Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBesatt og trenger forklaring, hvorfor meg?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Sorgal
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Mar 2008 20:07
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Haugesund

Besatt og trenger forklaring, hvorfor meg?

Innlegg av Sorgal »

Jeg var i et hus på Karmøy, som sies å være hjemsøkt av en barnefamilie. En mann, en dame og deres to unger.
Jeg selv kjente en kvinnes sorg gå gjennom kroppen min etter jeg hadde hjelpt ei venninne å komme ut av en transe, og jeg begynte å gråte uten grunn ( Var ellers lykkelig den kvelden). Lenger ut på kvelden gikk jeg inn i et rom med bare en møbel i, en seng. Jeg ble sagt til å gå inn dit og se på sengen, men ikke mange sekunder etterpå sprang jeg ut og begynte å rope; Ikke se på senga! Ikke se på senga! Ikke se på senga! Da bestevenninnen og kjæresten min så inn i rommet og bort på sengen, ble jeg hysterisk og hylte ut; IKKE SE PÅ SENGA! Jeg holdt henne foran øynene og dro henne vekk fra døren.
Dagen etter har jeg fått traumer, jeg klarer ikke å gå inn i mitt eget rom, jeg skjelver og hele kroppen rister. Jeg begynner plutselig å riste hysterisk og sier for meg selv at jeg ikke skal se på sengen.
Denne damen sa også til meg, at jeg skulle gå opp til overetasjen på huset, men gjorde det ikke. Selv om hun ville jeg skulle gjøre det, klarte jeg å motså.
Etter dette føles det ut som om jeg ikke er meg selv, og har traumer.
Kan noen hjelpe? :mozilla_cry:
Antall ord: 235
It's my bubble. And you can't fiddle with it. Cuz' it's mine, and not thine!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Uff, dette hørtes forferdelig ut :mozilla_surprised: ! Jeg kan jo ikke akkurat hjelpe med noe jeg da for jeg har ikke peiling på sånne ting men håper virkelig det ordner seg for deg...
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
minime
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Des 2007 11:29
16
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av minime »

Jeg kan ikke si så mye, bortsett fra at det er frykten som skremmer deg. Beskytt deg med lys, og ikke la deg skremme. Det er ikke farlig.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

minime skrev:Jeg kan ikke si så mye, bortsett fra at det er frykten som skremmer deg. Beskytt deg med lys, og ikke la deg skremme. Det er ikke farlig.
Veldig sant! Godt råd, det har jeg gjort når jeg har vert veldig redd.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: Besatt og trenger forklaring, hvorfor meg?

Innlegg av Eaglespirit »

Sorgal skrev:Jeg var i et hus på Karmøy, som sies å være hjemsøkt av en barnefamilie. En mann, en dame og deres to unger.
Jeg selv kjente en kvinnes sorg gå gjennom kroppen min etter jeg hadde hjelpt ei venninne å komme ut av en transe, og jeg begynte å gråte uten grunn ( Var ellers lykkelig den kvelden). Lenger ut på kvelden gikk jeg inn i et rom med bare en møbel i, en seng. Jeg ble sagt til å gå inn dit og se på sengen, men ikke mange sekunder etterpå sprang jeg ut og begynte å rope; Ikke se på senga! Ikke se på senga! Ikke se på senga! Da bestevenninnen og kjæresten min så inn i rommet og bort på sengen, ble jeg hysterisk og hylte ut; IKKE SE PÅ SENGA! Jeg holdt henne foran øynene og dro henne vekk fra døren.
Dagen etter har jeg fått traumer, jeg klarer ikke å gå inn i mitt eget rom, jeg skjelver og hele kroppen rister. Jeg begynner plutselig å riste hysterisk og sier for meg selv at jeg ikke skal se på sengen.
Denne damen sa også til meg, at jeg skulle gå opp til overetasjen på huset, men gjorde det ikke. Selv om hun ville jeg skulle gjøre det, klarte jeg å motså.
Vil du sove godt så omgi deg med sølv lys rundt hele kroppen. ingen ting trenger igjenom det,men ingen ting kommer ut heller. :mozilla_wink:
Antall ord: 264
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Hva er bakgrunnen for hjemsøkinga i huset, har hele barnefamilien dødd der?

Ganske tragisk om hele familien går igjen, noe brått og uventa må jo ha skjedd der siden disse ikke kommer seg inn i lyset...!
Finn ut mere om dette, og få hjulpet dem over!
Sansyneligvis kan DU hjelpe dem virker det som ,virker som du har litt evner!
Ikke vær redd for det ukjente, gå mot det med åpent sinn!
Antall ord: 77
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sorgal
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Mar 2008 20:07
16
Lokalisering: Haugesund

Innlegg av Sorgal »

Ja, det var også en annen venn som sa til meg, at han vet hva som skulle skjedd hvis vi skulle vært der lenger. Jeg vil hjelpe, men orker ikke dra dit igjen.
Antall ord: 34
It's my bubble. And you can't fiddle with it. Cuz' it's mine, and not thine!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jael
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Jan 2007 19:33
17
Blitt takket: 1 gang

Re: Besatt og trenger forklaring, hvorfor meg?

Innlegg av Jael »

Sorgal skrev:Jeg var i et hus på Karmøy, som sies å være hjemsøkt av en barnefamilie. En mann, en dame og deres to unger.

Hvis du opplever traumer må du ikke være redd for å oppsøke helsepersonell, for eksempel lege eller psykolog. I det minste kan det være godt å få snakket med noen du stoler på, helst noen med taushetsplikt. Det er ikke sunt å bære på slike byrder alene, det kan skape ubalanse i sinnet og sår på sjelen.

Rent åndelig vil jeg si at det bare finnes én Kraft som er mektig og sterk nok til å beskytte deg mot alle farer. Selv kan du ta forholdsregler ved å unngå slike ting som kan føre til besettelse, for eksempel steder du vet er hjemsøkte, gjenstander som du opplever blir brukt av ånder (tarotkort, talismaner, ouijabrett, eller andre ting).

Opplever du en truende situasjon, så påkall den eneste som har makt over alle ånder.

Hans navn er Jesus.
Antall ord: 376

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Uno*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Mar 2008 00:54
16

Innlegg av *Uno* »

Hvis det ikke virker det med å ha lys og lignende ved deg, går det sikkert an å søke etter en ekspert som kan hjelpe deg. Hvis du føler at personen liksom har gått inni deg, kan en ekspert hjelpe deg med å få bort personen.
Men jeg tror uansett ikke at det er farlig ! :mozilla_laughing:
Antall ord: 58
Nyt dagen idag som om det er den siste ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links