestyrer på et pensjonat eller hotel i nærheten av oss ( vi har bygd i hagen til et gammelt pensjonat), men hun skulle prøve å fjerne han telepatisk. Damen som jeg så var som jeg trodde bare snill, hun fortalte sønnen vår historier og passet på han. Det kan stemme for han kunne sitte på golvet å bare se rett ut i luften akkurat som han så på noen, så det var altså denne damen. Men healeren mente at de måtte få fred begge to, selv om jeg savner denne snille damen. Etter noen dager ble det et forferdelig bråk nede igangen. Jeg trodde det ble kastet tunge bøker i trappa, men så ingenting. Etter dette ble det helt rolig i huset, så nå koser vi oss glugg i hjel alle sammen. Så mitt motto er at det er mer mellom himmel og jord enn det man tror! :)
Antall ord: 555
IJS

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Millamy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2008 21:28
16
Lokalisering: Larvik

uff..

Innlegg av Millamy »

Ekkelt det der! veninnen min opplevde det samme bare at hun ikke så det. Hun så at døren åpnet seg og at fottrinn nærmet seg.. Men husk at det er ikke alle som kan se spøkelser.. det kan hende du har en slags evne eller noe..
Antall ord: 49
Interessert i paranormale ting? gå på para-tube.com

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Her er en med litt av det samme :mozilla_wink:

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... tid=271305
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
~Lille Engel~
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Des 2007 18:43
16
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av ~Lille Engel~ »

Å fy så ekkle historier!! Begge to..
Antall ord: 6
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2007 21:06
17
Blitt takket: 1 gang

hjelp

Innlegg av miss »

det er bra det gikk bra til slutt :mozilla_smile:
har selv opplevd en del men har en open portal til huset så det blir aldri fred her men det er betraktleig roligere nå en får noen år sia da jeg nettop hadde flyttet inn
hadde og medium på besøk og det hjalp bare det at hun fjernet de som hang fast til huset.
Antall ord: 66
ta det med et smil

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links