Universet & dets hemmeligheter ⇒ Vi kan visst dø imorgen alle sammen!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
yeah baby opp å hoppa
Antall ord: 4
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2007 13:03
- 17
Hvorfor väre redd?
Hvorfor väre redd for den slags? Hva om jorden gikk i to i morgen og alle döde, hvorfor skulle det väre så farlig? Bare folk med liten tro ville väre redd for det.
Desverre er det for mange folk med for liten tro i skandinavia, og det er et stort problem. Det er på tide at menneskene lärer, og slutter å tenke jordisk, for det bare sinker deg i utviklingen og gjör deg redd og ensom.
Folk med gode forankringer i noe större og viktigere enn det som skjer på jorden her vet hva det vil si å leve ett godt liv.
Et liv i kjärlighet og trygghet. Ikke jordisk kjärlighet, men kjärlighet fra en helt annen ubeskrivelig kilde.
Desverre er det for mange folk med for liten tro i skandinavia, og det er et stort problem. Det er på tide at menneskene lärer, og slutter å tenke jordisk, for det bare sinker deg i utviklingen og gjör deg redd og ensom.
Folk med gode forankringer i noe större og viktigere enn det som skjer på jorden her vet hva det vil si å leve ett godt liv.
Et liv i kjärlighet og trygghet. Ikke jordisk kjärlighet, men kjärlighet fra en helt annen ubeskrivelig kilde.
Antall ord: 127
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.
Hide post links |
skulle vi mens vi sov elns?Sol@ngelica skrev:Vi lever enda!
hvorfor sa ingen ifra???
Antall ord: 16
Hide post links |
Det kan skje i dag..Demonologist skrev:skulle vi mens vi sov elns?Sol@ngelica skrev:Vi lever enda!
hvorfor sa ingen ifra???
Antall ord: 23
Hide post links |
en som sa at det vil ikke skje før om noen lysår... kanskje det var queen gorgo?Sol@ngelica skrev:Det kan skje i dag..Demonologist skrev:skulle vi mens vi sov elns?Sol@ngelica skrev:Vi lever enda!
hvorfor sa ingen ifra???
Antall ord: 45
Hide post links |
Hun gadd vel ikke å lese igjennom hun heller, det kunne visst omtrent skje når som helst!Demonologist skrev:en som sa at det vil ikke skje før om noen lysår... kanskje det var queen gorgo?Sol@ngelica skrev:Det kan skje i dag..Demonologist skrev:skulle vi mens vi sov elns?Sol@ngelica skrev:Vi lever enda!
hvorfor sa ingen ifra???
Antall ord: 64
Hide post links |
så det kan skje hverdag fram til jeg er 60 år ? hhahahaSol@ngelica skrev:Hun gadd vel ikke å lese igjennom hun heller, det kunne visst omtrent skje når som helst!Demonologist skrev:en som sa at det vil ikke skje før om noen lysår... kanskje det var queen gorgo?Sol@ngelica skrev:Det kan skje i dag..Demonologist skrev:skulle vi mens vi sov elns?Sol@ngelica skrev:Vi lever enda!
hvorfor sa ingen ifra???
Antall ord: 79
Hide post links |
Til du er over 100 åååDemonologist skrev:så det kan skje hverdag fram til jeg er 60 år ? hhahahaSol@ngelica skrev:Hun gadd vel ikke å lese igjennom hun heller, det kunne visst omtrent skje når som helst!Demonologist skrev:en som sa at det vil ikke skje før om noen lysår... kanskje det var queen gorgo?Sol@ngelica skrev:Det kan skje i dag..Demonologist skrev:
skulle vi mens vi sov elns?
hvorfor sa ingen ifra???
Antall ord: 80
Hide post links |
hahaSol@ngelica skrev:Til du er over 100 åååDemonologist skrev:så det kan skje hverdag fram til jeg er 60 år ? hhahahaSol@ngelica skrev:Hun gadd vel ikke å lese igjennom hun heller, det kunne visst omtrent skje når som helst!Demonologist skrev:en som sa at det vil ikke skje før om noen lysår... kanskje det var queen gorgo?Sol@ngelica skrev: Det kan skje i dag..
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Ja, det sies å være en tikkende bombe.
Vi får nyte tikkinga da?
Smeller det, så smeller det.
Ingenting er sikkert.
Minner meg om et ordtak jeg leste i "hula" til en tidligere kompis...
der hang det poesi på veggen:
"Death is certain. Life is not."
Vi får nyte tikkinga da?
Smeller det, så smeller det.
Ingenting er sikkert.
Minner meg om et ordtak jeg leste i "hula" til en tidligere kompis...
der hang det poesi på veggen:
"Death is certain. Life is not."
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2008 16:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Sandefjord
Man skal egentlig leve hver dag som om det var den siste! Drikk cola folkz!
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2007 20:54
- 17
Neh..pepsi takk:PCella skrev:Man skal egentlig leve hver dag som om det var den siste! Drikk cola folkz!
Antall ord: 21
Queen Gorgo
Hide post links |
ja, spis godteri før middagen også.Cella skrev:Man skal egentlig leve hver dag som om det var den siste! Drikk cola folkz!
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i mitt lille rike
leste bare tittelen jeg..