Healing og annen alternativ medisin ⇒ HEALING
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
HEALING
jeg kjenner ikke energi ballen min lenger, men alle andre kjenner den når de kjenner på den :mozilla_frown: hva betyr det at jeg ikke kan kjenne min egen energi. mens alle kameratene kjenner den
Antall ord: 36
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2008 17:12
- 16
- Blitt takket: 9 ganger
Jeg håper ikke det skjer med meg, for jeg syns det er utrolig deilig å kjenne energien.
Men det skjer med noen, så du må bare tro på at den finnes, men det er jo litt dumt da?
Men det skjer med noen, så du må bare tro på at den finnes, men det er jo litt dumt da?
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
KJENNER DEN NÅ måtte bare meditere litt først :mozilla_smile:Floff skrev:Jeg håper ikke det skjer med meg, for jeg syns det er utrolig deilig å kjenne energien.
Antall ord: 52
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Re: HEALING
Du har forena deg med den :mozilla_smile:staaleh skrev:jeg kjenner ikke energi ballen min lenger, men alle andre kjenner den når de kjenner på den :mozilla_frown: hva betyr det at jeg ikke kan kjenne min egen energi. mens alle kameratene kjenner den
Antall ord: 46
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
æ lager energi ball i en halv time hver dag så det kan godt vere det :mozilla_smile: i3år snart.
i begynnelsen var det 2-3timer hver :mozilla_laughing: dag hehe
Antall ord: 31
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2008 16:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Sandefjord
Det er jo VELDIG lenge... jeg får ikke fram noe. Men grunnen er vel at jeg bare holder på i 1 minutt. Har noen en VELDIG bra "oppskrift"?FEUER skrev:æ lager energi ball i en halv time hver dag så det kan godt vere det :mozilla_smile: i3år snart.
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2008 17:12
- 16
- Blitt takket: 9 ganger
Det jeg gjør er å gni hendene sammen først.Cella skrev:Det er jo VELDIG lenge... jeg får ikke fram noe. Men grunnen er vel at jeg bare holder på i 1 minutt. Har noen en VELDIG bra "oppskrift"?FEUER skrev:æ lager energi ball i en halv time hver dag så det kan godt vere det :mozilla_smile: i3år snart.
Også holder jeg slik jeg skal holde energiballen.
Jeg ser for meg hvor mye det koker på sola, og hvor varmt det er, det er utrolig med energi der. Jeg ser for meg at det kommer i stråler mot meg, og treffer meg og fyller meg. Jeg sender energien opp i skuldrene også utover hendene mine. Jeg får til å lage en energiball uten noe problem, bare å få energien i den Etterhvert blir det lettere også
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2008 01:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Det lurer jeg på også
hva kan man bruke en psi ball til?