Se min diskusjon : mannen med den hvite blazeren.
nesten nederst i diskusjonen har jeg gitt en link med orber..
Hva mener dere om dette?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Orbs
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 01:14
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: oslo
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2006 10:15
- 18
- Lokalisering: Drammen
Under hvor ligger diskusjonen din?
Skal sjekke den ut når jeg finner den..
Vel, min oppfatning er at orbs faktisk er noe vi ikke kan forklare som støv, pust eller fukt.. Men selvsagt kan jeg ikke omvende noen til å begynne å tro det jeg mener.. Jeg er ute etter å finne et bevis på at livet ikke "slutter" etter de få årene vi har blitt tildelt her på jorda som dødelige mennesker..
For meg er orbs, kanskje ikke et dirkekte bevis, men det er forsterker min tro på at jeg kan finne mer når jeg får lengre erfaring med dette..
Vel, min oppfatning er at orbs faktisk er noe vi ikke kan forklare som støv, pust eller fukt.. Men selvsagt kan jeg ikke omvende noen til å begynne å tro det jeg mener.. Jeg er ute etter å finne et bevis på at livet ikke "slutter" etter de få årene vi har blitt tildelt her på jorda som dødelige mennesker..
For meg er orbs, kanskje ikke et dirkekte bevis, men det er forsterker min tro på at jeg kan finne mer når jeg får lengre erfaring med dette..
Antall ord: 103
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 01:14
- 18
ligger rett ved din i lista, på hjemsøkte hus og ånderTadriendra skrev:Under hvor ligger diskusjonen din?
Antall ord: 117
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2006 10:15
- 18
- Lokalisering: Drammen
Selvfølgelig er jeg enig at alt ikke er orbs, men jeg hadde en svært uhyggelig opplevelse når disse ble tatt, og jeg synes de skal respektere min mening..
Jeg sier selv at jeg ikke prøver å overbevise noen med min tro, jeg deler bare mine fakta, men da ser jeg det poengløst å skulle omvende min tro når jeg allerede har bedt dere la være.
Jeg sier selv at jeg ikke prøver å overbevise noen med min tro, jeg deler bare mine fakta, men da ser jeg det poengløst å skulle omvende min tro når jeg allerede har bedt dere la være.
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Jan 2008 18:02
- 16
jeg har også skjekket linsa renset den men det komm igjenn dem derre orbene
jeg kjøpte meg en ny mobil men det komm orber på det og
jeg kjøpte meg en ny mobil men det komm orber på det og
Antall ord: 28
medium
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 19:23
- 16
Re: Orbs
Tok en titt på bildene dine og jeg synes at bilde nr 2 virker mer intenst enn det første.Tadriendra skrev:Er virkelig alle her inne av den oppfattning av at orbs bare er støvpartikkler?
Jeg trodde det samme helt frem til jeg var I Edinburgh i sommer.. Jeg tok mange bilder nede i noe som heter South bridge, og på en gammel kirkegård som heter "greyfriars".. Jeg fikk noen veldig urovekkende bilder, ute altså.. Det er ikke mye støv ute, og det regnet ikke.. det var virkelig ingenting som kunne påvirke bildene.. jeg tok et bilde hvor det var en stor orb midt på bildet, med mange mindre rundt, synes det var veldig rart så jeg gikk 5 meter lengre bakog tok et nytt, og da var orben enda større og dekket nesten hele bildet..
Antar dere er lei av orb relaterte temaer, men jeg tror virkelig på det her.. Jeg kan også legge ut bildene så dere får se de vist dere ønsker..
Mvh.
Tadriendra
Modig du som tør og oppsøke slike steder
Antall ord: 184
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2006 17:25
- 18
- Lokalisering: Hamar
Her er du ikke alene::) Og det er ikke støvTadriendra skrev:Er virkelig alle her inne av den oppfattning av at orbs bare er støvpartikkler?
Jeg trodde det samme helt frem til jeg var I Edinburgh i sommer.. Jeg tok mange bilder nede i noe som heter South bridge, og på en gammel kirkegård som heter "greyfriars".. Jeg fikk noen veldig urovekkende bilder, ute altså.. Det er ikke mye støv ute, og det regnet ikke.. det var virkelig ingenting som kunne påvirke bildene.. jeg tok et bilde hvor det var en stor orb midt på bildet, med mange mindre rundt, synes det var veldig rart så jeg gikk 5 meter lengre bakog tok et nytt, og da var orben enda større og dekket nesten hele bildet..
Antar dere er lei av orb relaterte temaer, men jeg tror virkelig på det her.. Jeg kan også legge ut bildene så dere får se de vist dere ønsker..
Mvh.
Tadriendra
Antall ord: 165
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Jeg kikket på bildene dine, og det du har fanget er mest sannsynlig fuktghet i luften, eller pollen/andre små partikler.Tadriendra skrev:Er virkelig alle her inne av den oppfattning av at orbs bare er støvpartikkler?
Mvh.
Tadriendra
Slike ting tenker man ikke over når man tar bilder, og ofte kan man ikke se det engang. Det er lett å si "det var ikke noe i luften når jeg tok bildet", men slikt kan man ikke vite/huske.
Så nei, "orbs" er ikke bare støvpartikler, det er alle mulige partikler som finnes i luften eller på linsen idet man tar bildet. Det er omtrent umulig å ha kontroll over slikt.
Antall ord: 248
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |