Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglersterk parfyme lukt i nesa?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

sterk parfyme lukt i nesa?

Innlegg av anette79 »

jeg har ikke klart å få kontakt med mine hjelpere,men vit at jeg har prøvd...men nå i det siste har jeg flere ganger,å oftere kjent en parfyme lukt i nesa..bare ett lite øyeblikk...er som regel alene når det skjer...(å det er ikke min egen,bare sånn at dere vet:))hehe
det er to forskjellige dufter,en kvinnelig og en mannlig...
første gang jeg kjente parfymen var det den kvinnelige...min første tanke var at det var min avdøde mamma som besøkte meg...er bare to år siden hun plutselig gikk bort,så jeg har slitt med både savn,sorg og mange spørsmål...følte en lettelse etter på så jeg tenkte at det var hun som ville si meg at hun hadde det bra...
men så er det denne mannlige parfymelukten...den passer ikke helt inn...klarer ikke plassere hvem den tilhører...har prøvd å spørre,mn kommer ingen veg...om det er en hjelper,syns jeg det var en snodig måte å gi seg til kjenne på...sånn plutseli nå,mener jeg..hakk ihæl m den kvinnelige...har jo ikke hørt/følt/sett ett knyst av hverken det ene eller d andre før..
Så er det noen her som har en teori eller ett svar på hvem de er,om hun damen ikke er mamma?
klem...
Antall ord: 237
Vær mot andre som du vil andre skal være mot deg....:)

Av alle disse dager som kom å gikk,ikke visste jeg at de var livet.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Kjenner du igjen lukten, da?

For å si det litt flåsete tror jeg ikke moren din har byttet parfyme etter sin død, så dersom det er henne, burde du kjenne den igjen :mozilla_wink:

Når det er sagt, så tror jeg ikke det er så uvanlig å merke tilstedeværelse i form av lukt. Har selv en bestemor som titter innom i ny og ne...
(Første gangen var jeg mer overrasket over at jeg husket lukten av henne så godt, enn over at jeg faktisk luktet henne)
Og det er henne jeg lukter, ikke bare samme parfyme. Det er liksom"hele pakka", en blanding av parfyme, elnett hårspray, petterøes3... Kort sagt; det lukter bestemor :D

Det er du som kjenner lukten, og du som har kontakten, så jeg vil anta at du også vil klare å finne ut av hvem som besøker deg. Prøv under meditasjon, og ikke gi opp om det ikke skulle gå på første forsøk.

Lykke til!


Mvh Lilja
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

Ikke for å skremme noen, men en del uforklarlige sanseinntrykk, både lukt og bilder, kan i sjeldne tilfeller være tegn på sykdom f.eks. hjernesvulst...
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 582
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

Tom_34 skrev:Ikke for å skremme noen, men en del uforklarlige sanseinntrykk, både lukt og bilder, kan i sjeldne tilfeller være tegn på sykdom f.eks. hjernesvulst...
har du fått deg jobb i dagbladet ?
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Tom_34 skrev:Ikke for å skremme noen, men en del uforklarlige sanseinntrykk, både lukt og bilder, kan i sjeldne tilfeller være tegn på sykdom f.eks. hjernesvulst...
Det kan også komme i forbindelse med epilepsi...

Men vi som har prøvd begge deler lærer oss å kjenne forskjell :mozilla_wink:


Lilja
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Innlegg av anette79 »

Lilja skrev:Kjenner du igjen lukten, da?

For å si det litt flåsete tror jeg ikke moren din har byttet parfyme etter sin død, så dersom det er henne, burde du kjenne den igjen :mozilla_wink:

Når det er sagt, så tror jeg ikke det er så uvanlig å merke tilstedeværelse i form av lukt. Har selv en bestemor som titter innom i ny og ne...
(Første gangen var jeg mer overrasket over at jeg husket lukten av henne så godt, enn over at jeg faktisk luktet henne)
Og det er henne jeg lukter, ikke bare samme parfyme. Det er liksom"hele pakka", en blanding av parfyme, elnett hårspray, petterøes3... Kort sagt; det lukter bestemor :D

Det er du som kjenner lukten, og du som har kontakten, så jeg vil anta at du også vil klare å finne ut av hvem som besøker deg. Prøv under meditasjon, og ikke gi opp om det ikke skulle gå på første forsøk.

Lykke til!


Mvh Lilja


Nei hun har nok ikke byttet,ogn jeg syns den var kjent.
Men det er det at jeg har ikke bodd på hjemmplassen på 6-7 år...og det er ett godt stykke å reise til og fra...så jeg hadde ikke råd å reise hjem så ofte...så det ble en kanskje to ganger i året jeg kom hjem.Da hun døde hadde jeg ikke vært hjemme på nesten ett år,men hadde planlagt en tur den sommeren på en liten ferie med mammas gode hjemmelagde middager,men så ble i stede begravelsen jeg kom hjem til..

Så jeg er ikke 100% sikker,men den virket kjent,og kan ikke komme på hvem andre det kunne vært.

Håper og tror det var henne,da jeg hverken fikk snakket eller sett henne ansikt til ansikt igjen før hun døde...det har plaget meg en del,å kanskje hun visste det å kom for å lette litt fra mitt hjerte og sinn...
Antall ord: 333
Vær mot andre som du vil andre skal være mot deg....:)

Av alle disse dager som kom å gikk,ikke visste jeg at de var livet.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Innlegg av anette79 »

Tom_34 skrev:Ikke for å skremme noen, men en del uforklarlige sanseinntrykk, både lukt og bilder, kan i sjeldne tilfeller være tegn på sykdom f.eks. hjernesvulst...

Det kan jeg med 100% sikkerhet si at jeg ikke har,hverken det eller noe annet skummelt...har nettopp scannet både hodet og hjerte og lunger,å alt var i perfekt stand og krystall klart...Og er veldi takknemlig for d...:)
Antall ord: 70
Vær mot andre som du vil andre skal være mot deg....:)

Av alle disse dager som kom å gikk,ikke visste jeg at de var livet.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

anette79, du er ikke alene. Min bestemor hadde alltid på seg en spesiell parfyme, og den var sterk men luktet godt. Og titt og ofte kjenner jeg igjen lukten. Da må hun jo være innom for å hilse på da? :mozilla_wink:
Antall ord: 42
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

anette79 skrev:
Tom_34 skrev:Ikke for å skremme noen, men en del uforklarlige sanseinntrykk, både lukt og bilder, kan i sjeldne tilfeller være tegn på sykdom f.eks. hjernesvulst...

Det kan jeg med 100% sikkerhet si at jeg ikke har,hverken det eller noe annet skummelt...har nettopp scannet både hodet og hjerte og lunger,å alt var i perfekt stand og krystall klart...Og er veldi takknemlig for d...:)
Hej !
Stå på dig, jag vet en annan sak. :mozilla_wink:
Allt som görs hos oss registreras.
Det finns livsformer vid vår sida som kan skapa tilltalande dofter.
En del kallar dom för Guds änglar.
Jag kallar dom för system operatörer och deras främsta uppgift är
att bibehålla systemet i hela vår farkost. Men också verka inom ramen
för tro, hopp och kärlek.
Antall ord: 145
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

Re: sterk parfyme lukt i nesa?

Innlegg av izabel »

anette79 skrev:jeg har ikke klart å få kontakt med mine hjelpere,men vit at jeg har prøvd...men nå i det siste har jeg flere ganger,å oftere kjent en parfyme lukt i nesa..bare ett lite øyeblikk...er som regel alene når det skjer...(å det er ikke min egen,bare sånn at dere vet:))hehe
det er to forskjellige dufter,en kvinnelig og en mannlig...
første gang jeg kjente parfymen var det den kvinnelige...min første tanke var at det var min avdøde mamma som besøkte meg...er bare to år siden hun plutselig gikk bort,så jeg har slitt med både savn,sorg og mange spørsmål...følte en lettelse etter på så jeg tenkte at det var hun som ville si meg at hun hadde det bra...
men så er det denne mannlige parfymelukten...den passer ikke helt inn...klarer ikke plassere hvem den tilhører...har prøvd å spørre,mn kommer ingen veg...om det er en hjelper,syns jeg det var en snodig måte å gi seg til kjenne på...sånn plutseli nå,mener jeg..hakk ihæl m den kvinnelige...har jo ikke hørt/følt/sett ett knyst av hverken det ene eller d andre før..


Så er det noen her som har en teori eller ett svar på hvem de er,om hun damen ikke er mamma?
klem...
Jeg tror du er clairsentience. Det betyr å sanse lukter og dufter som ikke finnes i den fysiske verden. :mozilla_smile:
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Talk84
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 27 Feb 2007 16:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fauske

Innlegg av Talk84 »

Har også hatt lukt fornemmelse. men det var da en typisk gammel mann lukt. Sånn old spice parfyme. Den var grusom!!! kjente den plutselig hjemme en dag og noen uker etter i bilen når jeg var ute å kjørte. Creepy!!
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Re: sterk parfyme lukt i nesa?

Innlegg av Brenda »

[quote="anette79"]min første tanke var at det var min avdøde mamma som besøkte meg...er bare to år siden hun plutselig gikk bort,så jeg har slitt med både savn,sorg og mange spørsmål...følte en lettelse etter på så jeg tenkte at det var hun som ville si meg at hun hadde det bra...[quote="anette79"]




Det er jo en trøst i seg selv å vertfall tro at hun er innom, ikke sant? Så du skal ikke tenke så mye på det. Ha det godt med tanken om at hun er der.
Antall ord: 101
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 08 Jul 2007 20:22
17
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Re: sterk parfyme lukt i nesa?

Innlegg av martea »

anette79 skrev:jeg har ikke klart å få kontakt med mine hjelpere,men vit at jeg har prøvd...men nå i det siste har jeg flere ganger,å oftere kjent en parfyme lukt i nesa..bare ett lite øyeblikk...er som regel alene når det skjer...(å det er ikke min egen,bare sånn at dere vet:))hehe
det er to forskjellige dufter,en kvinnelig og en mannlig...
første gang jeg kjente parfymen var det den kvinnelige...min første tanke var at det var min avdøde mamma som besøkte meg...er bare to år siden hun plutselig gikk bort,så jeg har slitt med både savn,sorg og mange spørsmål...følte en lettelse etter på så jeg tenkte at det var hun som ville si meg at hun hadde det bra...
men så er det denne mannlige parfymelukten...den passer ikke helt inn...klarer ikke plassere hvem den tilhører...har prøvd å spørre,mn kommer ingen veg...om det er en hjelper,syns jeg det var en snodig måte å gi seg til kjenne på...sånn plutseli nå,mener jeg..hakk ihæl m den kvinnelige...har jo ikke hørt/følt/sett ett knyst av hverken det ene eller d andre før..
Så er det noen her som har en teori eller ett svar på hvem de er,om hun damen ikke er mamma?
klem...
Hvis du tror det er moren din, er det sikkert henne også.
Bare du kan bestemme hva det er for deg, tror du det, så er det det,
men dette gjelder ikke alle ting vell å merke.

Bruker selv å kjenne lukten av typen min når jeg savner han,
sånn uten videre.
Det tror jeg er ganske vanlig,
men han er jo ilive, daså...

Men jeg håper da det er moren din,
jeg skjønner du har lyst til å ha en "beskjed" fra henne :D

Har selv kommet i kontakt med min avdøde bestemor,
jeg er ikke av den typen person som griner,
men det gikk så innpå meg at jeg bare begynte å grine av ingenting.

Jaja, nokk om det.
Det kan også være en form fra "vardøger".
Vardøger er som oftest en lyd, eller et bilde, men kan også komme som lukt.
Et vardøg er enten en ting du er vant til skal skje fra personer du kjenner,
jeg hører ofte min far's hosting når jeg er alene og litt redd.
Hjelper meg alltid!
Et vardøg kan også være noe som skjer rett før det skjer i virkeligheten.
Et eksempel her er at du hører noen kommer inn døren,
men når du sjekker er det ingen der,
men noen minutt etterpå kommer de.

Det kan også være et tegn på scizofreni, men det tror jeg det neppe er ;)

Håper innlegget mitt var til hjelp :)
Antall ord: 490
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 100
Startet: 24 Feb 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hvem vet?
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av cluuudia »

Jeg pleier også å kjenne en parfymelukt. Det er så skummelt, for jeg kjenner den liksom fysisk. Noen ganger er den så sterk, at jeg tar litt av min egen parfyme og "smører" den under nesa for å slippe å kjenne den. Det er fordi jeg ikke kjenner ikke igjen parfymen. Jeg er tretten år, og den eneste som har gått bort er min oldemor, og det er ikke hennes lukt...
Antall ord: 70
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Avril
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Jun 2007 23:19
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Alta

Innlegg av Avril »

Jeg merket parfymelukt en gang for noen år siden, og det er den eneste gangen jeg kan huske å ha luktet parfyme. Jeg lå på sykehuset sammen med min mor, vi hadde eget rom, bare vi to som lå der. Så når vi la oss om kvelden kjenner vi DEN sterke parfymelukta- lukta sånn manneparfyme (old spice eller hva mamma kalte det) og den var så intens at jeg nesten fikk hodepine der jeg lå. Så vi sto opp og så igjennom sakene våres om vi fant noe som lukta det, men neida. Så vi pælma opp vinduet og lufta,men det hjalp ikke. Lukta var så sterk at man sku trudd at noen hadde spraya ned rommet med den parfyme! Det lukta parfyme, men det var ingenting vi fant som virkelig luktet av parfyme. så hva kunne dette være?
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links