Healing og annen alternativ medisin ⇒ Åssen lager dere PSI ballene?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2008 16:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Sandefjord
Åssen lager dere PSI ballene?
Har dere en såkaldt "egen" form for å få liv i en PSI ball? DVS. Alle <<Produserer>> ikke PSI baller likt. Noen har masse støy rundt seg og klarer det uansett, noen må ha det stille...!
Antall ord: 37
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
i begynnelsen så trengte jeg stillhet men nå kan jeg lage psi baller energi tråd og meditere stjele energi osv i et forferdelig støy nivå
kan du lage psi ball foresten? :mozilla_wink:
Antall ord: 35
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2008 16:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Sandefjord
Ja. Jeg kan faktisk lage en PSI ball. Det er komplisert å forklare følelsene og åssen det kjennes. Men det er som om energien trekker seg til og fra, som om man holder to magneter og snur den ene rundt og rundt hele tiden.FEUER skrev:i begynnelsen så trengte jeg stillhet men nå kan jeg lage psi baller energi tråd og meditere stjele energi osv i et forferdelig støy nivå
Kan du forklare åssen man kan: lage energi tråd, meditere, stjele energi osv?
Skriv gjerne PM.
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 20:31
- 16
[/quote]Ja. Jeg kan faktisk lage en PSI ball. Det er komplisert å forklare følelsene og åssen det kjennes. Men det er som om energien trekker seg til og fra, som om man holder to magneter og snur den ene rundt og rundt hele tiden.
Skriv gjerne PM.[/quote]
Sånn kjennes min PSI ball ut og! Jeg har bedt om tips fra et par stykker, for å forbedre ballen : )
Skriv gjerne PM.[/quote]
Sånn kjennes min PSI ball ut og! Jeg har bedt om tips fra et par stykker, for å forbedre ballen : )
Antall ord: 83
Chiyo ? yes.. Eternal..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2007 19:50
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Et hus, hvor ellers?
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
Ja kan lage PSI ball ,jeg kan gjøre det hvor som helst og når som helst . Ett godt tips for nybegynere ; Sett begge Hendene 5-6 cm unna panna de , tenk deg du sender en blå/lilla stråle ned . Det er den måten jeg lærte meg det på .
Antall ord: 53
MVH Dotten.
Hide post links |