Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Jeg synes både rødvin og hvitvin er godt, men klarer aldri drikke mye mer enn et glass eller to. Og det smaker best når du velger rett vin til rett mat. En lett rødvin til druer, salte kjeks og brieost... en tyngre rødvin til biff ... En frisk og litt syrlig hvitvin til fisk ... Det er bare å prøve seg fram!
Liker ikke andre alkoholholdige drikker noe særlig, bortsett fra en helt fantastisk hjemmebrygget urte-øl jeg kjøpte på et vertshus fra 1700-tallet i Bergen. De hadde for øvrig en spennende kryddervin også. Dit må jeg tilbake
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
minime
Nybegynner
Startet: 28 Des 2007 11:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad
Innleggav minime »
Jael.
Jeg føler ikke at jeg må bevise for deg hvorfor jeg er komfortabel med min tro. Jeg har ikke det behovet for å bevise for deg hvorfor jeg tror som jeg tror. Det viktigste for meg er at jeg er fornøyd med troen min, og finner trøst i Gud som jeg tror på.
Gud er kjærlig. Alle er i bunn og grunn kjærlig og nei! Jeg tror ikke på fortapelse og helvete. Jeg tror som Kaja43 sier, på kjærligheten, og hvis du først slipper den inn er den altoppslukende.
Jeg har det helt strålende som jeg har det. Og om du ikke respekterer troen min, så får det bare være. Akkurat det gjør meg ikke så fryktelig mye. :mozilla_smile:
Jeg ser ut på gresset som blir grønt, fuglene som kvitrer, kjenner våren strømme gjennom årene mine og da er jeg glad jeg er en del av dette skaperverket.
Jeg føler ikke at jeg må bevise for deg hvorfor jeg er komfortabel med min tro. Jeg har ikke det behovet for å bevise for deg hvorfor jeg tror som jeg tror. Det viktigste for meg er at jeg er fornøyd med troen min, og finner trøst i Gud som jeg tror på.
Gud er kjærlig. Alle er i bunn og grunn kjærlig og nei! Jeg tror ikke på fortapelse og helvete. Jeg tror som Kaja43 sier, på kjærligheten, og hvis du først slipper den inn er den altoppslukende.
Hva hvis du ikke vil slippe Kjærligheten inn?
Hva hvis et menneske ikke vil ha samfunn med Gud?
Jeg har det helt strålende som jeg har det. Og om du ikke respekterer troen min, så får det bare være. Akkurat det gjør meg ikke så fryktelig mye. :mozilla_smile:
Jeg ser ut på gresset som blir grønt, fuglene som kvitrer, kjenner våren strømme gjennom årene mine og da er jeg glad jeg er en del av dette skaperverket.
Det er godt å høre
Men jeg vil veldig gjerne vite hvorfor du påstår at den kristne Gud ikke er kjærlig, mens din er det. Du har fremført en påstand, og det er fint å få den underbygget.
Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte
Innleggav Ashtar »
Jael skrev:
minime skrev:Jael.
Hva hvis du ikke vil slippe Kjærligheten inn?
Hva hvis et menneske ikke vil ha samfunn med Gud?
Det er godt å høre
Men jeg vil veldig gjerne vite hvorfor du påstår at den kristne Gud ikke er kjærlig, mens din er det. Du har fremført en påstand, og det er fint å få den underbygget.
Tror du på julenissen?
Antall ord: 232
Meninga med livet, er å gi livet mening. http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå!